| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 30 september 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Simon Stokvis op dinsdag 16 mei 2006 om 21:37:Mn 7e
ghehe..
loop ik eindelijk eens ergens een keer voor op jou
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=2D4580EA7B0A2E8C
mensen ff tjes een vraagje
k heb deze plaat uit de liveset van the viper en mad e fact gehaald van mindcontroller 2006
als jullie dat stukje ff zouden willen downe en me de naam van de dj wat het gemaakt heeft en de titel willen vertellenO:) zou hartstikke fijn zijn
of als je die plaat op je pc zou hebben staan me die ff zou willen doorsturen zou nog beter zijn
alvast bedankt
mensen ff tjes een vraagje
k heb deze plaat uit de liveset van the viper en mad e fact gehaald van mindcontroller 2006
als jullie dat stukje ff zouden willen downe en me de naam van de dj wat het gemaakt heeft en de titel willen vertellenO:) zou hartstikke fijn zijn
of als je die plaat op je pc zou hebben staan me die ff zou willen doorsturen zou nog beter zijn
alvast bedankt
Uitspraak van dj mello-die op woensdag 17 mei 2006 om 18:14:gellukig zul jij nergens last van hebben aangezien je tog niet binnekomt
Leeftijd: 17
Eigenlijk mag jij ook nog niet naar binnen en vorige keer was sachin dr ook
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 17 mei 2006 om 17:08:Ik tel dr anders geen 8 in je archief en als je de tenten/zalen op MOH vs Hellraiser..Dominator meetelt word t mn 10e
klopt...
maar ik heb ook lang nie al me feeste in me archief staan...
heb deze pf ook nog niet zo lang...
snappie?
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 17 mei 2006 om 18:17:Eigenlijk mag jij ook nog niet naar binnen en vorige keer was sachin dr ook
ghehehe..
Sachin was ook naar Buzz Fuzz geweest..
want had nog een heerlijke discussie onderweg met hem van de hemkade naar het station...
want ik ston te zweren dat hij egt geen 15 was...
Sachin was ook naar Buzz Fuzz geweest..
want had nog een heerlijke discussie onderweg met hem van de hemkade naar het station...
want ik ston te zweren dat hij egt geen 15 was...
Uitspraak van dj mello-die op woensdag 17 mei 2006 om 18:14:gellukig zul jij nergens last van hebben aangezien je tog niet binnekomt
ooow
Uitspraak van Simon Stokvis op woensdag 17 mei 2006 om 18:17:Eigenlijk mag jij ook nog niet naar binnen en vorige keer was sachin dr ook
als je goed opgeled had naar de geboorte datum van mij
had je niet gezegd dat ik niet naar binne mag deze versie
dat word cker ff hakkuhbijlle daar
100% early rave heerlijk
100% early rave heerlijk
Uitspraak van actief op vrijdag 12 mei 2006 om 17:35:Hoop nog steeds een keer op een soort van Tribute 2 PPP setje door Drokz ofzo...
Of gewoon met ze allen massaal AoD lastigvallen...
Dat is zeker een zeer goed idee!
Alleen wel jammer dat er te weinig aandacht wordt besteed aan deze man op feesten!
Ik wacht de line-up af, er zijn zoveel goede feesten in september!
Die in september 2005 was ook te gek, Neophyte had heerlijk afgesloten toen!
Hij draaide veel nummers die je veelste weinig hoort op early feesten!
Dit zal dan mijn vijfde Mindcontroller worden!
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 19 mei 2006 om 17:44:Altijd in de Hemkade
Daarintegen bevind je je dan wel in een van de heerlijkste lokatie's van Nederland.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 20 mei 2006 om 14:12:Daarintegen bevind je je dan wel in een van de heerlijkste lokatie's van Nederland.
Uitspraak van Simon Stokvis op maandag 22 mei 2006 om 17:28:Nightmare Outdoor ook nog
jah moet ff kijken of t met geld mee zit maar Ruffneck en Mindcontroller zeker...
Neophyte world tour in Outland.
Daar wordt naar een andere datum naar gezocht volgens mij, op 27 oktober heb je de Hellraiser vs Megarave reunion party, die world tour wordt volgens mij in november of december gehouden!
Neophyte zal denk ik tot die tijd nog in andere landen gaan touren, ik denk dat ze nog naar Rusland gaan dit jaar. Daar moeten ze nog wel alles rondkrijgen met hun visums hoelang dat nog kan duren is nog maar de vraag!
Ik weet nog steeds niet naar welk feest ik ga, moet gaan tussen Ruffneck alliance en Mindcontroller!
Daar wordt naar een andere datum naar gezocht volgens mij, op 27 oktober heb je de Hellraiser vs Megarave reunion party, die world tour wordt volgens mij in november of december gehouden!
Ik hoop dat ze idd een nwe datum plannen voor Outland.
Weten we al wanneer de line up bekend gemaakt wordt?