Partyflock

Forumonderwerp · 872334
Artiest Jerzz
This is your chance to remix ‘We got to advance’ from the The Revolutionist album. The fact alone that Promo allows one of his tracks to be remixed is already something special; with his huge list of releases so far, until now only two tracks have ever been remixed. The best part about this is; you can be the remixer!

The rules
As all contest, there are some rules to be followed:

- The deadline for the remix contest is the 10th of June 2006.
- The remix should fit in the hardcore genre.
- Send us your remix on (audio)-CD, NOT on mp3, to:

The Third Movement
P.O. Box 290
1620 AG Hoorn
The Netherlands

- Clearly mention your name, e-mail, phone number and postal address.
- The producer of the remix must not have any previous releases, and not be tied into a contract with other labels.
- With sending in your remix, the remixer assigns all rights to The Third Movement.

All remixes will be judged by Promo himself, so do your best.

Your claim to fame
It cannot be a contest if there’s nothing to win. So check this out; the best remix will receive a spot on a Promo release. Plus the winner will also receive a TTM bag containing several copies of the Promo release alongside some of the latest Third Movement releases. And of course, you will get eternal fame which a winner truly deserves.

Why are you still reading? Download the samples here and start remixing!

Source: www.djpromo.nl
.......................

Na beluistering van de sample pack vraag ik me af of er toestemming is verleend door KRS-one/Boogie Down Productions aangezien de samples direct door hem gesampled zijn vanaf het album `criminal minded` van BDP .....
So be smart and get yaself a copy of THAT album and sample it yourself ;)

...............

beter :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 20:04:
das nml mn vinger onder een naald heeh

Je moet je hoefje ook niet onder t naaldje steken :9
laatste aanpassing

Werkzaam bij KraakPiep
Ojee. Hm. Dunno of ik dat ga halen :)
zoo zoo ligt het aan mij of doen er helemaal niet zoeveel mensen eraan mee :s

en wat ik mij afvraag.. als je jouw track opstuurt en je wint het niet.. is het dan bezit van TTM of mag je het zelf nog gebruiken om te sturen naar een andere label.

btw al die links hierboven werken niet meer.. ik ben wel heel nieuwsgierig over de rmx-tracks van andere mensen;)
Uitspraak van The Dj Rocks op donderdag 15 juni 2006 om 13:26:
en wat ik mij afvraag.. als je jouw track opstuurt en je wint het niet.. is het dan bezit van TTM of mag je het zelf nog gebruiken om te sturen naar een andere label.

Zolang je geen contract hebt getekend is het gewoon van jezelf lijkt me
zoo zoo ligt het aan mij of doen er helemaal niet zoeveel mensen eraan mee

nou ik ken er aardig wat die meedoen (Y) en sommige klinken echt vet imo dan ..

het is een remix. Ik denk niet echt dat je het op kan sturen naar andere labels met dezelfde vocals en dergelijke (ik weet niet wat je in je remix hebt gestopt dus)..
Uitspraak van r_aw op donderdag 15 juni 2006 om 13:59:
het is een remix. Ik denk niet echt dat je het op kan sturen naar andere labels met dezelfde vocals en dergelijke

Ja dat is dan ook wel weer zo...
hehe, mja we zullen wel zien wie dat er wint ;)
enigste reden waarom ik een paar rmx-tracks al wou horen is gewoon om te zien hoe groot de concurrentie is
Uitspraak van The Dj Rocks op donderdag 15 juni 2006 om 14:20:
om te zien hoe groot de concurrentie is

altijd uitgaan van je eigen creativiteit :bier:

Uitspraak van Morax op donderdag 15 juni 2006 om 13:31:
Zolang je geen contract hebt getekend is het gewoon van jezelf lijkt me

- With sending in your remix, the remixer assigns all rights to The Third Movement.

lijkt me duidelijk ;)

Uitspraak van r_aw op donderdag 15 juni 2006 om 13:59:
het is een remix. Ik denk niet echt dat je het op kan sturen naar andere labels met dezelfde vocals en dergelijke

t zijn vocalen die promo ook uit bestaande tracks heeft gehaald dus je kan ermee doen wat je wilt

Mijn rmx is al een tijdje af, heb m niet opgestuurd, misschien dat k t toch nog ga doen
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
gewoon doen :)

en Feedback moet s opschieten met t repareren van mn broodnodige koptelefoon .. kan helemaal niks op dit moment :(
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 01:00:
t zijn vocalen die promo ook uit bestaande tracks heeft gehaald dus je kan ermee doen wat je wilt

lijkt me geen logische beredenering (ofzoiets)....
Dat promo de rechten voor die samples heeft wil toch niet zeggen dat jij ze ook hebt. Zolang de tracks met die samples binnen Third Movement blijven zal dat waarschijnlijk niet uitmaken maar ik geloof niet dat je daarmee bij andere labels aan hoeft te kloppen.
of je zou die samples zo moeten vervormen dat ze onherkenbaar zijn natuurlijk

Ik zeg ook maar wat maar dat lijkt mij dan logisch
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 01:00:

Dan nog, zolang je nergens voor getekend hebt zou dat eventueel nietig verklaard kunnen worden ;) (en zal eerlijk toegeven ook dat ik dat stukje even had gemist :$ )

Uitspraak van [ PROGENIC ] op vrijdag 16 juni 2006 om 01:25:
Dat promo de rechten voor die samples heeft wil toch niet zeggen dat jij ze ook hebt.

Heeft Promo de rechten ervan jah?

Uitspraak van Morax op vrijdag 16 juni 2006 om 01:35:
Dan nog, zolang je nergens voor getekend hebt zou dat eventueel nietig verklaard kunnen worden

dat zou idd wel kunnen, blijft een btje onduidelijk ;) haha

Uitspraak van [ PROGENIC ] op vrijdag 16 juni 2006 om 01:25:
lijkt me geen logische beredenering (ofzoiets)....
Dat promo de rechten voor die samples heeft wil toch niet zeggen dat jij ze ook hebt

:/ luister naar "krs one - criminal mind" (zoiets)
lijkt me sterk dat promo van die track (samples) de rechten heeft ;)

en zijn dr al mensen die wat op hebben gestuurd?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 15:32:

ik heb net me postduif naar Finland gestuurd.

tjah post dan nix :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 15:32:

ik heb ooit eens een stukje van ongeveer een minuut gemaakt, niet meer mee verder gegaan eigenlijk :nocheer:
de mijne zal de komende dagen met intensieve arbeid afgemaakt worden B)

en nee k post m nie voordat t 8 juli is O:) :devil: :p
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:33:
lijkt me sterk dat promo van die track (samples) de rechten heeft

Via BUMA Stemra kun je gewoon je recht op samples kopen hoor.
Lijkt allemaal veel spannender dan dat het is. Je geeft bij hun gewoon aan wat je wil gebruiken, waarvoor, en hoeveel seconden of minuten en je krijgt de factuur thuis ;)
Uitspraak van Dynamike op donderdag 22 juni 2006 om 04:23:
de mijne zal de komende dagen met intensieve arbeid afgemaakt worden

en nee k post m nie voordat t 8 juli is

Ik ga ook maar eens beginnen dan 8) 8 juli moest ie klaar zijn dus?
The deadline for the remix contest is the 8th of July 2006.

(y)
Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
duit dinamiek auch met?
als ich oppe tied miene koptelefoon om oet te mixen teruuk hub waal joa ;)

Artiest Darkprotest
oeh zag.. gaon wie limburgs proate..

emm 8 juli.. dan kan ik 'r misschien ook nog wel 'ns even voor gaan zitten.. 8)

het ziet er naar uit dat ik em toch af krijg :9

deze ga k insturen, ben benieuwd :)

download

:)
kwalitatief zeer nette track :yes:

maareh .. denk je nie dat deze iets té veel van t origineel weg heeft ? k bedoel t is en blijft n remix natuurlijk met enkele herkenningspunten uit t origineel .. althans dat versta k onder n remix .. maar k kan me vergissen natuurlijk :)

Uitspraak van Dynamike op vrijdag 23 juni 2006 om 18:21:
denk je nie dat deze iets té veel van t origineel weg heeft

heb bijna alle samples uit die pack gebruikt en k heb zelf die vocalen opgenomen.

en t hoeft toch niet té moeilijk te wezen? Ik bedoel... waarom zou je al je inspiratie die je hebt in een remix verwerken, denk dat je dat beter in eigen tracks kan doen :)
die denkwijze kun je r op na houden jah :yes:

k zie t toch meer als n mogelijkheid om t origineel te overtreffen én je in de kijker te spelen .. van daaruit kun je weer verder bouwen en grenzen verleggen .. tsja en bij mij is r iig geen gebrek aan inspiratie :p

Ik vind 'm ook iets te veel van 't origineel weg hebben.. maar hij ligt wel lekker in 't gehoor, en dat is toch 't belangrijkste.. kwa arrangement past 't ook lekker binnen TTM. k vind alleen 't "melodietje" iets te flauw.. verpest de sfeer toch een beetje..

tja 't klinkt wel erg lekker verder.. van mij mag 't zo verschijnen! ;)

k heb mijn versie al opgestuurd,k ben benieuwd..
ik heb vandaag mn track afgemaakt :)
vandeweek maar ff op de post gooien dan

Artiest {SHOWLIST artist 23445, 37031}
staan de samples nog ergens online?
zijn r eik nog andere fora waar hier ook over gesproken wordt ?
Ik verveelde me, dus ik ben er ook maar weer even mee verder gegaan, past alleen totaal niet in het TTM straatje ben ik bang :lol: Lekker vrolijk :cheer:

http://www.speedyshare.com/520573875.html

Owja, en ik ben totaal geen hardcore producer :9
laatste aanpassing
vrolijk is t zekers jah :p
Ik luister teveel Makina denk ik :$
Makina heeft anders wel " iets " :devil:
Fuuuuck the Makina! :p
laatste aanpassing

Heeft geen tijd meer om er nog fatsoenlijk iets van te bakken.
mijne is vandaag op de post gegaan :)

ligt het nu aan mij, ik kan nergens die samples vinden. Zelfs met mijn pop-up blokkering uit.

ik ga het niet redden, ben blijven hangen rond de 3 minuten :s
de mijne is ook last minute verstuurd maar wat n crime met opnemen en op cd branden zeg .. dr schijnt n bug in nero te zitten :@
Uitspraak van Dynamike op donderdag 6 juli 2006 om 17:17:
dr schijnt n bug in nero te zitten

heb ik ook, als je dan de cd hebt gebrand en em ergens in afspeelt slaat ie heel de tijd over

Ik ga hem trouwens niet eens meer afmaken, geen tijd meer, en ik denk niet dat ze bj TTM op Makina zitten te wachten :9
laatste aanpassing