Partyflock

Forumonderwerp · 878324

wat vind jij?: je hebt net n paar weken verkering ofzo, hij/zij gaat met zijn/haar ouders naar de camping, en zondag spreek je die persoon, en dan heeftie n ander:S

wa vinde jullie ervan?
en er mag niets over de vrouwen gezegt worden als ze zich laten verneuken?
het maakt niet echt uit wíe er vreemd gaat lijkt mij. het is de mening als iemand vreemdgaat, wat moet jer er mee (ook al is het eigenlijk na twee weken dumpen)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 01:06:
United core de vrouwen zijn bezig met een come back so beware mannen hehe

leef jij nog:D
Uitspraak van WALDI op donderdag 15 juni 2006 om 01:07:
en er mag niets over de vrouwen gezegt worden als ze zich laten verneuken?

Tuurlijk wel, een vrouw die zich laat verneuken is ook dom imo ;)

ja ik leef nog...:yes: de weder opstand he:p haha hoe is ie Sylvie:kusje:

kijk de vrouw van 2006..heeft gewoon meer verwachtingen van haar partner..dus als de sex niet goed is..dan zoekt ze het ergens anders..tis geen 1960 meer:no:

ja gaat lekker met mij;)

ben blij dat je weer opgestaan bent dan:D (k)

Inderdaad, de vrouw weet nu ook wat ze wil. Mischien kan niet iedereen daar goed mee omgaan, maar het is niet meer in geslacht te onderscheiden wie er nu vreemd gaat.
laatste aanpassing

ik vindt het een goede stap van de vrouwen persoonlijk..veel gasten bakken er geen moer van:no: en door deze nieuwe ontwikkeling worden ze mischien wat minder ego en lui!! en sylvie:kusje: ben blij dat het goed gaat met je mop(y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 01:22:
ik vind het een goede stap van de vrouwen persoonlijk..veel gasten bakken er geen moer van en door deze nieuwe ontwikkeling worden ze mischien wat minder ego en lui!!

:jaja: :P precies we moeten allemaal ons best doen om elkaar te vreden te stellen:P
ben na ervaring van mening dat ik het beter uit kan maken dan vreemd te gaan. maar ik ben jong en heb er genoeg van geleerd. vind het kut dat iemands vertrouwen geschaad wordt door die ene actie van mij.
dat is mijn mening omtrent vreemdgaan. doe dat dus ook nooit meer
Uitspraak van WALDI op donderdag 15 juni 2006 om 01:50:
ben na ervaring van mening dat ik het beter uit kan maken dan vreemd te gaan. maar ik ben jong en heb er genoeg van geleerd. vind het kut dat iemands vertrouwen geschaad wordt door die ene actie van mij.
dat is mijn mening omtrent vreemdgaan. doe dat dus ook nooit meer

Same here...
Been there,done that.
Heb m'n lesje wel geleerd.
Zeg niet dat het goed is, maar mensen maken fouten...

zielig, die moet je zien te lozen want hij is dan vreemd gegaan en dat vergeef je toch niet zo makkelijk?
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 22:17:
wat vind jij?: je hebt net n paar weken verkering ofzo, hij/zij gaat met zijn/haar ouders naar de camping, en zondag spreek je die persoon, en dan heeftie n ander

wa vinde jullie ervan?

Dat is de leeftijd die jullie hebben. Dat hoort bij de pubertijd.
Wat heeft vreemdgaan met mannen te maken dan? Ik ken meer vrouwen die vreemd zijn gegaan dan mannen hoor.

wat vind jij?: je hebt net n paar weken verkering ofzo, hij/zij gaat met zijn/haar ouders naar de camping, en zondag spreek je die persoon, en dan heeftie n ander

wa vinde jullie ervan?

:aai:

welkom in de echte wereld ;)

wa vinde jullie ervan?

heel erg vervelend...