kommie vandaan dan????
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 juni 2006 om 19:30:kei relax togh of niet dan!!
Sex is niet relaxt
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 juni 2006 om 19:30:kei relax togh of niet dan!!
vind het een beetje cheap! ( is een engels woord, betekend goedkoop )
als er geen achteraf shit is wel ja
Uitspraak van partyboy82 op donderdag 8 juni 2006 om 19:38:vind het een beetje cheap! ( is een engels woord, betekend goedkoop )
volgens mij heb je dat nog nooit meegemaakt dan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:44:beetje Ghbeetje erbij...........
poppers wil ook helpen!!!
dat hoeft niet zo te zijn hoor!
Maar meestal is de man in kwestie het vriendje van 1 van de dames..dus dat werkt niet zo.
Dus ik blijf erbij: mij bevalt het het best zonder mannen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:55:Dus ik blijf erbij: mij bevalt het het best zonder mannen
ervaring???
yup das de achteraf shit
Uitspraak van Marielle13 op donderdag 8 juni 2006 om 19:56:ervaring???
ja anders kan ik dat niet zeggen he schat
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:58:ja anders kan ik dat niet zeggen he schat
hehehehe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:55:nee uitzonderingen zijn er vast wel..snap ik.
Maar meestal is de man in kwestie het vriendje van 1 van de dames..dus dat werkt niet zo.
deze stelling boven snap ik, kan er niet over meepraten, dat niet, maar snappen doe ik het , dat dan weer wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:55:Dus ik blijf erbij: mij bevalt het het best zonder mannen
want ook sommige kunnen best het verschil maken
nou zeg
ik pas
deze stelling boven snap ik, kan er niet over meepraten, dat niet, maar snappen doe ik het , dat dan weer wel
wat goed
jammer.. dat een vrouw zo moet denken..
want ook sommige kunnen best het verschil maken
haha zal best
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 19:52:trio zonder mannen bevalt het best
heb je achteraf tenminste ook geen gezeik
hahaha helemaal waar
alleen met jou dan
met jullie?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 21:00:niks mis mee hoorlaatste aanpassing 8 juni 2006 21:00
met die wijven bedoel je??
steek je lul er maar lekker in!!!
Wat is er mis gegaan met je plastische chirurgie?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 22:58:keiharde trio kan alleen met twee dudes en 1 chick!
nee ik doe alleen met mijn vent
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 juni 2006 om 21:25:Geen trio voor mij..
Kan mijn ventje niet delen..
Wordt je toch agressief van