Partyflock

Forumonderwerp · 879205
veel mensen om me heen gebruiken coke..

ik heb het nog nooit geprobeerd..maar ben nieuwschierig hoe het is..

me beste vriend vind dat ik het niet moet proberen..

hoe voelt het?

Valt erg licht, vergelijk het met een sterke kop koffie met een scherp euforisch tintje. Je voelt je niet echt heel anders, wel een groot ego.
Met een paar borrels op is coke echt super (Y)

up
Werkzaam bij UF Events
Artiest {SHOWLIST artist 34780, 39433}
all you need is speed :yes:
the need for speed 8)

Vind er ook nix aan...zeker voor die prijs....enige pluspuntje is fucking on cocaine..!!! :p

Te duur, te verslavend.

I`m lovin`it :)
Uitspraak van ChannA op zondag 23 juli 2006 om 19:02:
in combinatie met drinken is het wel leuk hoor

voor je lever is het dan ook dubbel zo leuk.

bij ons in het dorp was het eerst een trend om zoveel mogelijk te drinken, en sommige van die bezopen-mongolen gingen dan op de w.c. snuiven, om zo nog meer te kunnen drinken, dat noemen ze dan 'vals spelen'

Ik coke elke avond.............

Uitspraak van :smoke: [-ThaMielSter-] :mixje: op woensdag 26 juli 2006 om 16:36:
bij ons in het dorp was het eerst een trend om zoveel mogelijk te drinken, en sommige van die bezopen-mongolen gingen dan op de w.c. snuiven, om zo nog meer te kunnen drinken, dat noemen ze dan 'vals spelen'

is het ook :/

kutcoke

Als 't ff ken moet je 't niet doen, tis vrij verslavend idd.

tjah... moeten hun weten ;)

Uitspraak van m_IR 69 op dinsdag 13 juni 2006 om 21:05:
ik zeg dat da wel aan te komen is in nederland

:frusty:

puur kan je het niet eens snuiven :P
Ik vind het echt nix aan!

Uitspraak van 100% ANGEL op maandag 7 augustus 2006 om 16:26:

goedzo(Y)
Doe mij maar een pilletje op z'n tijd...:xtc:
laatste aanpassing
Uitspraak van 100% ANGEL op maandag 7 augustus 2006 om 16:26:

Ik ook niet, voel er niks van...
En het is ook nog eens mega-duur.
leuk, mits je rijk bent, geen vrienden hebt, ... ik wil het, en ik wil dood.

nee pep is leuk coke is relaxt pep is gewoon chemische rotzooi!!!

af en toe een lijntje vind ik ook wel lekker..
Het is ideaal als je niet meteen voor de hele avond waus wilt zijn, maar je gewoon ff lekker wilt voelen. Ook fijn dat niemand het aan je ziet..!
En de volgende ochtend nergens last van..ook een +punt!!

Nadeel is dat je er soms net té weinig van merkt, maar dat is elke keer anders..

sos ik gewoon chill
Ik denk sowieso dat iedereen er weer anders op reageerd,, maar ik vind het wel relaxt.. je bent wel raar opzich als je goeie heb maar je bent gewoon relaxt vaag en niet dat net als met pillen dat je gelijk helemaal de weg kwijy ben..
dat is bij ij weer zo..
Goed, maar denk een beetje TE goed;)

ah in principe voel je je niet echt anders.. je word zekerder van jezelf en zit gewoon lekker in je vel :P en je kunt de hele avond lekker rondspringen hahaha :) tis wel relaxt.. maar juist omdat je niet echt een verschil goed merkt ben je snel geneigd om meer en meer te nemen.. dus gewoon wel uitkijken :) volgende dag kun je je beetje down voelen (waardoor vaak mensen verslaafd kunnen raken omdat ze dan weer gaan nemen om je beter te voelen), maar heb zelf nooit last gehad van de volgende dag :)