laatste aanpassing
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 21 mei 2006 om 17:44:nou klinkt best geinig
hmm... je houdt je in he!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 17:24:jij bent ook non stop op pf
jij bent ook altijd offtopic he!
ik gebruik alleen music maker was verkeerd mee
opzich lkkr gecompressed, ben laatst nog naar ASS geweest met mike dust ging hard los en schranz, ja,, op een gegeven moment hoor je het verscheel toch niet meer hehe! gwn raggen...
maar om even serieus te zijn... je kick vind ik te veel punchy, probeer die wat donkerder te maken net zoals je vage maar wel originele main gedeelte! verder hoor je de percussie niet zo lkkr meer maar dat hoor bij schranz dus lkkr gecompressed
wat ik alleen wel mis is een paar vette breaks op de 4e maat zeg maar. zo effe lkkr zonder kick en dan flinke delay over alles heen, uitfilteren en dan los laten gaan! dat geeft de track meer drive denk ik
suc6 iedergeval!
maar om even serieus te zijn... je kick vind ik te veel punchy, probeer die wat donkerder te maken net zoals je vage maar wel originele main gedeelte! verder hoor je de percussie niet zo lkkr meer maar dat hoor bij schranz dus lkkr gecompressed
suc6 iedergeval!
laatste aanpassing

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)