Partyflock

Forumonderwerp · 872568

Werkzaam bij C2Events
Artiest Missi-on
Hoeveel heb jij er al gehad?

Hoe hoog is de hoogste ooit?

En wat was de domste reden?

Uitspraak van Low Tempo Sucks op zaterdag 13 mei 2006 om 03:23:
Vorig jaar.. boete omdat ik de radio van de auto te hard aanhad.. koste me toen 65 euro:S

Uitspraak van MvM op zaterdag 13 mei 2006 om 00:30:
Zegt de agent in kwestie dat hij vond dat mijn muziek te hard stond?
Heb het nog aan proberen te vechten maar helaas...

Die kan je wel degelijk aanvechten

De politie dient voor dit soort zaken meetapparatuur te gebruiken, ze mogen je wel mee laten komen naar het bureau voor een meting maar op "plaats delict" kunnen ze je dus niks maken, enkel vriendelijk verzoeken om hem zachter of uit te zetten.

Ik ben toen op school op nota bene het parkeerterrein ook aangesproken op het volume wat uit de auto kwam (ff aan klasgenoten laten horen hoe hard ie ging :D ) daar wouden ze mij ook een boete voor te geven.

Toen ik zei dat ze dat niet konden horen of het te hard was en ze maar meetapparatuur moesten gaan halen ben ik gesommeerd heb zachter te zetten.

Netjes gedaan en er was ook geen probleem meer, geen boete of niks gehad.

Is eigenlijk hetzelfde geval als een auto/ brommer die teveel lawaai maakt, die moet met een meting worden bepaald en niet met de oren van een agent.

vandaag 1 binnen gehad.. maar tis onduidelijk of ie wel terecht is

- tijdstip is 7.45 in alkmaar
- ik ga pas om 8.00 van huis, ben ik om 8.30 in alkmaar..
- stel dat hun tijd verkeerd stond, zou het 8.45 worden.. klopt dus niet
- ik had zeker weten die dag de auto niet
- mn pa was vrij
- auto is rond die datum naar de garage geweest, hebben zij ermee gereden?

dus nu foto opvragen en dan verder zien :S

hij is btw voor 23,- , 79 waar je 70 mocht, teruggereduceerd naar 76

kost alleen al meer voor papier en printen en foto dan heel die 23 euro zo dom :jaja:

k ga dat niet betalen als ik het niet geweest kan zijn
kreeg er gister ook weer 1 binnen....
54 euro, voor 14 km te hard.
is echt naaierig, kom je net uit zo'n stuk met 80, en dan is er echt een superklein stuk waar je maar 60 mag........ maja dat rijd haast niemand daarzo.
1x500euro, 120 waar je 30 mag
1x320 of 330 euro, undercover politie auto met 160 via de vluchtstrook inhalen 8)

en nog zat tientjes werk

nog geen 1 en heb al 7 maanden me rijbewijs, en ik rij altijd wat harder dan het maximale :O (10km ofzo)
d8 dat ze daar niet om gingen huilen maarja nu ik de berichtjes zo allemaal lees, toch maar normaal rijden danmaar

met de auto:

1x t/m 10 km te hard = 30 euro
1x 48 km te hard (na correctie dus mazzel gehad:D) = 300 euro

met de brommer:

stuk of 15 x zonder helm:S kutboetes....en meer domme boetes....

stuk of 15
meeste met mijn scooter
keertje voor wildplasse

met de auto nog niet

kennis van ons rijd aaaaaaaaaaaltijd te hard en krijgt noooooooooit bekeuringen en ik rijd soms 5-10 km. te hard en krijg altijd bekeuringen KROM TOCH:[

Ikke gelukkig nog nooit met de auto :D

Wel met me scoot: rollerbank en zonder helm

Was rond de 60 euro ofzo?
450 euro met een afgeragte zwaar opgevoerde klote mt..goh wat was ik daar ziek van zeg..mjaaa verkauft
had me auto op n uitrit geparkeerd, was ff 5min iets op de post doen, en als je terugkomt hangt er een mooi papiertje onder je ruitewisser.. of ik ff 50 euro wil dokke :p

hmmm heb tijdje gehad dat ik vaak bekeuringen kreeg had ik 60 gerede waar 50 mocht. elke keer net die 10 km te hard dus dat valt wel mee. Mja had al tijdje nix meer gehad tot vorige week, 50 eurie omdat ik fout stond geparkeerd :(

25 gulden voor fietsen door het rode licht ( Ik was toen 14, en trots dat ik was op mijn bekeuring!! :lol: )

En eentje van 40 euro voor rijden op het fietspad met de scooter ( Omdat dat ding stuk was en maar 5 km per uur reed.. ik dacht: laat ik eens netjes zijn en op het fietspad rijden zodat de automobilisten geen last hebben van mijn slakkengangetje.. maar dat mocht dus niet van oom agent %) )
Uitspraak van 42 op vrijdag 12 mei 2006 om 23:04:
Sex in het openbaar.

Kosten: 300 euro per persoon...

Die moet je zker inlijsten ouwe haha
Uitspraak van 42 op vrijdag 12 mei 2006 om 23:04:
Sex in het openbaar.

Kosten: 300 euro per persoon...

Meen je dat serieus??? Hahaha! LOL!! :D

rij nou al bijna een jaar (sportieve auto) heb nog geen bekeuring gehad we mogen natuurlijk niet te hard roepen want het kan iedereen gebeuren :p

grtz Corsa-dude
stuk of 8...te hard rijden en onbetaald parkeren.

teveel :/ hoogtse was 500 :vaag:
Uitspraak van xzonx op dinsdag 11 juli 2006 om 19:12:
Meen je dat serieus??? Hahaha! LOL!!

Kon er toen niet echt om lachen... :P

Kweet niet meer hoeveel.

Tis klote maar ach, kom er wel weer overheen zolang ze maar neit te dik zijn :)
E840 toen ik gelaserd werd op de peage richting Lloret.
Ik reed "iets te hard" :)
Wat voelde het goed om de Fransen te zien verliezen zondag ......