Partyflock
 
Forumonderwerp · 872805
Wat is DE kleur van deze zomer? volgens mij ondanks het wk geen oranje.. jack&jones is laatst als winkel voor deze zomer uitgeroepen daar kan ik me wel in vinden (als je in een grote stad of daar in de suurt woont iig).. mij lijkt blauw of lime groen wel een goede optie..
ik denk dat als we de kraagjes omhoog doen dat we er wel komen met ons allen
 
wit
 
groen is mijn kleur
 
blond
 
pastelkleuren en gewoon wit.
Wit, lichtblauw en turquoise.
Ik volg geen (kleur)trends.

Ik volg mijn voeten B)
laatste aanpassing
 
Paars en gifgroen :jaja:
Wit inderdaad!


Wit shirtje in combi met vale spijkerbroek witte riem en slippertjes (L)
net als ieder jaar: wit
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:19:
geweldig dat wit

vandaag 6 verschillende witte broeken gepast
en alle 6 schenen ze onwijs door

dus die hoef ik niet


Moet je zo'n dikkere zoeken van spijkerstof. Die schijnen toch vast niet door?

Ik zag trouwens vandaag bij de Zara en Bershka ook heel wat felblauw, rood, geel en groen :/ Best leuk, maar niet zo alles bij elkaar in 1 winkel.
Marinelook wordt t ook, rood/wit/blauw
zwart wit zie je ook veel..


maar doe mij maar wit ( bijvoorbeeld broek..) met een goude riem of wit truitje met goude opdruk (L)

of idd turquoise..

zwart vind k persoonlijk niet sooo super in de zomer maja..
en rood geel en groen :S nee ..

jaah groen kan wel maar geel is lelik of oud geel dat gaat noig wel zolang t maar geen echt geel of fluor geel ( DAS echt afschuwelijk!) is.

marine look vind k ook al nix he t is wat met mij he :O
 
WIT8)
 
Wit...mooi maar niets voor mij...binnen 10 minuten zit er wel weer een vlek op mn shirt :[

Legergroen, bruin, lime etc. Mooi mooi mooi! :cheer:
 
Wit,, Witte broek ofsow
Zwart gaat ook wel,, maar wel warm voor in de zomer!

En dan een zwart of wit truitje met goude opdruk!
Erg leuk!
 
Uitspraak van roomsterr' op zaterdag 13 mei 2006 om 19:17:
Wit inderdaad!


Wit shirtje in combi met vale spijkerbroek witte riem en slippertjes


:lief:
 
wit en limegreen :lief:
 
Uitspraak van Zustertje op maandag 15 mei 2006 om 16:12:
geel


enige goede antwoord (althans voor vrouwen)
 
trendy kleur voor de lente dit jaar is wit (of juist zwart) en pastel kleurtjes voor de zomer...
 
Wit :)
 
Wit
 
doorzichtig :jaja:
 
wit
 
licht bruin
wit
 
(leger)groen en wit
 
Wit :)..
 
WIT
 
wit :D
orange
 
pastelkleuren :jaja:
 
wit !!!!!!!!! (L)
 
wit in combinatie met pastelkleuren is helemaal hot
 
wit is wel erg in maar niks voor mij :no:

doe mij maar legergroen, zwart en roze :lief:
 
zo wit mogelijk
GEEL & WIT pas nog ergens gelezen O:)
Uitspraak van Stino(*) op zaterdag 13 mei 2006 om 16:53:
mij lijkt blauw of lime groen wel een goede optie


ja bij ons bij de WE ook veel van binnen gekregen, maar WIT is idd de kleur van deze zomder
 
Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 13 mei 2006 om 17:03:
wit is de kleur van deze zomer


bij mij blijft de kleur het hele jaar door roze b)
 
wit :D
 
Wit is een leuke kleur :D
 
blauww
 
I don't care :D