in combinatie met drinken is het wel leuk hoor
voor je lever is het dan ook dubbel zo leuk.
bij ons in het dorp was het eerst een trend om zoveel mogelijk te drinken, en sommige van die bezopen-mongolen gingen dan op de w.c. snuiven, om zo nog meer te kunnen drinken, dat noemen ze dan 'vals spelen'
Uitspraak vanbij ons in het dorp was het eerst een trend om zoveel mogelijk te drinken, en sommige van die bezopen-mongolen gingen dan op de w.c. snuiven, om zo nog meer te kunnen drinken, dat noemen ze dan 'vals spelen'[-ThaMielSter-]
op woensdag 26 juli 2006 om 16:36:
is het ook
Uitspraak van 100% ANGEL op maandag 7 augustus 2006 om 16:26:Ik vind het echt nix aan!
Ik ook niet, voel er niks van...
En het is ook nog eens mega-duur.
af en toe een lijntje vind ik ook wel lekker..
Het is ideaal als je niet meteen voor de hele avond waus wilt zijn, maar je gewoon ff lekker wilt voelen. Ook fijn dat niemand het aan je ziet..!
En de volgende ochtend nergens last van..ook een +punt!!
Nadeel is dat je er soms net té weinig van merkt, maar dat is elke keer anders..
Het is ideaal als je niet meteen voor de hele avond waus wilt zijn, maar je gewoon ff lekker wilt voelen. Ook fijn dat niemand het aan je ziet..!
En de volgende ochtend nergens last van..ook een +punt!!
Nadeel is dat je er soms net té weinig van merkt, maar dat is elke keer anders..
ah in principe voel je je niet echt anders.. je word zekerder van jezelf en zit gewoon lekker in je vel
en je kunt de hele avond lekker rondspringen hahaha
tis wel relaxt.. maar juist omdat je niet echt een verschil goed merkt ben je snel geneigd om meer en meer te nemen.. dus gewoon wel uitkijken
volgende dag kun je je beetje down voelen (waardoor vaak mensen verslaafd kunnen raken omdat ze dan weer gaan nemen om je beter te voelen), maar heb zelf nooit last gehad van de volgende dag 

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)

![[ Coldstream ]](/images/user/133641_129020.jpg)

![:smoke: [-ThaMielSter-] :mixje:](/images/user/410735_2549976.jpg)