Partyflock

Forumonderwerp · 878242
Matrixx Vierdaagsefeesten 2006

The Matrixx houdt zijn Vierdaagsefeest dit jaar in het Hunnerpark. Men verwacht ook daar weer zo'n 5000 bezoekers per dag. Het zomerfeest krijgt een festival-achtige uitstraling met kraampjes, een foodcourt en een loungepart.

Gemeente Nijmegen, politie en hulpdiensten zijn na overleg tot de conclusie gekomen dat het Hunnerpark als locatie veilig genoeg is voor het massale dansfeest. De Valkhof Affaire verkast hierdoor met zijn Hunnerpark programma naar het Waalpark met het bekende bloemenwapen.

De afgelopen jaren verzorgde the Matrixx het house/discoprogramma tijdens de zomerfeesten in een gigantische openluchtdiscotheek onder de Waalbrug (Matrixx Under the bridge). Eind 2005 bleek dat het organiserende ACBN dit podium niet veilig vond voor grote groepen mensen.

Vorig jaar was er voor het eerst ook een hardcorepodium op het Labyrinth aan de Waalkade. Dit 2e podium is geschrapt door overlast voor de buurtbewoners. Op deze plek komt het Vierdaagse podium dat andere jaren op Plein '44 te vinden was.

http://www.vierdaagsefeesten.eu
kannie kannie kannie......
ofnie ofnie ofnie
kannie kannie kannie
morgen eindelijk beginnen :woop:
woehoe :bounce: de hele week feest, heb er weer zin in
ik heb de zomerfeesten met stijl ingeluid :D
ik niet ik lag er vroeg in :jaja: want vandaag vrijgezellenfeest
kan opzich ook vrij gezellig zijn :yes:
daar sla je de spijker op zijn spreekwoordelijk hoofdje
maar ik ben nog steeds niet dronken :no:
LOL jij verstaat de kunst van t zuipen (y)

voor 12 uur 's middags lam zijn, weinig op aan te merken :)

hoelaat komt erik-e vandaag dan?
boeit me ook niet zoveel en je bent een arnhemmer dus opzich mag je thuis blijven
laatste aanpassing
Uitspraak van NiekNMGN op zondag 16 juli 2006 om 12:39:
boeit me ook niet zoveel en je bent een arnhemmer dus opzich mag je thuis blijvenlaatste aanpassing 16 juli 2006 12:40

Of sterven!

haha zit het hoog jongens?
ja:woep:
Uitspraak van Campingspits op zondag 16 juli 2006 om 12:50:
Of sterven!

Heb je de zooi van gisteren al opgeruimd? Nee!? Nou, snel beginnen dan maar!

Oh ja, ik heb een kratje doorverkocht aan mijn neven. Bierdealer.

yeaarr,,,, hele weekkk feesstt... :bounce:
Uitspraak van Kapitein Eenoog op zondag 16 juli 2006 om 13:43:
Heb je de zooi van gisteren al opgeruimd? Nee!? Nou, snel beginnen dan maar!

Oh ja, ik heb een kratje doorverkocht aan mijn neven. Bierdealer.

Krijg ik nog 3 euro van je ;)

Zou maar snel betalen, anders stuur ik wat mannen die minder goed Nederlands praten op je af!
leuk, de rest van de zomerfeesten met blauwe plekken op arm, benen, rug en de nek... :D

Uitspraak van Naatje_nmgn op donderdag 6 juli 2006 om 19:01:
steletje eikels! ze kunnen toch op zn minst 1 of avonden harstyle draaien, nee hoor alleen maar die trance..
Met dank aan aan die fijne hezelstraatbewoners.. Als k moet zeiken ga ik nu expres jullie tuintjes opzoeken...

nog 4 jaar en heel nijmegen wordt valkhof affaire ;)
Uitspraak van V-tekno-ASo op vrijdag 14 juli 2006 om 17:26:
Uitspraak van 080 op vrijdag 14 juli 2006 om 17:19:
er waren rellen bij het Labyrinth

waalbrug ja .

En dat is fucking debiel, zo zie je maar weer alle hardcore hardstyle apen die 20 keer te hard gaan zorgen weer voor overlast. Het was elk jaar super vet under the bridge en dat mag nu niet meer omdat die apen weer dikke knok partij gaan houden. Je moet die muziek ook gewoon niet bij de vierdaagse feesten doen. Duidelijk te zien dat het niet gaat. Bij de andere XX party under the bridge met club en lichte techno zijn er nog geen problemen geweest. Waarschijnlijk omdat daar tenminste fatsoenlijk volk op af komt!
haha :looser: last van vooroordelen?
laatste aanpassing
gvd gister 75 euro boete voor wildplassen :S
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 16 juli 2006 om 16:56:
En dat is fucking debiel, zo zie je maar weer alle hardcore hardstyle apen die 20 keer te hard gaan zorgen weer voor overlast. Het was elk jaar super vet under the bridge en dat mag nu niet meer omdat die apen weer dikke knok partij gaan houden. Je moet die muziek ook gewoon niet bij de vierdaagse feesten doen. Duidelijk te zien dat het niet gaat. Bij de andere XX party under the bridge met club en lichte techno zijn er nog geen problemen geweest. Waarschijnlijk omdat daar tenminste fatsoenlijk volk op af komt!

Gast, check eerst ff de feiten voor je zo'n kansloze reactie plaatst.
Gast, ik ben er geweest vorig jaar!

En wat zijn de feiten dan?
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 16 juli 2006 om 17:34:
Gast, ik ben er geweest vorig jaar!

En wat zijn de feiten dan?

Onder de brug is het juist uit de hand gelopen. Is niet voor niks een uitzending van opsporing verzocht aan gewijd. Jaar ervoor ook al flink los gegaan daar.
Bij het labyrinth is niks noemenswaardig gebeurt qua vechtpartijen.
laten we ons niet meer druk maken om de goede reden.........
we weten alemaal wel wat de juiste reden is.......................................
Uitspraak van Campingspits op zondag 16 juli 2006 om 17:42:
Onder de brug is het juist uit de hand gelopen. Is niet voor niks een uitzending van opsporing verzocht aan gewijd. Jaar ervoor ook al flink los gegaan daar.
Bij het labyrinth is niks noemenswaardig gebeurt qua vechtpartijen.

ach ja kan er beter maar niet op ingaan. Het is weer duidelijk zon voorbeeld van iemand die een hekel heeft een hardstyle/hardcore en alleen ziet wat hij wil zien. De feiten liggen toch anders.
Als hardcore nou even vet was als vroeger dan had ik het nog steeds vet gevonden! (y) :o
Uitspraak van Welluk...?! op zondag 16 juli 2006 om 19:33:
Als hardcore nou even vet was als vroeger dan had ik het nog steeds vet gevonden!

:no: dan had je het saai gevonden omdat er geen vernieuwing in zat/zit..
Uitspraak van X op maandag 17 juli 2006 om 10:21:
:no: dan had je het saai gevonden omdat er geen vernieuwing in zat/zit..

:respect:

Uitspraak van Welluk...?! op zondag 16 juli 2006 om 19:33:
Als hardcore nou even vet was als vroeger dan had ik het nog steeds vet gevonden! (y)

Uitgeluld :looser:
Uitspraak van Billy Hufter op zondag 4 juni 2006 om 15:32:
Het zomerfeest krijgt een festival-achtige uitstraling met kraampjes, een foodcourt en een loungepart.

Naar mijn idee wilden ze het teveel festival maken :O

Vorig jaar kon ik lekker nog me eigen zuipen meenemen, nu mocht dat niet (had alleen me flesje fanta bij me :/ )

Dan ook dat grote bord met al die festivalregels erop :S
Mwah nee dankje (bijvoorbeeld: zero tolerance mbt drugs, maar wel drank verkopen en veel blowers).
Dan moest je muntjes halen %) Die je dan alleen per 5 kon kopen.

Zit ernstig te twijfelen of ik vrijdag ga :/

Beter kom je niet....;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 13:31:
Beter kom je niet....

hehe :D

Maar wat een kk wouten daar zeg (stille) :@ :@
goed dat je t zegt LOL

Uitspraak van Timoothy op maandag 17 juli 2006 om 14:19:
hehe

Maar wat een kk wouten daar zeg (stille)

nog altijd goedkoper dan een bekeuring daarvoor ;)

Uitspraak van Welluk...?! op zondag 16 juli 2006 om 16:56:

he als je nie weet waar je over praat rot dan op!!!
en blijf zowieso in dat klote gehuchtje van je kome alte veel van die boeren in de stad

en wat n vuile kk stille daar he gdvd mn pakketje innemen:-(
word weer nieuwe halen dus
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 juli 2006 om 16:30:
nog altijd goedkoper dan een bekeuring daarvoor

die kan nog komen :(
weet echt niet waar jullie t over hebben maar voor zover heb ik nog helemaal geen controle gezien daar bij de verschillende ingangen... :p

Uitspraak van DAAANTJUH aka Twirly Girly op maandag 17 juli 2006 om 12:09:
Dan ook dat grote bord met al die festivalregels erop

staat er ook nog s 18+ op :roflol:
Uitspraak van SEB@Z op maandag 17 juli 2006 om 17:25:
weet echt niet waar jullie t over hebben maar voor zover heb ik nog helemaal geen controle gezien daar bij de verschillende ingangen...

nee waren ook gewoon stille die ons gewoon aanhielden
Uitspraak van SEB@Z op maandag 17 juli 2006 om 17:25:
staat er ook nog s 18+ op

Heb ik even gemist, maar heb toch echt wel mensen gezien die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel jonger waren 8)
en toch vind ik het heel vet daar:D
Uitspraak van Billy Hufter op dinsdag 18 juli 2006 om 16:53:
en toch vind ik het heel vet daar

vermaak me daar ook erg goed...
Uitspraak van 080 op dinsdag 18 juli 2006 om 17:05:
vermaak me daar ook erg goed...

dat komt alleen omdat we allemaal gewoon nuchter blijven :D