Partyflock

Forumonderwerp · 878242
Matrixx Vierdaagsefeesten 2006

The Matrixx houdt zijn Vierdaagsefeest dit jaar in het Hunnerpark. Men verwacht ook daar weer zo'n 5000 bezoekers per dag. Het zomerfeest krijgt een festival-achtige uitstraling met kraampjes, een foodcourt en een loungepart.

Gemeente Nijmegen, politie en hulpdiensten zijn na overleg tot de conclusie gekomen dat het Hunnerpark als locatie veilig genoeg is voor het massale dansfeest. De Valkhof Affaire verkast hierdoor met zijn Hunnerpark programma naar het Waalpark met het bekende bloemenwapen.

De afgelopen jaren verzorgde the Matrixx het house/discoprogramma tijdens de zomerfeesten in een gigantische openluchtdiscotheek onder de Waalbrug (Matrixx Under the bridge). Eind 2005 bleek dat het organiserende ACBN dit podium niet veilig vond voor grote groepen mensen.

Vorig jaar was er voor het eerst ook een hardcorepodium op het Labyrinth aan de Waalkade. Dit 2e podium is geschrapt door overlast voor de buurtbewoners. Op deze plek komt het Vierdaagse podium dat andere jaren op Plein '44 te vinden was.

http://www.vierdaagsefeesten.eu

Uitspraak van NiekNMGN op dinsdag 11 juli 2006 om 20:52:
Uitspraak van **Funkiej Ladiej** op dinsdag 11 juli 2006 om 20:41:
Ben de hele week vrij

ik moet dinsdag werken.... kut voor mijn baas

Hahaha ja dat is idd kut voor je baas maarja gewoon feesten ;)
Uitspraak van Nico:bier: op zondag 9 juli 2006 om 13:10:
Uitspraak van G.O.D.D. op zondag 4 juni 2006 om 15:32:
Dit 2e podium is geschrapt door overlast voor de buurtbewoners.

wat deden ze dan? :P

Er was een dikke vechtpartij waarbij de feestgangers over auto's van buurtbewoners liepen en op de vuist gingen met de politie......Kan me voorstellen dat de buurtbewoners daar niet zo happy mee waren!

beetje jammer dat mensen het weer voor zichzelf verpesten, was hartstikke leuk het labyrinth...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 10:47:
beetje jammer dat mensen het weer voor zichzelf verpesten, was hartstikke leuk het labyrinth...

:yes: :jaja:

Je hebt helemaal gelijk, komt er eens iets voor de hardcore/hardstyle liefhebber verneuken ze het de eerste de beste keer...... :no: :nee:
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op woensdag 12 juli 2006 om 10:16:
Er was een dikke vechtpartij waarbij de feestgangers over auto's van buurtbewoners liepen en op de vuist gingen met de politie

je kan ook overdrijven :no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 09:19:
Hahaha ja dat is idd kut voor je baas maarja gewoon feesten

hahaha, jij snapt het! :woop:
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op woensdag 12 juli 2006 om 10:16:
Er was een dikke vechtpartij waarbij de feestgangers over auto's van buurtbewoners liepen en op de vuist gingen met de politie......Kan me voorstellen dat de buurtbewoners daar niet zo happy mee waren!

Welke avond was dat??? Heb jij dat zelf gezien, of van andere mensen gehoord?
Uitspraak van Billy Hufter op zondag 4 juni 2006 om 15:32:
Eind 2005 bleek dat het organiserende ACBN dit podium niet veilig vond voor grote groepen mensen.

Denk nou ook niet dat het Hunnerpark zo veilig is als het daar goed los gaat, veel bomen struiken en hellingen maar goed geen brug waar ze stenen naar beneden kunnen laten flikkeren op de woute.

maar goed we moeten het hiermee doen, dus we bouwe er gewoon weer een feestje van... eerst nu nog 3 dagen werken:(

Uitspraak van Nijmegenaa® op woensdag 12 juli 2006 om 14:29:
Uitspraak van G.O.D.D. op zondag 4 juni 2006 om 15:32:
Eind 2005 bleek dat het organiserende ACBN dit podium niet veilig vond voor grote groepen mensen.

Denk nou ook niet dat het Hunnerpark zo veilig is als het daar goed los gaat, veel bomen struiken en hellingen maar goed geen brug waar ze stenen naar beneden kunnen laten flikkeren op de woute.

maar goed we moeten het hiermee doen, dus we bouwe er gewoon weer een feestje van... eerst nu nog 3 dagen werken

Zeker niet veiliger maarja je weet hoe de gemeente is hè?! We zullen wel zien hahaha...
Uitspraak van Campingspits op woensdag 12 juli 2006 om 14:24:
Uitspraak van Technogirl 26 :doetiwoep: :doetiewoep: op woensdag 12 juli 2006 om 10:16:

Welke avond was dat??? Heb jij dat zelf gezien, of van andere mensen gehoord?

Ik was er niet bij, ben zelf meer van de techno maar het stond in de Gelderlander dat er diverse auto's beschadigd waren omdat er feestgangers op gelopen hadden en verder dat de politie slaags geraakt was met een grote groep feestgangers..
Ik als nijmegenaar vind het gewoon jammer dat dit soort nieuwe initiatieven zo verneukt worden door een stelletje debielen.
Het is toch juist super dat er ook aandacht besteed wordt aan de groep hardcore/hardstyle liefhebbers....
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op woensdag 12 juli 2006 om 15:11:
dat de politie slaags geraakt was met een grote groep feestgangers

Hiermee bedoelen ze de vechtpartij onder de brug. Het is heel jammer dat labyrinth niet meer doorgaat, omdat er onder de brug is gevochten. Terwijl die muziekstijlen wel door gaan, maar dan op een andere locatie.

Op auto's lopen is natuurlijk niet goed te praten, maar om daar alles voor af te blazen vind ik een beetje overdreven.
Uitspraak van Campingspits op woensdag 12 juli 2006 om 15:24:
Hiermee bedoelen ze de vechtpartij onder de brug. Het is heel jammer dat labyrinth niet meer doorgaat, omdat er onder de brug is gevochten. Terwijl die muziekstijlen wel door gaan, maar dan op een andere locatie.

Op auto's lopen is natuurlijk niet goed te praten, maar om daar alles voor af te blazen vind ik een beetje overdreven.

Nee het is al eerder fout gegaan bij het Labyrinth,die laatste vrijdag vlogen de betonblokken van de waalbrug(hoe debiel ben je dan?). Maar je hebt gelijk het is overdreven dat het niet door gaat maar wel begrijpelijk vind ik, je kunt geen risico's nemen
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op woensdag 12 juli 2006 om 15:31:
Nee het is al eerder fout gegaan bij het Labyrinth,die laatste vrijdag vlogen de betonblokken van de waalbrug

Zooo, dan kunnen ze wel heel ver gooien :S
Uitspraak van Campingspits op woensdag 12 juli 2006 om 15:38:
Zooo, dan kunnen ze wel heel ver gooien

Inderdaad ja, volgens mij heeft ze zelf niet eens in de gaten waar ze over praat:S
Nee het is al eerder fout gegaan bij het Labyrinth

Nou ben toch erg benieuwd waar je dat dan heb gehoord.. :/ Want weet toch 100% zeker dat er geen grote vechtpartijen bij labyrinth zijn geweest..

whehe:D
laatste aanpassing

jij hebt het hele plan al uitgedacht ofnie?
Uitspraak van OSIE op woensdag 12 juli 2006 om 17:08:

Me broertje werkt er dus ik heb het laatst eens goed bekeken daar;)
Nee het is al eerder fout gegaan bij het Labyrinth,die laatste vrijdag vlogen de betonblokken van de waalbrug(hoe debiel ben je dan?). Maar je hebt gelijk het is overdreven dat het niet door gaat maar wel
begrijpelijk vind ik, je kunt geen risico's nemen

Op elk evenement waar zoveel mensen op af komen gebeuren verkeerde dingen, dus ook hier. Ik praat nix goed, want ik vind het zelf ook triest wat er is gebeurd en begrijp de reacties van de bewoners ook wel. Je moet gewoon gaan kijken hoe het beter kan en niet simpelweg de schuld geven aan de soort muziek en mensen die er op af komen. Overal in de stad gebeuren dingen, dat heb je nu eenmaal.
Uitspraak van OSIE op woensdag 12 juli 2006 om 17:08:

De oude stadswal is ook zeer bruikbaar!
Nee het is al eerder fout gegaan bij het Labyrinth,die laatste vrijdag vlogen de betonblokken van de waalbrug(hoe debiel ben je dan?). Maar je hebt gelijk het is overdreven dat het niet door gaat maar wel begrijpelijk vind ik, je kunt geen risico's nemen

praat alsjeblieft geen poep :/ je weet niet eens waar het Labyrinth is blijkbaar. in ieder geval kilometers verwijderd van de waalbrug :S

en de gelderlander.....IS EEN KUTKRANT
word er nog wel hardcore gedraaid ?

zo ja !
welke avond ?

(Y)
elke avond, voordat ik de stad in ga :P
Uitspraak van V-tekno-ASo op woensdag 12 juli 2006 om 22:22:
word er nog wel hardcore gedraaid ?

zo ja !
welke avond ?

In de Stretto organiseren ze volgens mij hardcore avonden (Y)

in de Stretto? :/
ja, wist je dat niet? en op woensdagmiddag in de Van Welderenstraat! moet je echt een keer kijken daar(Y)
Uitspraak van Campingspits op donderdag 13 juli 2006 om 08:54:
In de Stretto organiseren ze volgens mij hardcore avonden

hakke met de kraag omhoog dus?
ik zie het al voor me in de stretto: hockeysticks in de lucht, 3 kraagjes over elkaar heen en stampen maar :D
hey ff iets anders,er zal in de bloemerstraat in een cafe de gehele week flink gebeukt worden.ik lieg niet want ik ben net gebeld of maandag wil draaien.dus voor de hardere liefhebbers...bloemerstraat 49 geloof ik.tegen over tio.
Uitspraak van Campingspits op donderdag 13 juli 2006 om 08:54:
In de Stretto organiseren ze volgens mij hardcore avonden

ben niet supper bekend in nijmegen maar weet ongeveer wel wat te vinden ..

maar leg eens uit waar die straat is .

groet cris (Y)
in de Molenstraat. heel makkelijk.
Uitspraak van V-tekno-ASo op donderdag 13 juli 2006 om 23:12:

groet cris

Als je in de Molenstraat voor de drie gezusters staat, dan links daarvan. Kan eigenlijk niet missen.

Werkzaam bij Vier
stretto hardcore feesten?
hahaha
da meen je nie, daz zo'n kakker hockey kroeg

----------------

zin in zomerfeesten 8)
laatste aanpassing

Uitspraak van Campingspits op vrijdag 14 juli 2006 om 09:05:
Uitspraak van Cris@DTC-terror op donderdag 13 juli 2006 om 23:12:

groet cris

Als je in de Molenstraat voor de drie gezusters staat, dan links daarvan. Kan eigenlijk niet missen.

en dan ligt het er nog aan of je met de rug of met je gezicht voor de 3 staat hahahaha....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 09:38:
en dan ligt het er nog aan of je met de rug of met je gezicht voor de 3 staat hahahaha....

en als je op je hoofd staat?'

:p
Uitspraak van Campingspits op vrijdag 14 juli 2006 om 09:05:
drie gezusters

de hele week club/electro/house muziek in de kelder. ook lekker:D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 juli 2006 om 09:38:

Met je kont naar istanbul Döner en dan 23 passen vanaf de boom met die takken noordwaarts.

:9 das een goede heb je dat helemaal uitgemeten? Of neem gewoon een tomtom mee :9

Uitspraak van S_Rodrigues op dinsdag 11 juli 2006 om 22:10:
ben van de week nog lanks de nieuwe lokatie gekomen, gaat helemaal goed komen denk ik. Heb er zin in!!!

rot op joh kutarnepper

Uitspraak van Billy Hufter op donderdag 13 juli 2006 om 19:02:
hakke met de kraag omhoog dus?

haha pecies ja staan we tusse die kouwe kak met n hockeystik in de reet te hakkuhhhh
Uitspraak van Nijmegenaa® op woensdag 12 juli 2006 om 15:52:

Inderdaad ja, volgens mij heeft ze zelf niet eens in de gaten waar ze over praat:S

Ik weet echt wel waar ik het over heb hoor, er waren rellen bij het Labyrinth eerder in de week en de laatste vrijdag van de zomerfeesten zijn er rellen uitgebroken tussen Molukkers en nog wat andere lui onder de waalbrug, op een gegeven moment zijn er betonblokken van de waalbrug afgegooid, dit is zelfs bij 'opsporing verzocht' geweest.........

Ik woon al mijn hele leven in Nijmegen, ik weet echt wel wat er gebeurt in mijn stad:@ :-@ >:( >:-( >(
Uitspraak van Mindpower :-):-):-) op vrijdag 14 juli 2006 om 16:35:
ik weet echt wel wat er gebeurt in mijn stad

er waren rellen bij het Labyrinth

:/
Uitspraak van 080 op vrijdag 14 juli 2006 om 17:19:

waalbrug ja . :/

rellen........... er was de eerste dag een opstootje, dat was alles. dat duurde nog geen minuut....was gewoon een opgeblazen ruzie tussen een paar man. Labyrinth hing de hele week een super sfeertje
Nee het is al eerder fout gegaan bij het Labyrinth,die laatste vrijdag vlogen de betonblokken van de waalbrug

de laatste vrijdag van de zomerfeesten zijn er rellen uitgebroken tussen Molukkers en nog wat andere lui onder de waalbrug, op een gegeven moment zijn er betonblokken van de waalbrug afgegooid

I rest my case!
Zin in!

Hele week Matrixx-area en op donderdag effe planet rose op valkhof. Toch lekker dicht bij elkaar. Tas bier erbij, komt helemaal goed.

ben der zekker weer bij k heb der zin in :)
ik heb er weer zin in iig :D :bier: een week lang losgaan :jaja:

Uitspraak van Timoothy op zaterdag 15 juli 2006 om 16:32:
ik heb er weer zin in iig een week lang losgaan

Sluit ik me helemaal bij aan :bier:

Kan nie van die slette houe....pffff ;P