Partyflock

Forumonderwerp · 870831
37018x bekeken
Waarschuw beheerder
Eindelijk is het zover,

deel 4 is zo goed als afgerond, tijd dus voor een nieuwe contest.

Het zal een kopie worden van deel 1 en 2

Voor mensen die niet op de hoogte zijn van hoe het er toen aan toe ging leg ik het nog een keer uit.
* Vrijheid in Vocal gebruik
* Samplepakket gebonden
* Geen BPM limiet
* Alle stylen

Iedereen maakt dus een track met hetzelfde samplepack.

In dit samplepack vinden we:

-Mapje percussie (snares, claps, crashes, rims, hats)
-Mapje synths/leads
-Mapje kicks
-Mapje strings
-Mapje SFX

Deelnemers schrijven zich in via een PB (na inschrijving stuur ik niet direct iets terug, om het overzichtelijk voor mezelf te houden)

Zodra er genoeg deelnemers zijn, stuur ik de samplepack toe.

Voor jurering krijgt ik hulp van Nyocore, als er nog iemand wilt moet die me maar vragen ik kies de meest betrouwbare persoon dan uit.

(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Encorceler,

Ik ga jou niet eens quoten kerol, daar neem ik de moeite niet eens voor. Maar ik ga je wel ff dit vertellen....

EN DIT MAG IEDEREEN LEZEN:

Ik als DJ en Producer doe net als ANDEREN, mijn best om er wat van te maken.

(We gaan ff terug naar Contest 2 waar het FOUT is gegaan. (het zal me ook NIETS verbazen als je dit bericht weg laat halen, om de hele boel te cencureren....
Maar das dan jammer, want ik stuur dit bericht naar IEDEREEN DIE HIER OP HET FORUM KOMT......) (als dat nodig is) Nu gaat de waarheid boven tafel komen vriend,....

--------------------------------------------------------

- Ik ben een hele tijd bezig geweest met een nummer voor contest 2. Daaruit is Pump This Party gekomen.

- Een DJ (The Carcass) wilde alle nummers draaien van de contest. OP zich en leuk gebaar, ware het niet dat hij mijn nummer:

1) Veel te snel draaide
2) Helemaal niet goed in mixte
3) Er gewoon een zooitje van had gemaakt

- Ik zei daar op een gewone en normale manier iets van.
maar dat mocht niet want ik kreeg en grote bek van Carcass.
Ik noemde een voor een netjes de punten op waar hij veelal de fout in ging.

- IK was NIET DE ENIGE die vondt dat hij mijn nummer verneukt had.

- Meneer kon de kritiek NIET hebben en begon bijdehand te doen. Ging ineens mijn nummer afkraken en nu was het ineens geen goed nummer meer.

Toen werdt ik inderdaad kwaad jah en heb ik tegen hem gezegd dat het een ***_DJ is. En dat ie geen kritiek kan hebben.

Meneer The Carcass zat ook in de Jury....
Hierdoor kwam ik dus mooi op de 17e plaats terecht.
Het was een groot corrupt zooitje.......

(zelfs een van de ANDERE JURYLEDEN: Da MOUTH OF MADNESS begreep er niets van......)

- Ik heb diverse malen een klacht ingedient bij PF over deze mensen. Er zijn ook diverse waarschuwingen geweest en uiteindelijk is het topic gesloten. En terecht want wat daar werdt gezegd, kon gewoon niet.

En dit keer was IK NIET diegene die de WAARSCHUWINGEN KREEG.

- Ik ben samen met Edgar, (Da Oldskool Terrorist) een Madtacker contest begonnen. Voor mensen die met Madtracker werkte.

- OOK TOEN kwamen die rotzakken naar mijn topic om de hele boel te verstieren. Edgar en Ik hebben toen besloten om de contest te verplaatsen.....

Nu gaan we weer even naar het Heden:

Ik heb onlangs een Topic geopend met een eigen contest.
Een REMIX contest.......

Dat was erg leuk totdat Dragea op mijn topic kwam en vertelde dat DOOR ZIJN TOEDOEN MIJN TOPIC WAS GESLOTEN.

Hij is gewoon een vuile vieze leugenaar, want dat is helemaal niet zo.... Dat heb ik net hierboven uitgelegd.

Als jullie me NIET geloven, vraag dan maar de waarheid aan XENO en OLDSKOOL TERRORIST, want die zaten allebei in de JURY van de MADTRACKER CONTEST. (DE contest was namelijk verplaatst naar een COMMUNITY VAN MSN...... )

-----------------------------------------------------------

Als je moedwillig naar mijn Topic komt om daar de boel te verstieren BEN JE OP ZOEK NAAR EEN CONFLICT MET MIJ.
Als je een beetje RESPECT IN JE DONDER HAD, dan had je gewoon niets gezegd en MIJ en mijn DEELNEMERS lekker met rust gelaten.....

IK heb nog vriendelijk aan hem gevraagd of hij op wilde houden..... Maar nee hij wilde NIET luisteren.... TOEN PAS heb ik een klacht over hem ingedient bij PARTY FLOCK....
En hij heeft ook een WAARSCHUWING GEHAD en zijn berichten zijn weggehaald. ALS JULLIE/JIJ me niet geloofd mag je ook PARTY FLOCK vragen of dit waar is.....

Vervolgens gaat ie van mijn topic weg en begint hij hier tegen me teker te gaan en me naar beneden te halen.

Wederom heeft ie geen respect in zijn donder en kan dit zomaar klakkeloos. Want de organisator die zelf ook zo corrupt is als de neten, zegt tegen mij: (Y) je moet je laten uitschelden....

Nou dat dacht ik dus niet......

Kijk kerol.... ik ga jou even iets uitleggen:

In mijn wereld komt RESPECT van TWEE KANTEN.
Daarmee bedoel ik dat als mensen respect hebben voor mij en voor hetgeen ik doe, ik ook respect voor hun heb.

Als je WEDEROM naar MIJN EIGEN TOPIC komt en daar een beetje de boel gaat lopen verstieren, TOON JE GEEN RESPECT VOOR MIJ, DE DINGEN DIE IK DOE en OOK NIET DE MENSEN DIE ER AAN DEELNEMEN.

DAN BEN JE DUS OP ZOEK NAAR EEN CONFLICT.

ALS JE GEEN RESPECT VOOR MIJ TOONT EN OP ZOEK NAAR RUZIE BENT, DAN KUN JE DIT ZEKER KRIJGEN. IK WIL HET NIET, MAAR TOCH ZUL JE HET KRIJGEN!!!!!

KIJK KEROL ENCORSELTJE,.....

IK DRAAI AL RUIM 14 JAAR.
IK MAAK AL MIJN HELE LEVEN MUZIEK.
IK HEB AL DIVERSE FEESTEN GEORGANISEERD
IK HEB OOK AL OP VELE FEESTEN GEDRAAIT,
IK HEB OOK AL VEEL MENSEN GEHOLPEN EEN FEEST TE ORGANISEREN.
IK HEB OOK EEN EIGEN DJ CURSUS GEGEVEN ZODAT IK JONGEREN KOM LEREN DRAAIEN...... WANT DIE WILDE GRAAG HARDCORE DJ WORDEN....

IK HEB IN MIJNLEVEN MER GEDAAN VOOR GABBERS DAN WIE DAN OOK VAN JOUW ROTTE CLUBJE. IK VERDIEN TOCH WEL ENIG RESPECT.
KRIJG IK DIT NIET EN GA JE BIJDEHAND LOPEN DOEN, DAN HEB JE EEN PROBLEEM MET MIJ, WANT IK HOEF ME NIET ALS EEN STUK STRONT DOOR JOU EN JE KORNUITEN TE LATEN BEHANDELEN.

Ik ben helemaal NIET arrogant. Integendeel......
Ik ben altijd heel behulpzaam naar mensen toe.
Vraag maar aan verschillende mensen hier (ze weten wie ik bedoel) en dan zul je zien dat de waarheid over mij boven tafel komt....

Ik help zelf producers om een stukje verder te komen zonder dat ik daarbij aan eigen belang denk..... omdat ik het leuk vindt dat andere mensen het maken n de mzuiek wereld. omdat ik weet WAT MUZIEK MAKEN VOOR MIJ BETEKEND: MIJN LEVEN.....

IK GUNG ANDEREN DAT OOK EN ALS IK DAARBIJ KAN HELPEN, DAN DOE IK DAT OOK.....

Kijk je kan me nu AFSCHILDEREN ALS EEN OF ANDERE KLOOTZAK, MAAR MET DIT BERICHT GAAT JE DAT DUS NIET MEER LUKKEN...

EEN AANTAL MENSEN KENNEN MIJ ERG GOED HIER.
ZE WETEN OOK DAT IK GEWOON NORMAAL AARDIG TEGEN IEDEREEN BEN. TOTDAT JE MET ME GAAT FUCKEN. EN DAN IS HET OVER...
DAN GAAT DE DEUR DICHT EN IK PLEUR DE SLEUTEL WEG....
KLAAR!!!!.....

Ik schrijf FATSOENLIJKE REVIEWS over nummers die mensen hier maken. Ik probeer mijn best te doen om zo AARDIG MOGELIJK TE ZIJN .....

Dan komt er zo een persoon als DRACHEA en probeert me ff onderuit te schoppen op een VIEZE VUILE ACHTERBAKSE MANIER.... GEVULT MET LEUGENS EN BEDROG....

DAT PIK IK NIET!!! VAN NIEMAND NIET!!! :@:@:@
EN DAN KRIJG IK VAN JOU OOK NOG EENS EEN GROTE BEK???
Nee kerol,.....

JIJ BENT VERKEERD BEZIG..... JIJ BENT HEEL VERKEERD BEZIG...
JIJ HAD ALS ORGANISATOR ALS EERSTE DRACHEA OP ZIJN VINGERS MOETEN TIKKEN TOEN HIJ HIER DAT (ZIJN DERDE WAARVAN TWEE OP MIJN TOPIC) DERDE BERICHT PLAATSTE EN MIJ ONDERUIT TRAPTE....

MAAR WAARSCHIJNLIJK IS HET NET ALS CARCASS (ALS HET DE CARCASS NIET IS...) EEN BILLEMAATJE VAN JE...... MAKT NIET UIT HOOR, MOET JE ALLEMALA ZELF WETEN,

MAAR BEGRIJP GOED: HIJ IS BEGONNEN. NIET IK!!!
EN JIJ HAD OP MOETEN TREDEN EN JE HEBT GEFAALD....

ALS HIJ NIET WAS BEGONNEN MET MIJ TE FUCKEN, DAN HAD IK OOK NIETS GEZEGD.

AFGEZIEN VAN HET FEIT WAT XENO EN IK HIER AAN HET DOEN ZIJN, HEB IK NOG NOOOIT PROBLEMEN GEHAD MET MENSEN. STERKER NOG, :

IK DOE ZELFS DINGEN VOOR PRODUCERS HIER UIT DE CONTEST.
WAT DACHT JE VAN:

AKINSTEP?? DIE IK HELP MET ZIJN NUMMERS MAKEN EN DIE IK FATSOENLIJK ADVIES GEF EN VOORZIE VAN SAMPLES.????

WAT DACHT JE VAN GEKKENHUIS DIE IK IN DECEMBER ZIJN LIVE OPTREDEN GA GEVEN....

ALLEMAAL OMDAT IK HET ZO SLECHT VOOR HEB MET DE MENSEN.
ALLEMAAL OMDAT DHG ZO EEN GROTE LUL IS... NOU GOED????

HET ENIGE WAT IK WILDE IS HIER MET RUST GELATEN WORDEN EN MIJN DING DOEN ALS PRODUCER, ALS DHG, ALS DJ EN ALS MENS.

MENSEN DIE MIJ ONDERUIT TRAPPEN VALLEN BIJ MIJ NOG ONDER EEN LAGERE LEVENSVORM DAN EEN DROL. (WANT EEN ANDERE BENAMING HEB IK NIET VOOR DEZE MENSEN) EN DIE ZULLEN DUS OOK PROBLEMEN KRIJGEN MET MIJ.

VELEN KENNEN MIJ HIER EN WETEN HOE IK BEN.
ZE KENNEN MIJN KARAKTER EN WAARDEREN DE DINGEN DIE IK VOOR ZE DOE.

JIJ ECHTER NIET MET DIE WANNABE ORGANISATOR INSTELLING VAN JE. JE BENT EEN ORGANISATOR VAN LIK ME VESSIE.... ECHT WAAR..... EN JE BENT EN INCONSEQUENT ROTJONG.

IK HOEF, IK WIL EN ZAL OOK NOOIT MEER MEEDOEN MET EEN CONTEST DIE JIJ HEBT GEORGANISEERD OF EEN VAN JE MAATJES.
WANT BIJ DIT SOORT MENSEN (KLEINE KINDEREN) WIL IK NIET BIJHOREN..... DAAR BEN IK TE GOED VOOR.

OHH HOOR JE NU KAPSONES? NEE ZO BDOEL IK DAT NIET....

ALS MENS BEN IK DAAR TE GOED VOOR.....

BESTE MANNEKE,....
WEET JE WAT JIJ MOET DOEN METDIE CONTEST VAN JE????

HEM LEKKER IN EEN GAT PROPPEN WAAR DE ZON NIET SCHIJNT.
WANT IK VINDT JE GEWOON EEN LUL VAN DE BOVENSTE PLANK.
DAT JIJ NOG HET GORE LEF HEBT OM MIJ ZO NAAR BENEDEN TE HALEN, VINDT IK WEL ERG STOER....... MAAR JE BENT GEWOON NET ALS DIE MAATJES VAN JE,... EEN CORRUPT KLEIN KIND....

Voor de mensen met wie ik hier een GOED CONTACT heb, (WAARONDER XENOMORPH DISTURBANCE) zal ik me gewoon in blijven zetten. Ik zal ze gewoon met alle liefde blijven helpen.

MAAR MET JOU WIL IK NOOIT MEER WAT TE MAKEN HEBBEN!!
EN MET DE REST DIE MIJ VEROORDEELD OMDAT ZE DE HELFT NIET WETEN, WIL IK OOK NIETS MEER TE MAKEN HEBBEN!!!

Met NIET VRIENDELIJKE GROETEN,

DHG
Raymond
laatste aanpassing

Artiest Darkprotest
Waarschuw beheerder
Maar je zegt dus dat 't de schuld van de carcass is.. Daar hoef je hier niet over te meuken, leer 'm eerst maar 'ns beter kennen dan.

Respect moet je nog altijd verdienen, en niet vinden dat je het moet krijgen. en als je niet tegen kritiek kan, zal dat moeilijk worden..

Maarja, ik ken 't verhaal tussen jou en enscorseler verder niet.. nothing said 'bout that..
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Mogugh!
Tering ik d8 dat de wekker ging, maar jij was het ;P (y)
vanmiddag ff lezen, moe zo naar school.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 09:31:
Maar je zegt dus dat 't de schuld van de carcass is.. Daar hoef je hier niet over te meuken, leer 'm eerst maar 'ns beter kennen dan.

Respect moet je nog altijd verdienen, en niet vinden dat je het moet krijgen.

Dat ben ik helemal met jou eens.
maar kijk.....

Ik gaf hem gewoon normale kritiek
Beschreef NETJES, puntje voor puntje wat me niet beviel.
Op een normale en vriendelijke manier....

Als hij dan een grote bek naar mij toe geeft, dan hoef ik dat toch niet tepikken?

ik behandelde hem toch ook NORMAAL????
Juist.... Respect van mijn kant dus... ;)
En dan mag ik dat ook terug verwachten.
Toch? Want volgens jouw zeggen verdien je respect......
Dat had ik dan ook wel verdient dacht ik zo..... ;)

Net als hier ook vertel ik rustig en normaal wat ik van een anders track denk. Hij kon dat niet hebben en begon raar tegen me te doen en een grote bek op te zetten en mij en het nummer dat ik gemaakt had, belachelijk te maken....

Als je het zo een BELACHELIJK nummer vindt? WAAROM DRAAI JE HET DAN OP EEN FEEST???????

:respect:

Verder niets boos naar jou toe ofzo hoor Darkprotest.
Ik snap je standpunt wel en zoek zeker geen ruzie (al denken somigen hier dat wel)

(f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 09:23:
Pump This Party

:cheer:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 09:23:
AKINSTEP?? DIE IK HELP MET ZIJN NUMMERS MAKEN EN DIE IK FATSOENLIJK ADVIES GEF EN VOORZIE VAN SAMPLES.????

:yes:

Waarschuw beheerder
Idd.. maarja, kweet niet of je the carcass kent, maar dan weetje dat je dat niet hoeft te proberen.. :X

Maar dat bedoel ik dus.. zeik dan op the Carcass, hij doet 't immers volgens jou fout. dat over 't eerste deel van je lange post.. :)

Waarschuw beheerder
goeie morge trouwens iedereen.. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 09:41:
Idd.. maarja, kweet niet of je the carcass kent, maar dan weetje dat je dat niet hoeft te proberen..

Maar dat bedoel ik dus.. zeik dan op the Carcass, hij doet 't immers volgens jou fout. dat over 't eerste deel van je lange post..

Nee ik ken The Carcass niet persoonlijk.
En als ik eerlijk mag zijn zou ik dat niet willen ook.

Ik heb The Carcass ook exact verteld wat ik er van dacht.
Nadat hij mij ging beledigen was ik inderdaad ook niet vriendlijk tegen hem en heb ik ook hele harde dingen gezegd.

Maar nu gaat Encorceler dus met stront gooien en zegt dus dat ik voor de problemen zorg.....
Dat pik ik dus niet....
Ik zal jullie even wat laten lezen uit een PB die hij naar mij heeft verstuurd.... :

moment aub...

(F)

Waarschuw beheerder
Dit is het bericht wat hij me verstuurde:

----------------------------------------------------------
Ik heb het bericht verwijderd omdat het tegen de regels van PF is hoor ik net. (bedankt nog...;)) Als je wilt weten wat hij heeft gezegd, stuur ik je die PB graag door....

(Jammer,.. de regels beschermen hem tegen het feit dat ik kan laten zien wie die werkelijk is..... :no: )

----------------------------------------------------------

En daarom ben ik dus zo fel.....
Mij een beetje met stront gaan lopen bekogelen,
en liegen en bedriegen dat hetgedrukt staat.....

:no: :respect: :no:

Totaal niet gewoon.... :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 09:50:
dus ik wil je vriendelijk verzoeken, om er gewoon niet meer dusdanig op in te gaan. Je mag best reageren als iemand je fuckt, maar doe dat dan op een subtiele manier, of nog liever in een persoonlijk bericht aan die gene.

Kijk,.... het was klaar....

Vanochtend kom ik hier op PF, lees de berichten van hem en van XENO die me heeft verteld dat er hier wat aan de hand was.....

GEWOON WEER MET STRONT GOOIEN DUS......

WIE lokt er nou problemen uit dan????????
Ik niet .......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 09:42:
goeie morge trouwens iedereen..

Sorry...

Goedemorgen.... (F)

Waarschuw beheerder
Godverdomme Jongens hou je bek nou is met dat gezeik man
Jullie verneuken de hele zooi :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 09:57:
Godverdomme Jongens hou je bek nou is met dat gezeik man
Jullie verneuken de hele zooi

Sorry Loony,
dat is al gebeurt.... (helaas)
:(

PS: Kijk ik vindt dit ook niet leuk. Zeker niet.
Zeker niet voor diegene die hier HELEMAAL BUITEN STAAN (zoals jij... :( )

Maar als ik hier openlijk zo de grond in gestampt wordt, omdat ik me niet als een stuk vuil laat behandelen, dan ga ik reageren. En ook dat is mijn goed recht dacht ik zo..... Als men dan zo professioneel is zoals Encorseler zich eigen voordoet, dan doet hij dat in een PB. (zoals hij in het bericht aan mij, het goede voorbeeld wilde geven....)

Als je me bijt, bijt ik terug. Dat is mijn goed recht dacht ik zo.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Soms is het moeilijk om op internet je bedoeling duidelijk te maken. Je hebt immers geen non-verbale communicatie, zoals je die wel in het echt hebt, gebaren, mimiek etc. Aangezien non-verbale communicatie meer dan 85% van de communicatie is, is 't soms moeilijk om elkaar te begrijpen.

Ik zeg dit, omdat ik denk dat 't al eerder mis is gegaan, misschien al in contest 2, dat kan ik niet helmaal zeggen.
Ik heb namelijk al 'n aantal keer gezien dat DHG nogal "vreemd" inging op bepaalde posts. Ik kan 'r zo 123 geen meer verzinnen, maar het leek mij dan eerlijkgezegd net alsof je 't ff niet begreep zegmaar.

Hier op 't topic, wordt door de helft van de mensen ook de halve tijd "aas" uit gegooid, en dan was idd jij het vaak die "hapte". Niet dat 'r iets mis mee is, als 'r niemand hapt wordt 't ook saai.. maar kan 't niet zo zijn dat er ooit eens iets is gezegd met 'n knipoog, en dat jij er te serieus op inging?

Waarschuw beheerder
t is allemaal wat he.. 8)

k zie nog wel of ik nog wel mee doe aan de contest trouwens.. :P

Waarschuw beheerder
DHG`tje
Je bent een beste gozer`maar ga der nou niet op in man
Zo ******* zonde van je tijd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:01:
dat is al gebeurt.... (helaas)

Echt niet :no:
Niet zo happen`ik krijg ook wel eens stront naar mijn harses gegooid
Let it be ..... laat lekker lullen
Steek die energy in je muziek `of in je vrouwtje ;)

Waarschuw beheerder
en trouwens, om nog even wat te zeggen, ik maak ook al 14 jaar muziek, maar dan geen kutherrie ;) ik drum al 14 jaar, en daarnaast speel ik al geruime tijd piano. is dat ook goed? of verdien ik nou niet zoveel respect als jij? :/

Waarschuw beheerder
T produceren gaat lekker hier trouwens
De hele dag VRIJ :cheer:

Werd ik gebeld of dat ik zaterdag een uur kan draaien op "Legalize it"
Ik denk das gaaf of nie !
Zie ik op PF staan dat de hele lineup al bekend is op onze coffeeshop truck .................:| En geen loenie

En alleen nog maar schrans ook ..........sjeesus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:02:
Soms is het moeilijk om op internet je bedoeling duidelijk te maken. Je hebt immers geen non-verbale communicatie, zoals je die wel in het echt hebt, gebaren, mimiek etc. Aangezien non-verbale communicatie meer dan 85% van de communicatie is, is 't soms moeilijk om elkaar te begrijpen.

:yes: Helemaal mee eens.....

Ik zeg dit, omdat ik denk dat 't al eerder mis is gegaan, misschien al in contest 2, dat kan ik niet helmaal zeggen.
Ik heb namelijk al 'n aantal keer gezien dat DHG nogal "vreemd" inging op bepaalde posts. Ik kan 'r zo 123 geen meer verzinnen, maar het leek mij dan eerlijkgezegd net alsof je 't ff niet begreep zegmaar.

:yes: Klopt,.... Soms begrijp ik niet helemaal wat mensen bedoelen. Met name omdat iets op I-net staat en je (zie quote 1) elkaar niet heelmaal kunt begrijpen.... En dan kan ik wel eens fel reageren. Dat klopt...

Hier op 't topic, wordt door de helft van de mensen ook de halve tijd "aas" uit gegooid, en dan was idd jij het vaak die "hapte". Niet dat 'r iets mis mee is, als 'r niemand hapt wordt 't ook saai.. maar kan 't niet zo zijn dat er ooit eens iets is gezegd met 'n knipoog, en dat jij er te serieus op inging?

:yes: Klopt ook helemaal.
Als ik me aangevallen voel, bijt ik gelijk terug (zoals je hebt kunnen lezen (F). Soms begrijp ik mensen verkeerd, net als dat ik XENO verkeerd begreep.... :$ Maar dat was uitgesproken tussen hem en mij... ;)

Er kunnen dingen gezegd worden met een knipoog.
maar ik lees ook tussen de regels door.
En wat er tegen mij gezegd werdt op mijn topic, was niet aardig bedoeld, ook al stond er een (F) achter....

Mij rest de vraag: WAAROM doet iemand zoiets?
WAT hefet het voor nut om naar MIJN TOPIC te komen en met stront te gaan gooien onder het mom van een bloemetje...??
Dat ik geen deelnemers heb ofzo?? Ik weet et niet....
Dat zou ik wel eens willen weten...

maar goed...

Jouw reactie is een heel goed voorbeeld van WAT IK nou EIGENLIJK bedoel.... ---->

Je bent het niet helemaal met me eens.
Daar praten we fatsoenlijk over.
Ik voel me ook helemaal NIET bedreigd op wat voor manier dan ook door jouw manier van praten hier op het forum.

In mijn ogen ga je dan op een respectvolle manier met me om
En zul je ook zien dat ik je gewoon netjes antwoord terug geef. Want inderdaad, dat verdien jij dan als je me goed behandeld.... (met respect dus...;) )

(F)
Groeten
DHG

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:10:
en trouwens, om nog even wat te zeggen, ik maak ook al 14 jaar muziek, maar dan geen kutherrie ik drum al 14 jaar, en daarnaast speel ik al geruime tijd piano. is dat ook goed? of verdien ik nou niet zoveel respect als jij?

Muziek is muziek....
Zoals JIJ dan weet zul je heel wat in je mars hebben denk ik.

In een band gespeeld?
Les gehad?

Dat soort dingen snap je?
Dat bedoel ik nou met ervaring hebben en goed zijn in wat je doet... (Y)

Je zit ongeveer rond de zelfde leeftijd als ik?
Dus inderdaad mensendie ZOOooooo lang bezig zijn met muziek, hoempapa, rap , hardcore of breakcore,... muziek is muziek.... die verdienen gewoon respect....

Snap je me nu?? ;)

(F)

Waarschuw beheerder
nee ik ben 18..

8) maar muziek is mijn leven.. vandaar ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:20:
maar muziek is mijn leven.. vandaar

(F) dat gevoel ken ik.....
Het is als het bloed dat door je aderen loopt.
Snij een ader door en je bloedt doodt..... ;)

Quote:

MUSIC WAS MY FIRST LOVE....
AND IT WIL BE MY LAST....
MUSIC OF THE FUTURE!!!
AND MUSIC FROM THE PAST.....

:D

(klopt dat wel?? Ik twijfel nl..... euhhhhh... :S )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:28:
MUSIC WAS MY FIRST LOVE....
AND IT WIL BE MY LAST....
MUSIC OF THE FUTURE!!!
AND MUSIC FROM THE PAST.....

Jammer dat de vent die dit nummer schreef/maakte geen noot kon lezen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoi! :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op woensdag 7 juni 2006 om 00:24:
DHG, ik ken je verder niet ofzo, heb regelmatig wel contact met je over PB, tevens afspraken met je gemaakt over je gedrag vorige contest, ook weer bij deze contest ben je paar keer mede-orzaak van onrust, een keer met gevolg dat het topic dicht ging (welke gelukkig later weer open kon).

JIj bent gewoon een vieze leugenaar, want IK heb dat TOPIC LATEN SLUITEN,

En je bent weer een leugenaar, want in je PB aan mij schrijf je dat 'IK NIET DE VEROORZAKER BENT VAN DE PROBLEMEN OP DIT FORUM TOPIC'

Dus wat lul je nou eigenlijk broekie?
Weet je zelf wel wat je zegt.... ????

(Jammer genoeg heb ik van iemand een PB gehad dat het TEGEN DE REGELS VAN PF is om PB's hier te plaatsen, anders had IEDEREEN even kunnen zien wat voor een leugenaar je eigenlijk bent ENCORSELER....... :S )

Maar vergis je niet: IEDEREEN die het wil weten krijgt het te weten als ze er naar vragen.....

Ik ben WEL eerlijk tegen mensen...
Dat moet jij nog leren......

:no: RESPECT AT ALL!! :no:

.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:36:

:bye:

ff koffie drinken hoor

Waarschuw beheerder
Jammer dat de vent die dit nummer schreef/maakte geen noot kon lezen

Ohhh laat ik dat nou ook hebben..... :(
Ik was 4,5 toen ik op orgel les ging... hahah jah jah lach maar... ;) Toen heb ik inderdaad noten leren lezen...

Als ik nu zo een blad voor me krijg denk ik: Asjemenou????

:P

Zal dat aan de evolutie liggen?
Want nu kan ik inderdaad geen noot meer lezen.... :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:37:
ff koffie drinken hoor

drink ze, ff joint erbij:p

Waarschuw beheerder

Jammer dat de vent die dit nummer schreef/maakte geen noot kon lezen ;)

Das niet jammer`
die hield zich alleen aan de regels van zijn gevoel
Geen opgelegde belemmeringen :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:37:
ff koffie drinken hoor

:bye: ....ik ook coffee :9

Wat willen we der bij vandaag jongens
Koek of Taart ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:45:
Koek of Taart ?

koekjes!

Waarschuw beheerder
[img width=450 height=400 cacheid=000c75e00023dfe60aa022341a01705255]http://www.midwest-plaza.com/images/836423_BATCH%20O'%20COOKIES.jpg[/img]
Deze zijn erg lekker :yes:
Maar ik heb ook deze
Met een paar landen er op die we gaan verslaan op t WK :9
[img width=640 height=480]http://www.picobelleuropa.nl/picobelleuropa.nl/inz_download/taart.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:38:
Ohhh laat ik dat nou ook hebben.....
Ik was 4,5 toen ik op orgel les ging... hahah jah jah lach maar... Toen heb ik inderdaad noten leren lezen...

Had het een keer op de radio gehoord ofzo.
Dat hij dikke prijzen had gewonnen voor dat nummer en toen hij de prijs in ontvangst nam zij hij, ik heb helemaal geen verstand van muziek, ik kan alleen een beetje leuk zingen 8)

Geen opgelegde belemmeringen :)

:jaja: hij heeft iig een huge wereld hit gehad en krijgt er nu nog vies veel royalties voor ;)
Dus ja, goed voor hem (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:38:
Ohhh laat ik dat nou ook hebben..... :(
Ik was 4,5 toen ik op orgel les ging... hahah jah jah lach maar... ;) Toen heb ik inderdaad noten leren lezen...

:D nog iemand met een instrument dat je nie zo snel tegenkomt bij dit hokje mensen hehehe

8) ik kon viool spelen toen k 4 was, en noten lezen... maar 20 jaar later kon ik er geen fuck meer van :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:56:
ik heb helemaal geen verstand van muziek

Dat zijn juist de mensen van wie je t moet hebben denk ik :)

Ik speelde accordeon :yes: B)

Ziet er eigenlijk best lullig uit dat citaat :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
lang verhaal dhg 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:58:
Ik speelde accordeon :jaja: b)

Ik blokfluit X|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:59:
lang verhaal dhg

verhalen 8)

Waarschuw beheerder
Je bedoeld veel lange verhalen`die jongen kan een boek schrijven B)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 11:01:
Ik blokfluit X|

:roflol:

met zijn allen kunnen we wel een hele coole band beginnen B)

Een soort jostiFlock met kleurtjes op de tonen
rood rood`geeel `groen hehehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik blokfluit

:dood:

wie speeld doedelzak 8)

Waarschuw beheerder
boek

Boeken

Waarschuw beheerder
Koek of Taart ?

Nou uhhh.....
Ik vondt die koekjes wel lekker die je gister op het
forum had gezet.;) Ken je der nog ff een paar bakken??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 10:59:
lang verhaal dhg

Sorry Nyocore,

Ik moest ff me hart luchten.
En dat is gelukt... (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen :bye: :), wat een weertje vandaag,

het nodige leesvoer al weer gehad hier vanmorgen

Waarschuw beheerder
Burtjeeeeh :bye:

Geen kater ? 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 11:08:
Geen kater ?

Haha nee, mijn moeder vond me raar doen laatste paar dagen en vond dat ik maar eens even rustig aan moest doen. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 11:02:
;) Ken je der nog ff een paar bakken??

Morgen weer `je neemt maar wat er staat jij `grootbek kikker :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 11:09:
Haha nee, mijn moeder vond me raar doen laatste paar dagen en vond dat ik maar eens even rustig aan moest doen. ;)

Jouw moeder is scherp hoor ik al B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 11:10:
Morgen weer `je neemt maar wat er staat jij `grootbek kikker

:S maar ze zijnal op...... :S

:'( Weeeeeehhhhh!!! :'(

Waarschuw beheerder
donateur
Wat denken jullie mensen, wordt het bij mij eens tijd voor een ander forumplaatje?

Waarschuw beheerder
Ik heb de heeeele dag vrij :cheer:
Ik ga eerst op t fietske naar de shop toe
Paffe en darten :smoke:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 11:12:
wordt het bij mij eens tijd voor een ander forumplaatje?

Nuy`hij is juist relaxed the reallife chinchan B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moguh Burt,...
(F)