Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 00:10:dit keer waren ook alle top vechters aanwezig.
alleen ging er 1tje van 160 kilo weg
had t gezien ja was wel oke
tot ik inslaap viel
tot ik inslaap viel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 00:38:zometeen de dvd van K1 Amsterdam ff kijken.. heeft iemand die al gezien?
isie al uit dan ???
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 23:00:ik heb het jou wel horen zeggen.
in het topic kaartverkoop van start showtime
Toen heb ik het genoemd ja, maar dat haal jij er dit keer weer bij. Niet ik.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 23:00:als iemand een mening geeft moet jij daar altijd commentaar geven. omdat jij zogenaamd bij de organisatie hoort weet je het beter.
ieder zn mening over fights en andere dingen.
maar dat respecteer jij niet.
Meningen respecteer ik zeker wel. Maar jij vind de organisatie nix, en ik vraag je zelfs nog om me te mailen met hoe het dan wel moet. Want jij kunt vast wel beter dan dat 'nix'.
Het ging trouwens ook over die kleedkamer schoonmaken. Daarover zei ik dat je je eerst eens in zaken moet verdiepen voor je wat roept. Je had ook kunnen vragen wat ik daar doe, in plaats van zo duidelijk te laten merken dat je inhoudelijk tekort komt in je posts, en daar maar roepen dat ik de kleedkamers schoonmaak.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 mei 2006 om 23:00:hoorde dat beiden 1 down hadden (of Dekkers 2 downs)
1 voor joerie en 1 voor ramon is toch 2 downs. kan je tellen
Hahaha, je quote me zelfs en nog lees je het niet goed. Ik heb het over 1 down voor beiden of 2 voor Ramon (met nog steeds 1 voor Joerie dus). Staat er nog tussen haakjes achter. Als Ramon er 2 had gehad (wat ik toen nog effe niet wist) waren het er dus 3 geweest.
Dus ja, ik kan tellen. En gelukkig ook lezen, in tegenstelling tot sommigen hier.
laatste aanpassing
Toen heb ik het genoemd ja, maar dat haal jij er dit keer weer bij. Niet ik.
maakt dat wat uit. eerst zeg je dat je bij de organisatie hoort en dan weer niet.
en ik vraag je zelfs nog om me te mailen met hoe het dan wel moet. Want jij kunt vast wel beter dan dat 'nix'.
heb daar niet voor geleerd dus niet zo bijdehand en sarcastisch doen. als ik er het geld voor had
en daar maar roepen dat ik de kleedkamers schoonmaak.
je ontkent het niet
Hahaha, je quote me zelfs en nog lees je het niet goed. Ik heb het over 1 down voor beiden of 2 voor Ramon. Staat er nog tussen haakjes achter. Als Ramon er 2 had gehad (wat ik toen nog effe niet wist) waren het er dus 3 geweest.
Dus ja, ik kan tellen. En gelukkig ook lezen, in tegenstelling tot sommigen hier.
ik dacht zelfs in de arena dat joerie 2 downs kreeg maar ik had het niet goed gezien. pas hier hoorde ik dat ramon 2 downs kreeg.
Pfff, je bent best vermoeiend. Goed lezen zou al een hoop schelen. Maar goed, ik probeer het gewoon nog een keer.
Luister, het gaat er niet om dat ik bij de organisatie hoor. Het gaat erom dat JIJ dat in dit topic noemt en niet ik. Blijkbaar vind jij het dus een stuk interessanter.
Als je er niet voor geleerd hebt, ga dan ook niet zeggen dat Simon niets kan organiseren. Want blijkbaar heb je er geen kaas van gegeten. Trouwens, Simon heeft hier ook geen opleiding voor gehad maar heeft het al doende geleerd.
Wat zou dat voor zin hebben? Ik kan jou 100x iets vertellen, maar als jij iets in je hoofd hebt, is dat er toch niet uit te praten. Zelfs als het een feit betreft ipv een mening.
Maar ik moet wel lachen om die afbeelding van loser, hoor. Vooral omdat ie van iemand afkomt die zomaar blindelings uitgaat van eigen hersenspinsels zonder zich te verdiepen in feiten. Dat maakt het extra grappig.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 01:09:maakt dat wat uit. eerst zeg je dat je bij de organisatie hoort en dan weer niet.
Luister, het gaat er niet om dat ik bij de organisatie hoor. Het gaat erom dat JIJ dat in dit topic noemt en niet ik. Blijkbaar vind jij het dus een stuk interessanter.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 01:09:heb daar niet voor geleerd dus niet zo bijdehand en sarcastisch doen. als ik er het geld voor had
Als je er niet voor geleerd hebt, ga dan ook niet zeggen dat Simon niets kan organiseren. Want blijkbaar heb je er geen kaas van gegeten. Trouwens, Simon heeft hier ook geen opleiding voor gehad maar heeft het al doende geleerd.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 01:09:je ontkent het niet
Wat zou dat voor zin hebben? Ik kan jou 100x iets vertellen, maar als jij iets in je hoofd hebt, is dat er toch niet uit te praten. Zelfs als het een feit betreft ipv een mening.
Maar ik moet wel lachen om die afbeelding van loser, hoor. Vooral omdat ie van iemand afkomt die zomaar blindelings uitgaat van eigen hersenspinsels zonder zich te verdiepen in feiten. Dat maakt het extra grappig.
Oh ja, en voor het geval je het nog steeds gelooft: nee, ik maak niet de kleedkamers schoon. Ik ben perscoördinator. Had dus contact met Talpa, Editie NL, FHM, Panorama, Parool, Telegraaf, Eurosport en meer.
Ach al met al, er loopt hier een iemand te zeiken die geen goed zicht had...dan kan je beter werken bij die kutorganisatie en alles ringside bekijken, beetje naar de kleedkamers vervelen, lekker eten...
Wie heeft t dan beter?

Wie heeft t dan beter?
Pfff, je bent best vermoeiend. Goed lezen zou al een hoop schelen. Maar goed, ik probeer het gewoon nog een keer.
waarom zit jij altijd te zeiken op mij ????
er zijn er zat die ook zaten te zeiken over dingen
dan moet je niet zeggen dat je bij de organisatie hoort flapoor.
jezus.
Trouwens, Simon heeft hier ook geen opleiding voor gehad maar heeft het al doende geleerd.
veeg je ook zn reet af als ie gescheten heeft he kruipertje
Ik kan jou 100x iets vertellen, maar als jij iets in je hoofd hebt, is dat er toch niet uit te praten.
tja eigen mening he
Oh ja, en voor het geval je het nog steeds gelooft: nee, ik maak niet de kleedkamers schoon. Ik ben perscoördinator. Had dus contact met Talpa, Editie NL, FHM, Panorama, Parool, Telegraaf, Eurosport en meer.
zo e toch even zeggen he.
echt een bluffertje. moet ik nou klappen ofzo
ik ben persoonsbeveiliger
ben ik nou ook stoer ???????
Ach al met al, er loopt hier een iemand te zeiken die geen goed zicht had.
daar loop ik niet alleen om te zeiken deus
Uitspraak van Axel Foley op woensdag 17 mei 2006 om 20:45:MMA4Life & K-1 Peter waarom vechten jullie het niet uit in de ring?
durf ik niet. ik heb geen verstand van vechten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:51:waarom zit jij altijd te zeiken op mij ????
er zijn er zat die ook zaten te zeiken over dingen
Ik zeik niet op je, pik. Alleen praat je af en toe feitelijke onzin waar ik vervolgens op in ga.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:51:dan moet je niet zeggen dat je bij de organisatie hoort flapoor. jezus
Sorry dat ik het ooit genoemd heb. Kun je 't me vergeven?
Trouwens, ik heet Sebas, geen Jezus.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:51:veeg je ook zn reet af als ie gescheten heeft he kruipertje
Ja, doe ik er ook nog bij. Maar alleen met Edet, want andere wil hij niet.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:51:tja eigen mening heiets waar jij nog nooit van gehoord hebt. ik kan ook alles uitleggen aan jou maar jij valt continu in herhaling want je wilt mij voor lul zetten door betwetertje te spelen.
Laten we het erop houden dat ik feiten en meningen kan onderscheiden. En ik wil je niet voor lul zetten hoor. Ik probeer je af en toe te informeren over bepaalde zaken. Bovendien, ik hoef niet eens m'n best te doen om je voor lul te zetten, als ik dat zou willen. Met sommige uitspraken doe je dat zelf al dus dat scheelt.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 14:51:zo e toch even zeggen he.
echt een bluffertje. moet ik nou klappen ofzo
ik ben persoonsbeveiliger
ben ik nou ook stoer ???????
Ik denk "Laat ik toch maar even zeggen wat ik doe, want die Peter gelooft anders nog steeds dat ik de kleedkamers schoonmaak". Daarom noemde ik het. Ben jij persoonsbeveiliger? Ik dacht "Fighting Dog"...
Uitspraak van Axel Foley op woensdag 17 mei 2006 om 20:45:MMA4Life & K-1 Peter waarom vechten jullie het niet uit in de ring?
Ik hoop binnenkort na lange tijd m'n training weer op te kunnen pakken, dus wie weet. Ik sta overal voor open.
Maar misschien is het meer iets voor Peter, want ik red me schriftelijk en verbaal wel.
laatste aanpassing
dan kan je beter werken bij die kutorganisatie en alles ringside bekijken, beetje naar de kleedkamers vervelen, lekker eten...
Heb helaas maar 1 partij echt ringside gezien, en totaal maar 3 partijen ofzo. Eten schoot er ook een beetje bij in. Als liefhebber kun je eerlijk gezegd beter als publiek naar zoiets gaan. Dan kun je lekker onbezorgd achterover hangen en lekker zeiken op het zicht en de partijen
Ik zeik niet op je, pik. Alleen praat je af en toe feitelijke onzin waar ik vervolgens op in ga.
altijd op mij er zijn er meerdere die precies t zelfde zeiden. ok niet over de organisatie maar wel een paar minpunten hadden. zeik je die ook af ?
Sorry dat ik het ooit genoemd heb. Kun je 't me vergeven?
tuurlijk
Trouwens, ik heet Sebas, geen Jezus.
echt
En ik wil je niet voor lul zetten hoor.
daar lijkt het altijd wel op
Met sommige uitspraken doe je dat zelf al dus dat scheelt.
welke dan. over de organisatie dat die nix is. ik hoor niemand anders mijn mening afzeiken alleen maar jij.
Ik dacht "Fighting Dog"...
eerst burgemeester maar iedereen is tegenwoordig burgemeester dus verander het maar
Ik sta overal voor open.
ik ook
want ik red me schriftelijk en verbaal wel.
das dan weer waar. en om nou te gaan vechten om een discussie
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 00:19:altijd op mij er zijn er meerdere die precies t zelfde zeiden. ok niet over de organisatie maar wel een paar minpunten hadden. zeik je die ook af ?
Nee, want die houden meningen en feiten gescheiden. Wat ik bij jou doe, is zeker geen afzeiken. Als dit namelijk als afzeiken ervaart, ben je niet veel gewend
Waar het mij om ging, is dat jij zegt dat de organisatie kut was. Maar de organisatie van elk evenement gaat vele malen verder dan de dingen die de toeschouwers te zien krijgen.
Toen ik voor het eerst allemaal hoorde wat erbij kwam kijken, was ik ook echt verbaasd. Er zijn veel dingen waar je als toeschouwer helemaal niet eens over nadenkt, maar de organisatie moet die zaken wel op orde hebben.
Ik vind het in die zin dus een beetje bullshit dat jij een oordeel velt over de organisatie van een evenement, terwijl jij als toeschouwer lang niet alles meekrijgt.
Ik zeg heel eerlijk dat ik vroeger ook wel eens m'n bek opentrok over dingen die ik niet goed vond, maar toen wist ik nog niet hoe moeilijk en omvangrijk het is om een evenement voor vele duizenden mensen, en met honderden medewerkers goed voor elkaar te krijgen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 00:19:tuurlijk
Haha, thanks man!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 00:19:daar lijkt het altijd wel op
'Lijken' en 'zijn' zijn niet altijd dezelfde dingen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 00:19:welke dan. over de organisatie dat die nix is. ik hoor niemand anders mijn mening afzeiken alleen maar jij.
Ik wil niet denigrerend overkomen, maar ik denk dat elk weldenkend wezen dat in de ArenA was wel kan bedenken dat een organisatie die zo'n evenement op poten zet niet nix kan/is.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 00:19:das dan weer waar. en om nou te gaan vechten om een discussie
Dat vind ik ook een bullshit-reden. Maar wie weet komen we elkaar nog wel een keer in de ring tegen. Je weet maar nooit. Ik denk alleen dat jij iets zwaarder bent.
ls dit namelijk als afzeiken ervaart, ben je niet veel gewend
van jou wel
Ik vind het in die zin dus een beetje bullshit dat jij een oordeel velt over de organisatie van een evenement, terwijl jij als toeschouwer lang niet alles meekrijgt.
ok daar heb je me
is ook waar ook.
Maar wie weet komen we elkaar nog wel een keer in de ring tege
wil wel freefight gaan doen.heb het thaiboksen een beetje gezien. aikido lijkt me ook mooi maar wil wel een zeer goeie leraar. die zijn er niet veel.
Ik denk alleen dat jij iets zwaarder bent.
1. m. 67 70 kilo
vorig jaar woog ik 76 kilo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 00:55:van jou wel
Haha! Als ik ECHT ga afzeiken, is dat heel wat erger dan wat ik hier doe.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 00:55:ok daar heb je me
is ook waar ook.
Ik ben blij dat het gelukt is om mijn punt duidelijk te maken haha!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 00:55:wil wel freefight gaan doen.heb het thaiboksen een beetje gezien. aikido lijkt me ook mooi maar wil wel een zeer goeie leraar. die zijn er niet veel.
Aikido is best mooi, maar je moet het niet doen als je de ring in wilt.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 00:55:1. m. 67 70 kilo
vorig jaar woog ik 76 kilo
Ik ben 1.75m en ik denk dat ik nu rond de 75kg. Op m'n wedstrijd woog ik echter 71.2kg dus wie weet dat ik het nog red tot de -70 klasse als ik weer ga trainen.
Als je er geil van word, klopt er toch iets niet... 
Haha! Als ik ECHT ga afzeiken, is dat heel wat erger dan wat ik hier doe.
ik ben gewaarschuwd
Ik ben blij dat het gelukt is om mijn punt duidelijk te maken haha!
is nog een hele job he
Aikido is best mooi, maar je moet het niet doen als je de ring in wilt.
hoezo niet. is een hele goeie verdedigings sport
maar voor full contact is het misch. iets te verdedigend mits je echt veel heb bereikt.
Ik ben 1.75m en ik denk dat ik nu rond de 75kg. Op m'n wedstrijd woog ik echter 71.2kg dus wie weet dat ik het nog red tot de -70 klasse als ik weer ga trainen.
ik ben niet zo groot. als ik weer ga trainen ga ik juist meer wegen maar ik ben niet groot.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 01:12:ik ben gewaarschuwd
Oke dan!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 01:12:is nog een hele job he
Nogal ja. Had je dat niet van tevoren kunnen zeggen? Maar goed, je weet nu dat ik niet snel opgeef.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 01:12:hoezo niet. is een hele goeie verdedigings sport
maar voor full contact is het misch. iets te verdedigend mits je echt veel heb bereikt.
Ik denk dat Aikido voor in de ring juist TE verdedigend is. Ik heb al heel wat partijen in de ring/kooi gezien, maar nog nooit heb ik echt iemand Aikido-acties zien maken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 01:12:ik ben niet zo groot. als ik weer ga trainen ga ik juist meer wegen maar ik ben niet groot.
Nou, wie weet...
Nogal ja. Had je dat niet van tevoren kunnen zeggen? Maar goed, je weet nu dat ik niet snel opgeef.
ik weet echt wel dat het veel werk is en stressen. en dat het veel geld kost maar er is altijd wel wat.
Ik denk dat Aikido voor in de ring juist TE verdedigend is. Ik heb al heel wat partijen in de ring/kooi gezien, maar nog nooit heb ik echt iemand Aikido-acties zien maken.
nou ik heb een videoband gezien met veel verschillende vechtsporten en daar staat ook eeen stuk op van aikido.
die vent (een fransman) die was gewoon heel erg goed. er werd gezegd dat aikido een TE sierlijke sport is. en dat je bijv. tegen een bokser of karateka een probleem zou hebben. maar die vent had echt bewezen dat die sport gewoon echt goed was want hij had tegen veel verschillende vechtsporten gestaan. zonder problemen. hij heeft zn eigen bewezen.
oooh schitterend dit. ik pik nu echt een traantje weg. ben zo blij dat het opgelost is met woorden
altijd bij ons. ik weet wel velen mogen mij niet zo hier.
over het algemeen kunnen we concluderen dat Aikido nooit wat heeft bereikt in de ring of kooi. T zal op straat of in de kroeg een goed verdedigingsysteem zijn tegen leken, maar in full contact heeft het nooit wat bereikt.
Ik ken op dit moment geen 1 MMAvechter die een aikidoachtergrond heeft. Toch jammer want ik zou het graag willen zien.
Enige sporten die momenteel in MMA worden gebruikt zijn (kick)boksen, worstelen en (Brazilian)Jiu Jitsu.
Ik heb de beelden al gezien van K1. Vond het niet een bijster goed gala wat bereft wedstrijden. De entourage zag er wel goed uit. Waar ik me alleen aan liep te ergeren was die domme stem die je hoorde die aangaf welke ronde t was. Ik zou daar liever gewoon een lekker mokkel met een bord in dr handen zien en daarna gewoon de traditionele bel.
Ik ken op dit moment geen 1 MMAvechter die een aikidoachtergrond heeft. Toch jammer want ik zou het graag willen zien.
Enige sporten die momenteel in MMA worden gebruikt zijn (kick)boksen, worstelen en (Brazilian)Jiu Jitsu.
Ik heb de beelden al gezien van K1. Vond het niet een bijster goed gala wat bereft wedstrijden. De entourage zag er wel goed uit. Waar ik me alleen aan liep te ergeren was die domme stem die je hoorde die aangaf welke ronde t was. Ik zou daar liever gewoon een lekker mokkel met een bord in dr handen zien en daarna gewoon de traditionele bel.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:50:Enige sporten die momenteel in MMA worden gebruikt zijn (kick)boksen, worstelen en (Brazilian)Jiu Jitsu.
ja ik weet het.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:50:Waar ik me alleen aan liep te ergeren was die domme stem die je hoorde die aangaf welke ronde t was.
ja het was net het spel mortal combat, street fighter of tekken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:50:k zou daar liever gewoon een lekker mokkel met een bord in dr handen zien en daarna gewoon de traditionele bel.
l
ja he. ouderwets.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 14:50:over het algemeen kunnen we concluderen dat Aikido nooit wat heeft bereikt in de ring of kooi. T zal op straat of in de kroeg een goed verdedigingsysteem zijn tegen leken, maar in full contact heeft het nooit wat bereikt.
als je heel ver bent met aikido dan heeft het veel nut. die sport is gewoon een van de beste maar eer dat je het kan. dat duurt zekere jaren :?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 18:47:als je heel ver bent met aikido dan heeft het veel nut. die sport is gewoon een van de beste maar eer dat je het kan. dat duurt zekere jaren :?
precies, dat vergt jaren training. + dat je in een geval van nood ook nog rekening moet houden met een stressfactor waardoor die mooie technieken mogelijk niet willen lukken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 19:15:precies, dat vergt jaren training. +
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 19:15:+ dat je in een geval van nood ook nog rekening moet houden met een stressfactor waardoor die mooie technieken mogelijk niet willen lukken.
je moet ook wel heel goed zijn om het zo te kunnen als steven seagall laten we maar zeggen. die vent kan het ook
ook al zijn het films die vent heeft ook 7e dan ofzo. das wel een meester
oooh schitterend dit. ik pik nu echt een traantje weg. ben zo blij dat het opgelost is met woorden
Ja Icon, zo kan het ook! En niet eens Pit-style
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 mei 2006 om 12:51:nou ik heb een videoband gezien met veel verschillende vechtsporten en daar staat ook eeen stuk op van aikido.
die vent (een fransman) die was gewoon heel erg goed. er werd gezegd dat aikido een TE sierlijke sport is. en dat je bijv. tegen een bokser of karateka een probleem zou hebben. maar die vent had echt bewezen dat die sport gewoon echt goed was want hij had tegen veel verschillende vechtsporten gestaan. zonder problemen. hij heeft zn eigen bewezen.
Als 1 iemand er succes mee heeft, mag je niet concluderen dat de sport op zich doeltreffend is in de ring.
Ik durf bijna wel te wedden dat zeker 90% van de zwaargewicht-Aikidoka's het niet langer dan een minuut volhoudt tegen Fedor Emelianenko (oke, ik noem gelijk de beste, maar toch).
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 mei 2006 om 00:20:weet wel wat het betekent
Haha, oke dan!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 mei 2006 om 00:20:ho ho er zijn wel meer meesters erin. en mma is ook niet de beste en doeltreffenste sport he.
Beetje krom neergezet door me. Ik bedoelde als 1 iemand uit het Aikido succes heeft in het MMA. Ik bedoelde dus niet als een beoefenaar binnen het Aikido zelf succes heeft.
MMA is in mijn ogen wel het doeltreffendst. Ik zie MMA ook niet echt als een sport, maar meer als een systeem dat is opgebouwd uit meerdere sporten (vandaar de term Mixed Martial Arts). Overigens is MMA een heel breed begrip. Het is de 'paraplu' waaronder Mixfight, Pancrase, UFC, Pride e.d. vallen.
MMA is in mijn ogen wel het doeltreffendst. Ik zie MMA ook niet echt als een sport, maar meer als een systeem dat is opgebouwd uit meerdere sporten (vandaar de term Mixed Martial Arts). Overigens is MMA een heel breed begrip. Het is de 'paraplu' waaronder Mixfight, Pancrase, UFC, Pride e.d. vallen.
precies, ook al zal het uiteindelijk wel steeds meer op 1 bepaalde sport gaan lijken. Iedereen past zich aan en leert alleen technieken die werken.
Ik bedoelde als 1 iemand uit het Aikido succes heeft in het MMA. Ik bedoelde
jamaar er zijn er weinig die eerst jaren aikido beoefenen en daarna mma.
die richten der eigen alleen maar op aikido zelf.
MMA is in mijn ogen wel het doeltreffendst.
je vergeet een hoop andere sporten:
wing chun kung fu
shoalin kung fu
jeet kun do
en nog meer nou noem ik alleen nog de kung fu stijlen op.
voor elke sport is er een meester of kampioen.
dus het is gewoon moeilijk te zeggen wat het beste is.
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 13:53:wing chun kung fu
shoalin kung fu
jeet kun do
en nog meer nou noem ik alleen nog de kung fu stijlen op.
Er is geen 1 sport het beste. De beste vechtsport is een combinatie van meerdere. Het heet niet voor niks MIXED martial arts. Dichter bij een echt gevecht kom je niet dan bij MMA.
En al die kung fu soorten.. Tja ik vind het persoonlijk maar gegoochel. Tuurlijk kunnen ze leuke dingen en zullen ze iedere Niet vechtsporter helemaal aan gort rammen, maar op mma regels wordt het niks.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 20:29:Er is geen 1 sport het beste. De beste vechtsport is een combinatie van meerdere. Het heet niet voor niks MIXED martial arts. Dichter bij een echt gevecht kom je niet dan bij MMA.
En al die kung fu soorten.. Tja ik vind het persoonlijk maar gegoochel. Tuurlijk kunnen ze leuke dingen en zullen ze iedere Niet vechtsporter helemaal aan gort rammen, maar op mma regels wordt het niks.
Helemaal mee eens!
Zet zo'n Wing Chun-, Shoalin- of Jeet Kune Do-meester in de MMA-ring/kooi en het is vaak gauw afgelopen.
Zoals Emilio al zegt, je komt met geen enkele sport dichter bij een echt gevecht dan met MMA.
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 20:29:Tja ik vind het persoonlijk maar gegoochel.
ik vind die kata's en basis loopjes ook echt zonde van de tijd. daarom duurt het echt jaren voorda je een ware expert bent
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 20:29:maar op mma regels wordt het niks.
op regels ja maar ik heb het niet speciefiek op mma regels gewoon een willekeurig gevecht.
heb jij al gezien wat die shoalin monniken kunnen doen
dat kan een mma vechter nooit van zn leven. stukken staal op hun voorhoofd breken
laatste aanpassing
Ja die gasten halen toffe truuks uit. Maar waarom zie je ze nooit in de ring? Dat is echt geen geloofskwestie hoor.
En een willekeurig gevecht? MMA komt t meest dicht bij een echt gevecht zonder regels. enige reden waarom er in t MMA regels zijn is omdat het anders niet als sport werd gezien. De huidige regels zijn niks anders dan opgelegd door sportcommisies en mede daardoor voor de veiligheid van de vechters. De eerste UFC's waren gewoon brute gevechten zonder regels.
En een willekeurig gevecht? MMA komt t meest dicht bij een echt gevecht zonder regels. enige reden waarom er in t MMA regels zijn is omdat het anders niet als sport werd gezien. De huidige regels zijn niks anders dan opgelegd door sportcommisies en mede daardoor voor de veiligheid van de vechters. De eerste UFC's waren gewoon brute gevechten zonder regels.
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:12:Ja die gasten halen toffe truuks ui
een truc..............
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:12:Maar waarom zie je ze nooit in de ring?
dat betekent alleen maar een kop van staal
een kopstoot en je breekt je schedel
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:12:En een willekeurig gevecht? MMA komt t meest dicht bij een echt gevecht zonder regels.
er zitten nog genoeg regels aan.
maar ik snap zeker wat je bedoeld. mma is ook een hele vette goeie vechtsport.
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:12:en mede daardoor voor de veiligheid van de vechters
in een echt straatgevecht (ik noem het maar even zo) zijnb er absoluut GEEN regels
gewoon echt geen regels alles toegestaan.
de meeste mma en freefight vechters gaan meestal meteen naar de grond.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 mei 2006 om 22:18:de meeste mma en freefight vechters gaan meestal meteen naar de grond.laatste aanpassing 21 mei 2006 22:19
Dat is waar een straatgevecht in de meeste gevallen ook zal eindigen als er geen omstanders bij staan. De enige reden dat mensen in een gevecht op straat niet snel naar de grond gaan is omdat ze mogelijk voor hun bek worden getrapt door vrienden van je "tegenstander"