Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:28:nieuwe stelling?
Vrouwen zijn te gek, mannen zijn niets zonder ze
Kijk daar ben k t zelfs met je eens
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:29:nieuwe stelling?
Vrouwen zijn te gek, mannen zijn niets zonder ze
Kijk daar ben k t zelfs met je eens
We zullen het er maar ophouden dat we elkaar in evenwicht houden
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 23 mei 2006 om 20:26:Ja hè t lijken soms net mensen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:29:Vrouwen zijn te gek, mannen zijn niets zonder ze
andersom niet
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:30:We zullen het er maar ophouden dat we elkaar in evenwicht houden
Weet je wat k trouwens wel ont-zet-tend oneerlijk vind. (N)
Dat een man zo goed als 'bepaald' wat voor geslacht een kiddo krijgt.
*moet k er meteen een lesje biologie tegenaan gooien?
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 23 mei 2006 om 20:31:nieuwe stelling.
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen zijn 'kuthoerèèè'
Maar puntje bij paaltje wilt iedereen gewoon neuken dus moeten we t maar met elkaar doen.
Goeie stelling
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:31:Weet je wat k trouwens wel ont-zet-tend oneerlijk vind.
Dat een man zo goed als 'bepaald' wat voor geslacht een kiddo krijgt.
*moet k er meteen een lesje biologie tegenaan gooien?
Ow jee geen Biologie graag, aan dat vak had ik een hekel op de middelbare school
Uitspraak van loontjes-powerwhaha klopt wel iets vanroelie op dinsdag 23 mei 2006 om 20:33:
wat is dat iets dan? de kuthoerrrruuuhhhh
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:34:Ow jee geen Biologie graag, aan dat vak had ik een hekel op de middelbare school
Dus je snapt geen reet van wat k zeg?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:31:Dat een man zo goed als 'bepaald' wat voor geslacht een kiddo krijgt.
wanneer dan? alsie t kind moet aanmelden bij het bevolkings register ofzo ?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:34:Dus je snapt geen reet van wat k zeg?
Dat zeg jij, ik zei alleen dat ik een hekel aan dat vak had op de middelbare school
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:36:Biologo-leken
Maarruhhh dat vrouwen nog steeds meer rechten dan mannen hebben als het op kinderen aan komt (n)
laatste aanpassing
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:36:Dat zeg jij
Dat vroeg ik.
Wel opletten, man.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:37:Dat vroeg ik.
dat zei je dus ook
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:36:dat wilt niet zeggen dat ik er niks van weet!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:36:Biologie-leken
Ach zolang ik t maar als een multiple choice vraag krijg wanneer ik moet uitmaken wat voor geslacht het kind word komt het wel goed
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:37:dat zei je dus ook
Nee k vroeg of je wel begreep wat k zei.
Dan probeer jij een opmerking te maken om mij onderuit te halen
Maar je snapt me dus
De wereld zou zoveel makkelijker zijn als mannen gewoon goed luisteren, en niet om de 5min aan sex denken.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:39:Nee k vroeg of je wel begreep wat k zei.
Dat klopt
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:39:Dan probeer jij een opmerking te maken om mij onderuit te halen
In dit geval niet
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:36:Dat zeg jij, ik zei alleen dat ik een hekel aan dat vak had op de middelbare school , dat wilt niet zeggen dat ik er niks van weet!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:39:Maar je snapt me dus
Ja hoor, mannen gebruiken hun verstand
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:39:De wereld zou zoveel makkelijker zijn als mannen gewoon goed luisteren, en niet om de 5min aan sex denken.
Mannen luisteren goed
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:41:Las net dat vrouwen allemaal kuthoeren zijn, je kent me niet eens
Das het voordeel als ze het allemaal zijn dan is dat niet nodig enzo
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:43:alleen als vrouwen eromheen gaan draaien willen wij niet meer luisteren
Je doelt op subtieliteit (jezus is dit een woord?) Dat is wel lastig voor 'jullie' he?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:41:Las net dat vrouwen allemaal kuthoeren zijn, je kent me niet eens
Je bent een vrouw, meer hoeven we niet te weten
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:44:meer hoeven we niet te weten
Anders kwam je erachter dat k daadwerkelijk een kuthoer ben
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:44:Je doelt op subtieliteit (jezus is dit een woord?) Dat is wel lastig voor 'jullie' he?
Dat woord bestaat niet
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 23 mei 2006 om 20:44:Maar goed er zit toch maar één leuke vrouw op flock en die reageert niet meer dus ik ben pleitos
Dat is mijn vriendin
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:45:Anders kwam je erachter dat k daadwerkelijk een kuthoer ben
Nee dat weten we al
* ik moet zometeen eens ff serieus gaan worden*
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:47:Nee dat weten we al
* ik moet zometeen eens ff serieus gaan worden
Dus je meende t niet
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op dinsdag 23 mei 2006 om 20:50:elke artiest maakt een schets voor hij het ware kunstwerk creeërt, daarom schiep god eerst de man en toen de vrouw..
whehehehe gelukkig dat God geen artiest is
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:50:Wat denk jezelf?
Draai er niet zo omheen
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op dinsdag 23 mei 2006 om 20:50:elke artiest maakt een schets voor hij het ware kunstwerk creeërt, daarom schiep god eerst de man en toen de vrouw..
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 23 mei 2006 om 20:52:whehehehe gelukkig dat God geen artiest is
zeg jij
ik vind het overduidelijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 mei 2006 om 20:52:Draai er niet zo omheen
whehehehehehehehe sorry ik moet ff bijkomen van het lachen whehehehehehe
Hij is goed
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op dinsdag 23 mei 2006 om 20:52:zeg jij
ik vind het overduidelijk
Dat is een meningsverschil...
Maar ik ga vanaf nu eens proberen serieus ontopic te gaan!!