Wat is DE kleur van deze zomer? volgens mij ondanks het wk geen oranje.. jack&jones is laatst als winkel voor deze zomer uitgeroepen daar kan ik me wel in vinden (als je in een grote stad of daar in de suurt woont iig).. mij lijkt blauw of lime groen wel een goede optie..
Wit inderdaad!
Wit shirtje in combi met vale spijkerbroek witte riem en slippertjes
Wit shirtje in combi met vale spijkerbroek witte riem en slippertjes
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 mei 2006 om 17:19:geweldig dat wit
vandaag 6 verschillende witte broeken gepast
en alle 6 schenen ze onwijs door
dus die hoef ik niet
Moet je zo'n dikkere zoeken van spijkerstof. Die schijnen toch vast niet door?
Ik zag trouwens vandaag bij de Zara en Bershka ook heel wat felblauw, rood, geel en groen
Marinelook wordt t ook, rood/wit/blauw
zwart wit zie je ook veel..
maar doe mij maar wit ( bijvoorbeeld broek..) met een goude riem of wit truitje met goude opdruk
of idd turquoise..
zwart vind k persoonlijk niet sooo super in de zomer maja..
en rood geel en groen
nee ..
jaah groen kan wel maar geel is lelik of oud geel dat gaat noig wel zolang t maar geen echt geel of fluor geel ( DAS echt afschuwelijk!) is.
marine look vind k ook al nix he t is wat met mij he
maar doe mij maar wit ( bijvoorbeeld broek..) met een goude riem of wit truitje met goude opdruk
of idd turquoise..
zwart vind k persoonlijk niet sooo super in de zomer maja..
en rood geel en groen
jaah groen kan wel maar geel is lelik of oud geel dat gaat noig wel zolang t maar geen echt geel of fluor geel ( DAS echt afschuwelijk!) is.
marine look vind k ook al nix he t is wat met mij he
Uitspraak van roomsterr' op zaterdag 13 mei 2006 om 19:17:Wit inderdaad!
Wit shirtje in combi met vale spijkerbroek witte riem en slippertjes

















