Partyflock

Forumonderwerp · 879557

Voor zover de V.L.O.S. bekend, is deze informatie namelijk zeer gedateerd (d.d. 15 januari 2005), en daarom achterhaald. De V.L.O.S. heeft op verzoek van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (V.W.S.), meer in het bijzonder de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ), in april 2005 en oktober 2005 brieven verstuurd aan alle bij het secretariaat van de V.L.O.S. bekende smartshops (zowel leden als niet-leden van de V.L.O.S.) in Nederland. De brieven bevatten de waarschuwing dat de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) zich op het standpunt stelt dat Explosion/ Methylone en aanverwante producten met diverse verschillende namen, niet-geregistreerde geneesmiddelen zijn, in de zin van de Wet op de Geneesmiddelen.

volgens deze bovenstaande mail die het ministerie weetikveelwat naar partyflock heeft gestuurd is het niet meer mogelijk nu om explosion of soortgelijke middeltjes te halen!

KUT!!! Had ik nou maar een voorraadje gehaald...hahaha! 8)

Zou het waar zijn? Ik zou het niet weten maarja wel jammer!

Op grond van de Wet op de Geneesmiddelenvoorziening is het verboden niet-geregistreerde geneesmiddelen te bereiden of te verkopen. Deze overtreding is strafbaar gesteld in de Wet Economische Delicten. Overtreding kan bestraft worden met maximaal zes jaar gevangenisstraf. Door de Inspectie voor de Gezondheidszorg wordt in samenwerking met andere opsporingsdiensten onderzoek verricht naar de verkoop en distributie van Explosion. Voor zover de V.L.O.S. bekend hebben de waarschuwingen in de brieven er toe geleid dat de genoemde produkten niet meer in smartshops verkocht worden.

maarja...het zou te mooi zijn om waar te zijn....het is idd niet meer te koop
laatste aanpassing
verder niemand ervaring met APK waxprinter , is het nu methylone of vergelijkbaar met fruitige ananas ?
als er echt methylone in zit, is het verdund.

denk eerder aan MDMA met beetje amfetamine

ruikt en proeft echter wel hetzelfde. ik kan echter niet zeggen dat ik het slecht vond... ;-)

had verspreid over een uur of 6-8 (geen idee van tijd)
2 flesje's "APK waxprinter"

Leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkeeeeeeeeeeeeeeerrr

nog steeds beter dan elke pil die ik geprobeerd heb.
zijn er niet zoveel maar toch....

enjoy

p.s heb geen idee van vergelijk met fruitige ananas maar blijf het de moeite vinden.

drugsssss

oeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoee

balen zeg
laatste aanpassing

ik ga ff explosion halen

waarzo ?

je kunt in china methylone kopen alleen kost per 10 gram
$780 inclusief verzendkosten
als je 100 gram koop is het $48 per gram

Vlieg er even heen voor me dan

achja...heb t niet gekocht die vent was er niet... lekker boeie... die enkele keer in het jaar dat ik eens wat neem... :)
APK deed het goed bij mij. :yes:
laatste aanpassing

Jah is dat middeltje door de keuring heengekomen ? 8)

whaha bakken vol van verkrijgbaar :P:P:P:P

je moet alleen ff de juiste persoon treffen zoals ik ;)

Vorige week nog gekocht, wat een troep.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat sommige er een beetje water bij gooien ofzo om het dunner te maken en er zo meer aan te verdienen. Ik vind het perfect spul.
laatste aanpassing

Ja hoorde dat mensen het echt geweldig vonden, naja misschien dan toch genaait door die kegel.
weet het wel zeker, is wereldspul!!
heeft er nog niemand een analyse losgelaten op APK Waxprinter, voor scharen en messen ?
let me know please.
Blijf erbij dat het top spul is !

over enkele weken nog es een paar pilletjes geprobeerd en het waren de eerste pille die ik ooit gehad heb die nog redelijk effect hadden. maar nog steeds zwak ten op zichte van explosion, exposion,APK ..... enz.

dit weekend een half flesje (wou het niet te hard laten opvallen) maar ben toch weer positief geschrokken van het effect en dat voor maar een halve dosis....

zou echt wel is willen weten wat en hoeveel erin zit...

take care and enjoy ... dance for life

APK is idd goed, alleen wel een hele buis in 1x nemen..

Mijn fout was dat ik halve nam, maar volgens mij zit er wel minder in...

dit?

http://www.greenline.nl/product_info.php?products_id=110

lijkt me niet toch :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 20:44:
dit?

http://www.greenline.nl/product_info.php?products_id=110

lijkt me niet toch

nope zou het niet doen als ik jouw was :p
laatste aanpassing
de sticker lijkt er anders verdacht veel op, maar kan ook gewoon gekopierd zijn natuurlijk.

Ben wel zeker dat je het zou ruiken.

Ik zou het niet doen, want dat is een 'echt' product..
Uitspraak van actief op dinsdag 31 oktober 2006 om 09:10:
Ik zou het niet doen, want dat is een 'echt' product..

idd
is gewoon nog te halen hoor tenminste bij ons in de smartshop wel

Denk 't niet..
Denk dat je gewoon hard gefaked word dan.

Pasgeleden was ik ook ergens in een Smartshop waar ze me dat wijsmaakten, toen kwamen ze met n gevuld Explosion buisje aan zonder etiket..
Maar 't rook meteen al heel anders..

Vervolgens confronteerde ik ze met het APK goedje wat ik bij me had en het scheen exact hetzelfde te zijn, alleen net zo duur en nog kleinere dosis ook... MFS!

En zo boeiend is dat spul niet eens..
Heeft iemand die APK wel eens laten testen? Heeft het nou echt wat weg van Explosion of is dat grote onzin?

Grote onzin.
En ook geen goeie 'vervanger'..

Werkzaam bij TNMO
dat is nou jammer
vanavond ga ik weer wat APK'en ;-)

blijf erbij voor mij super spul

enjoy.

heb wel de indruk dat het wel wat kan verschilen van hoeveelheid werkzame stof die erin zit.
wat die ook mogen zijn..

laatste twee waren goed

see ya
Uitspraak van PushIt op zaterdag 4 november 2006 om 19:40:
heb wel de indruk dat het wel wat kan verschilen van hoeveelheid werkzame stof die erin zit.
wat die ook mogen zijn..

Je wordt er in ieder geval zwaar waus van :bounce: (y)
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
welke omgeving is dat apk allemaal al opgedoken dan?
super spul dat apk,
van de week weer 2 flesjes gehaald :bounce:
Heb er net nog 1 op :woop: Wel extreem goor maarja met wat limonade is het te doen :p

http://www.kamasutra-shop.nl/kamashop/product_info.php/products_id/98?osCsid=8241d5b7330df82d4ddab75e09dac583

staat niks op die site hoor ;)
die blutz is gewoon nootmuskaat (N)
laatste aanpassing

Thanks for your interest in our product.

We currently offer 2-Methylamino-1-(3,4-methylenedioxyphenyl) propan-1-one.HCl at 198USD/g, 3,400USD/100g, 12,300USD/kg, or 44,500USD/10kg.We usually require T/T advance payment or L/C at sight for 1st time order and can be flexible with payment method for continuous business.

The price that we gave others for 5 grams is 498USD plus shipping. If you really want it and are planning to order more later, we can give you 5 grams for 498USD. We have a special arrangement with EMS, and we don’t need to specify what we put into it. We have not had any problem in sending samples less than 500 grams to any country so far. I can label the bottle as amino acid if you prefer.

Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 12:20:
staat niks op die site hoor
die blutz is gewoon nootmuskaat laatste aanpassing 13 november 2006 12:20

dit staat er ook op die site als recensie

De smaak is nog even bitter als het ongeëvenaard product van vorig jaar maar de werking is te vergel..

maar ik denk ook dat t nix is
laatste aanpassing
Explosion of Exposion is nog stds verkrijgbaar hoor..
Uitspraak van Something Pacific op woensdag 15 november 2006 om 13:01:
Explosion of Exposion is nog stds verkrijgbaar hoor..

Blijkbaar voor jou, maar voor mij en zovelen niet binnen handbereik helaas...
kunnen drugshonden eigenlijk explosion (Methylone) ruiken?
Uitspraak van nath77 op woensdag 15 november 2006 om 15:09:
lijkbaar voor jou, maar voor mij en zovelen niet binnen handbereik helaas...

Denk dat ze een stuk voorzichtiger worden op sales department
Uitspraak van Something Pacific op woensdag 15 november 2006 om 17:19:
Denk dat ze een stuk voorzichtiger worden op sales department

Ja dat kan ik me wel voorstellen. Maar het blijft jammer dat ik er niet meer aan kan komen :-)

Ik heb 't gelukkig ook weer :yes:

Uitspraak van SJ-O op woensdag 15 november 2006 om 17:13:
kunnen drugshonden eigenlijk explosion (Methylone) ruiken?

Als ze erop getraind zijn wel ja, maar aangezien 't nog altijd een vrij nieuw en onbekende drug is lijkt mij niet dat ze dat doen..
laatste aanpassing

Uitspraak van nath77 op woensdag 15 november 2006 om 15:09:
maar voor mij en zovelen niet binnen handbereik helaas...

ik kan er helaas ook alleen aankomen als ik grote hoeveelheden koop:/
de smartshop bij ons heeft ze niet meer...zeggen ze:devil: echt wel jammer vond het echt super lekker spul (nou ja niet de smaak)
ff een heel flesje en na 2 uurtjes over op pillen....gegarandeerd een succesvolle avond:)

Uitspraak van SJ-O op woensdag 15 november 2006 om 17:13:
kunnen drugshonden eigenlijk explosion (Methylone) ruiken

lijkt me wel, exposion is mdma met een extra staartje als je de atoomsamenstelling bekijkt. de kans is dus groot dat het een vrijwel gelijke geur heeft. Ik raad het je iig niet aan om uit te proberen ;)
laatste aanpassing
Het zal zoiezo nooit echt meer verdwijnen ik ken vrijwel geen ene drugs die ooit is verdwenen, de 1 is gewoon moeilijker te krijgen dan de ander. Je moet maar net weten waar je het kan halen ;)