Partyflock
 
Forumonderwerp · 872509

Onderwerp is dubbel!

Wie gaat er naar t wk?
Ik heb kaarten voor alle groepswedstrijden..
Schijnt moeilijk t zijn om te krijgen.. de fans krijgen maar 8% van de stadion capasiteit.. echt belachelijk..
 
ik heb kaarten van panini.
Uitspraak van Stino(*) op vrijdag 12 mei 2006 om 12:58:
Wie gaat er naar t wk?


helaas niet :(

toevallig kaarten over?
 
Man ik ben al lang blij dat ik niet hoef te werken tijdens de eerste wedstrijd van Oranje, ik vier die dag mn verjaardag EN Oranje moet spelen....heerlijk :D

:bier: :yes: :bier:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 mei 2006 om 13:00:
ik heb kaarten van panini.


 
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
idd 92% is toch voor bobo's?

kut geregeld, voetbal is van t volk....niet van bedrijven....
Maar het slaat toch ook nergens op dat er zo weinig kaarten beschikbaar zijn voor de 'echte fans'? en dan wel 100 kaarten geven aan elk land dat lid is van de fifa.. zoals salomon eilanden en fuji..
 
Uitspraak van actief op vrijdag 12 mei 2006 om 13:02:
voetbal is van t volk....niet van bedrijven....


Welkom in 2006 8)
Uitspraak van actief op vrijdag 12 mei 2006 om 13:02:
idd 92% is toch voor bobo's?

kut geregeld, voetbal is van t volk....niet van bedrijven....


:yes: idd (y).
ruilen voor DefQon kaarten?
kaartjes gewonnen met het kopen van graanjenever :)
laatste aanpassing