Partyflock

Forumonderwerp · 876474
Alweer de laatste UW-XP voor de zomerstop....

Wat zullen we het gaan missen, maar voordat dat zover is nog een Tropical Edition. Witte en roze of een combinatie daarvan zullen de kleuren zijn. Line Up beloofd ook wat.

Dus nu een UW-XP waar we drie maanden op zullen moeten teren. Wie gaan er allemaal 17 juni richting HappyDayzz Venue in Culemborg om er een knalfeest van te maken???

En juist jammer of juist wel ff goed zo'n pauze??!!

1 ding is zeker, 17 juni present in Culemborg

UW-XP....NOT FOR THE ORDINAIRY PEOPLE

geen flausss idee wat aan te doen :-/

roze is geen optie voor mij :no:
laatste aanpassing
haha, had zo'n roze (was tenslotte modekleurtjuh) overhemd gekocht :yes: en na 1 X wassen, kan het zoontjuh van de buren hem aan.. duss... ik ga wel in het wit :cheer:

En zin heb ik zeker!!! :bounce:
Uitspraak van actief op donderdag 15 juni 2006 om 23:36:
roze is geen optie voor mij

dan wordt het verder toch niet zo moeilijk dan wordt het gewoon wit
Uitspraak van DeFi op woensdag 14 juni 2006 om 14:43:
Deze keer is alleen de dress-code wat minder.. hoe krijg je in godsnaam al die witte kleding weer schoon

CHLOOR werkt altijd!!! :)

Ga nu even in mijn kledingkast struinen effe kieken of er nog iets roze tussen hangt... :9

Niks roze....wit it is!!

;-)

Tot morgennnnnnnnnnnnnnnn
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa rose en wit jippie !!!!!!!!!

yeaha... over 24 uur al weer onderweg naar een wederom superfeestje van uw-xp!!!
we hebben er weer super zin in!!! enne... helemaal niks mis met die dresscode, kan bijna niet makkelijker :D

tot morgen lieve vriendjes en vriendinnetjes (k)

Okay dan, gaan wij over ca 12 uurtjes maar weer richting Culemborg, 200 kilometer toeren in de auto maar......... dan heb je ook wat......

Zien onze vrienden en bekenden allemaal wel weer op UW-XP, tot ehhhh strakjes dan maar...............................

Lekker nog ff t zonnetje in zo :cheer:

En vanaag een lekker feestje *zucht* wat een leven :p
Een tropical edition gaat helemaal goedkomen :jaja: Het zonnetje schijnt, ff lekker chillen vandaag en vanavond lekker een feestje bouwen!!! Wat kun je je nog meer wensen....

:flower:
Nou alles staat er weer klaar voor :D
tot en met een zwembad aan toe :P
Dus beloofd een spetterend feessie te worden:9
Nog even chillen douchen en omkleden
en dan gaat het weer gebeuren..... :bounce:

Allemaal tot vanavond :cheer:
nou ik ben benieuwd maar dta ik er zin in heb hoef ik niet meer te vertellen hahahaha

en misschien ga ik wel een duik nemen in het zwembad wie doet er mee????:P

en nee marc jij mag niet mee doen hahahaha want jij gaat mij toch alleen maar nat spatten :9

tot strakkies allemaal nu nog ff bakken in de zon en daarna opschieten en dan kunnen we knallen met ze alle
Uitspraak van (K) Kaatje (K) op zaterdag 17 juni 2006 om 16:46:
en nee marc jij mag niet mee doen hahahaha want jij gaat mij toch alleen maar nat spatten

Ik zal degene zijn die je erin GOOIT :P

(K)

dan wordt het verder toch niet zo moeilijk dan wordt het gewoon wit

yap, dr zit niets anders op,, wilde zo graag in het blauw.

maarja 8) :P

& wit it is :jaja: :D
Uitspraak van Flyer71 op zaterdag 17 juni 2006 om 16:51:
Ik zal degene zijn die je erin GOOIT

ja ja als je het maar laat want ik kan hard rennen hoor :lol: