Wie gaat er naar t wk?
Ik heb kaarten voor alle groepswedstrijden..
Schijnt moeilijk t zijn om te krijgen.. de fans krijgen maar 8% van de stadion capasiteit.. echt belachelijk..
Ik heb kaarten voor alle groepswedstrijden..
Schijnt moeilijk t zijn om te krijgen.. de fans krijgen maar 8% van de stadion capasiteit.. echt belachelijk..









