Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 26 mei 2006 om 20:55:Nu krijg ik geen verhoging want ons pap en mam zeggen dat de verhoudingen dan niet meer kloppen maar dit is toch niet eerlijk????????
Doe zelf iets voor je geld en ga een bijbaantje zoeken
Uitspraak van BlackShore op zondag 28 mei 2006 om 12:27:Stel je niet zo aan ik heb uberhaubt nooit zakgeld gekregen
Uitspraak van BlackShore op zondag 28 mei 2006 om 12:27:Stel je niet zo aan ik heb uberhaubt nooit zakgeld gekregen
Hoe kocht je dan peuken en drank enzo en ik werk al dus lul niet
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 mei 2006 om 18:48:Hoe kocht je dan peuken en drank enzo en ik werk al dus lul niet
Gewoon niet roken, en bier en ander spul kon ik prima betalen van mijn toenmalige loontje van Fl 4, 66 per uur.
Uitspraak van BlackShore op zondag 28 mei 2006 om 21:20:Fl 4, 66 per uur
zo he, dat zijn flinke duiten!!
Uitspraak van BlackShore op zondag 28 mei 2006 om 21:20:Gewoon niet roken,
das makkelijk lulle, als je eenmaal verslaafd eraan bent he!
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 11:19:rare jongens die urkers.. komt zkr door al dat inteelt.
dan heb jij als Zaanstadter zeker koeienstront of cacao in je ogen zitten? Dat je niet ziet dat dit topic FAKE is
laatste aanpassing
Uitspraak van Dy-namic Hogh op maandag 29 mei 2006 om 16:27:dan heb jij als Zaanstadter zeker koeienstront of cacao in je ogen zitten? Dat je niet ziet dat dit topic FAKE is
voel je je een beetje aangesproken ofzo dat je zo Fel reageerd?
en als die fake is waarom reageer je idd. dan zo?
beetje vreemd, stiekem ook zkr een urker
laatste aanpassing
ik ben geen happertje hoor, ik maak alleen de opmerking dat het waarschijnlijk zon domme topic is omdat t bij die urkers toch een en al inteelt is. jij hapt 
en t gaat toch ook om de toon hoe je iets neer zet lijkt mij met je koeiestront he,
ik kom niet uit oostzaan ofzo hoor 
zit wel vlakbij de cacao maar heb daar geen last van
en t gaat toch ook om de toon hoe je iets neer zet lijkt mij met je koeiestront he,
zit wel vlakbij de cacao maar heb daar geen last van
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 17:59:mij maakt het verder niet uit hoor
nou dan!