rob geus... wel een beetje een patser!
maar wel schattig
maar wel schattig
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zondag 4 juni 2006 om 06:17:laatste aanpassing 4 juni 2006 06:17
de gekste
Ik ga nu de nieuwe oranje sjaal van Rob Geus bestellen met de tekst. Daar word ik nou vrolijk van!
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zondag 4 juni 2006 om 06:17:ik ga straks met de pinkster gemeenschap naar de kerk, wie gaat er mee?
Lees ik dat nu pas
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 juni 2006 om 01:32:Bij meerdere stadions trouwens wel..
Hij moet eens bij Haarlem komen!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 16:02:Vind het maar een irritante vent met zijn eeuwige ´daar word ik niet vrolijk van´
Idd, wat een mongool. Alsof hij de enige in Nederland is die die zin gebruikt......pffff vermoeiende gast
Uitspraak van Frenkstarz op dinsdag 6 juni 2006 om 16:41:Alsof hij de enige in Nederland is die die zin gebruikt......
dat zegt hij toch niet?
Uitspraak van Martijn van Langen op dinsdag 6 juni 2006 om 21:50:en dan die kansloze keukens
blijft leuk om naar te kijken
eerst vond k t wel leuk, maar na n tijdje gaat die zure kop echt vervelen, bovendien strekt zn repertoire zich niet verder uit dan:
- koelkastrandjes (smerig)
- eten op grond (slecht)
- roosters frituur (let op: als een keuken brandschoon is, haalt ie nog ff zn gram bij de roosters boven de frituur, k bedoel wtf verwacht je, dat die dingen brandschoon zijn
)
oftewel: boring
- koelkastrandjes (smerig)
- eten op grond (slecht)
- roosters frituur (let op: als een keuken brandschoon is, haalt ie nog ff zn gram bij de roosters boven de frituur, k bedoel wtf verwacht je, dat die dingen brandschoon zijn
oftewel: boring
Uitspraak van The delicate sound of thunder op woensdag 7 juni 2006 om 21:22:Van heel Sbs wordt ik niet vrolijk
het is bijna sMs 6
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op donderdag 8 juni 2006 om 15:30:respect voor Rob Geus!
Absoluut en zonder twijfel!
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 9 juni 2006 om 13:11:hij verdient n lintje!!
Een strop zou m beter staan
Uitspraak van The delicate sound of thunder op vrijdag 9 juni 2006 om 13:38:Een stropdas zou m beter staan
inderdaad, wel een van burberry dang
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 9 juni 2006 om 13:55:burberry dang
of van stoon eiland
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 9 juni 2006 om 18:50:lijkt die stoon eiland op dese jas?
Hij lijkt meer hierop

Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 9 juni 2006 om 18:50:lijkt die stoon eiland op dese jas?
is hij een echte

![[PT2]Sentech](/images/user/11976_240982.jpg)