Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:33:Rakata, rakata
Si se me pega voy a darle
Rakata, rakata
Esta noche quiero hacerle
Rakata, rakata
Rakata, rakata
Eeeeeh...
(Me toca a mi!)
hoe heet dit nummer ????? ik wil m echt graag hebben en zoek m al een tydje
ooh jah en btw: reggaeton isz de zomer muziek !! HEERLIJK! vooral bij de spaanse zon..
en dan nnoem ik aventura(sommige nmmrs) daddy yankee, beenie man, don omar.. bla blabla.. je kent ze wel..
maar ff voor de duidelijkheid
danKzij Lot. heb k m nu
zz voor jouw 
wisin y yandel - rakata
ze draaien m hier ook echtvel hoop ook n spanje dit jaar maar dat zal wel
Rakata, rakata
Rakata, rakata
Rakata, rakata
Rakata, rakata
wisin y yandel - rakata
ze draaien m hier ook echtvel hoop ook n spanje dit jaar maar dat zal wel
Rakata, rakata
Rakata, rakata
Rakata, rakata
Rakata, rakata
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op woensdag 31 mei 2006 om 09:23:danKzij Lot. heb k m nu
zz voor jouw
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 21:19:houden mannen er niet van om met hun kontje te schudden?
trust me dat wil je bij 98% van mannelijk nederland (incl. mijzelf) niet zien, jullie heupjes zijn daar gewoon wat beter voor gemaakt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:09:maare, ik denk dat de mannen gewoon niet DURVEN te dansen met hun kontjuh
sommige dan he...
hmm nou ik heb 2 jaar op salsa gezeten, en trust me Nederlandse mannen kunnen het gewoon echt niet. Ik heb het ze daar echt zien proberen, keer op keer maar die beweging kunnen wij niet maken. wij stonden massaal naar die elastische Arubaan te kijken hoe hij het deed maar het ging niet
Nederlandse mannen kunnen het gewoon echt niet
mijn vriend is ook nederlands en ik zweer het je dat hij zeker wel kan shaken met zn lekkere kontje
misschien niet zoals jij zegt (die arubaan) maar ze komen toch ook wel een eind hoor
Shake that ass!!!!