Partyflock

Forumonderwerp · 874631
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Het is weer zover! 2 september 2006 vind de 5de editie van het Last Minute Summer Event in Den Helder plaats.

Dit buitenevenment zal ook dit jaar weer dezelfde succesvolle opzet behouden als afgelopen jaren. Er zijn drie hoofdpodia, te weten; de DJ-stage, de rock/pop-stage en de urban stage. Ook dit jaar worden weer duizenden bezoekers verwacht uit heel Nederland.

Alle feestgangers die al één van de eerdere edities hebben bezocht weten eigenlijk wel wat ze kunnen verwachten. Voorgaande jaren zijn er al een hoop bekende dj's te gast geweest op de dj-stage. Om er een paar te noemen: Luna, Dana, Mark van Dale, Trilok & Chiren, Deepack en Marcel Woods. En ook dit jaar beloofd de organisatie dat er weer een groot aantal toppers worden geprogrammeerd.

Op dit moment is de line-up nog niet bekend, maar de organisatie verwacht deze binnen afzienbare tijd bekend te kunnen maken.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 2483, 63717}
*reactie op verwijderd bericht*
On topic: De weersverwachtingen zijn veelbelovend dus dat wordt weer een stralende LMSE!!!
laatste aanpassing door een beheerder
Heej dj arno is het nou wel de bekende rapper Negativ die komt of is het wel de Hardcore dj?
Uitspraak van tinus12342 op woensdag 9 augustus 2006 om 22:31:
Heej dj arno is het nou wel de bekende rapper Negativ die komt of is het wel de Hardcore dj?

Natuurlijk is het die bekende rapper die komt! :cheer:
Wat moet een hardcore DJ nou op de urban stage?? :/
naja ik hoop maar dat et weer GOED is je kunt natuurlijk nooit zo ver vooruit kijken je weet nooit wat et weer doet ;) maar we zien wel ik ben toch van de partij weer of geen weer :)
Idd, het is een GRATIS feest met dj's die lekker kunnen draaien!! Wat maakt het nou uit of ze al vaker zijn geweest of niet?? Niks toch!
Het werd al gezegd, als wij heldernaren moeten dokken komen we het niet. Nu is er een GRATIS feest, dus maak er geen problemen van en ga een gezellig feessie tegemoet!!
Ikke doe dat iig wel en heb er al heel veel zin in!!

Mensen van organisatie, petje af en goed gedaan! Alvast thanks voor een leuke middag/avond!! Zie jullie dan!!

Liefs en dikke (k)
Marieke
→ als beheerder
Jongens, zullen we weer terug ontopic gaan? ;) Laat mensen in hun waarde en ook hun eigen mening hebben. Als iemand iets minder positief is mag dat best gezegd worden en hoeft er niet meteen een felle discussie te ontstaan.
Uitspraak van Brett-Attack op woensdag 9 augustus 2006 om 20:43:
On topic: De weersverwachtingen zijn veelbelovend dus dat wordt weer een stralende LMSE!

Mag het wel hopen Pat :)

Ik neem een heleboel mensen mee dus laat Den Helder voor 1 keer eens positief uitvallen o:) :x

Dana en Eug :cheer: :woep: :respect:

Kheb dr zin in!!!! 8)
Komt helemaal goed Tam wordt gewoon net als alle andere jaren weer stampvol en erg gezellig!!!
Uitspraak van Brett-Attack op vrijdag 11 augustus 2006 om 13:43:
Komt helemaal goed Tam wordt gewoon net als alle andere jaren weer stampvol en erg gezellig!!!

Ga dr wel van uit mop 8)

Heb er iig alweer reuze zin in :cheer:
Nog 3 weken!! :cheer:
Jeeuuujjjjj :cheer:
ikke ook!!!!
nu nog mooi weer, en het is een perfecte dag weer!!!
Uitspraak van * Nicole * op maandag 14 augustus 2006 om 19:36:
ikke ook!!!!
nu nog mooi weer, en het is een perfecte dag weer!!!

Tuurlijk, de weergoden hebben tot nu toe altijd meegezeten dus ze zijn nu vast ook wel goedgezind. :p
Uitspraak van DJ Arno op maandag 14 augustus 2006 om 20:45:
Tuurlijk, de weergoden hebben tot nu toe altijd meegezeten dus ze zijn nu vast ook wel goedgezind.

Moet wel toch 8)

Ergens moet er gewoon eens een eind aan die pokke-regen komen o:)

Komt helemaal goed dus :cheer:
hoe lang nog? :D
naja nog 16 dagen maar morge eerst weg :D en als ik terug kom gelijk helpe :D:P;)
yepz :yes: me 2 :cheer:
Uitspraak van DJ Arno op zaterdag 19 augustus 2006 om 11:10:
yepz me 2

moet jij nou echt op iedereen antwoord geven arno? :P:P
Uitspraak van VSZ op zaterdag 19 augustus 2006 om 13:33:
moet jij nou echt op iedereen antwoord geven arno?

soms verveel je je, hé? ;-)
:cheer: Heb er ZIN IN!!!! :cheer:
Elke keer was het weer een beetje leuker dan de vorige, dus ook dit moet wel een knaller worden!!
Zolang de zon schijnt ben ik gelukkig, maar al doet ie dat niet, er zijn altijd genoeg lieve vriendjes en vriendinnetjes die het zonnetje voor mij láten schijnen!!

gan dr gwn een leuke dag van maken ! (Y)
Uitspraak van VSZ op zaterdag 19 augustus 2006 om 13:33:
moet jij nou echt op iedereen antwoord geven arno? :P:P

topickicken hea ;)
nog ff en dan gaan we weer los :D
Ik kan helaas niet drinken, naja een paar wijntjes ;-) Ik vlieg zaterdagnacht lekker naar KOS!
Maar ga zeker weer lekker feesten op LMSE! Zoals gewoonlijk zal het onwijs gezellig worden!!!
Artiest {SHOWLIST artist 5964, 43967}
Uitspraak van Wendy (L) Jaro op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:13:
Ik vlieg zaterdagnacht lekker naar KOS!

KOS ofzo?
he ik wou ff zegen
mooie flyer
wordt een toppie feest
nog 1 week te gaan :bounce:

jaaaaaaaaaaaaaaa ik kom ooooooooooook :bounce::xtc:

En ik oooooooooooooooooook :cheer:

Om me lieve moppie Tammy bij te staan 8) (L)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 19:23:
En ik oooooooooooooooooook

Jeeeuujjjjjjj :cheer:

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 19:23:
Om me lieve moppie Tammy bij te staan

:o Bij te staan nog wel? :9 Maar idd, kheb eindelijk al mn moppies eens in mn eigen stadje bij elkaar, we zijn rijk vertegenwoordigt en zullen ff flink de bloemetjes buiten gaan zetten :woep: :lol:

Nu alleen nog mooi weer, en er kan gewoon niets meer fout gaan b)

Uitspraak van T L C™ op zondag 27 augustus 2006 om 19:33:
Bij te staan nog wel? Maar idd, kheb eindelijk al mn moppies eens in mn eigen stadje bij elkaar, we zijn rijk vertegenwoordigt en zullen ff flink de bloemetjes buiten gaan zetten

Word gezelleeeeug :woep:

Uitspraak van T L C™ op zondag 27 augustus 2006 om 19:33:
Nu alleen nog mooi weer, en er kan gewoon niets meer fout gaan

Anders is het toch binnen?