Partyflock

Forumonderwerp · 870244
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Ik wist niet dat het zo hard ging met de prijsstijgingen !!

2 jaar geleden was het nog leuk:

Het giet dat het regent, je stapt in een vervelende bui met een maat je auto in en doet samen expres je gordel niet om !! Agentjes erbij, die moeten dan naar buiten om die bon te schrijven, worden ze nat, vond ik toen gewoon leuk !!! kostte toen trouwens 45 euro

Maar ik kreeg er vanavond 1 die was 75 euro en het regende nog nieteens, dus lol heb ik er ook niet van gehad, Ik vind het schandalig !!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 13:10:
Haha ik snap er uberhaubt de lol er nie van in om expres een bekeuring te krijgen..

Inderdaad.

Of ik moet em van jou krijgen ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 15:58:
dan moet je gvd ook niet zeiken als je een boete krijgt omdat je geen gordel omhebt!
en al helemaal geen topic over openen!

Pff zo dan, waar maak je je druk om zeg !!

Kan je ook reageren als je iets beter gestemd bent ?
Je bent me iets te serieus !! :NOCHEER:
En het lijkt er bijna op, dat je zelf ook in zo'n smurfen pakkie loopt.

Duur geintje knul
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:08:
Duur geintje knul

Tja in de tijd van de gulden, was dat het nog wel waard, maar dit wordt vervelend idd.

Uitspraak van Fruitcake op woensdag 3 mei 2006 om 16:06:
Pff zo dan, waar maak je je druk om zeg !!

Kan je ook reageren als je iets beter gestemd bent ?
Je bent me iets te serieus !!
En het lijkt er bijna op, dat je zelf ook in zo'n smurfen pakkie loopt.

ik heb een hekel aan domme mensen! dat is het meer denk ik..

Uitspraak van Fruitcake op woensdag 3 mei 2006 om 16:11:
Tja in de tijd van de gulden, was dat het nog wel waard, maar dit wordt vervelend idd.

daarom, gordel om!

Uitspraak van Fruitcake op woensdag 3 mei 2006 om 00:49:
Agentjes erbij, die moeten dan naar buiten om die bon te schrijven, worden ze nat, vond ik toen gewoon leuk !!! kostte toen trouwens 45 euro

Uitspraak van Fruitcake op woensdag 3 mei 2006 om 16:11:

:/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:13:
daarom, gordel om!

Ook achter in ;)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:13:
ik heb een hekel aan domme mensen! dat is het meer denk ik..

Daar heb ik ook een hekel aan, Kep trouwens ook een hekel aan veel te serieuze mensen, waar niet normaal mee te praten is. Het lijkt wel alsof je je aangevallen voelt.
Lieverd...ik val je niet aan ! :NO:

Wat een domme uitlating is dit trouwens !!
Je kent me nieteens !! Je weet alleen wat ik hier op PF heb neergezet. Voor de rest niks.
Het Lijkt erop dat je mensen beoordeelt puur op humor, en dat vind ik wel een beetje simpel van je.

Mag ik vragen wat voor werk je doet, aangezien je zo simpel reageert en je zo aangevallen voelt ?
Als ik mag raden ben jij een buiten-agentje, niet ?

*Zucht* ik voel me niet aangevallen..
ik probeer jou alleen duidelijk te maken dat je niet moet zeiken omdat je een boete hebt gehad omdat je geen gordel omhad.. das je eigen schuld en er zijn regels in het verkeer en als je je daar niet aan kan houden moet je de consequentie's daarvan ook accepteren..

nee ik ben geen agent, als je dat soms denkt!

mop ik weet dat je het zwaar heb gehad vandaag met al die duivelse verleidingen, maar probeer toch een beetje lief te doen ok?
anders kom je maar naar onze praatgroep :aai:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:29:
ik probeer jou alleen duidelijk te maken dat je niet moet zeiken omdat je een boete hebt gehad omdat je geen gordel omhad.. das je eigen schuld en er zijn regels in het verkeer en als je je daar niet aan kan houden moet je de consequentie's daarvan ook accepteren..

nee ik ben geen agent, als je dat soms denkt!

Ik dacht het even.
Maar het gaat me niet om de prent die ik heb gekregen, die betaal ik gewoon en ik weet dat onze blauwe rakkers ze moeten uitdelen om aan de bonnen te komen. Ik zit fout, zij niet, dat weet ik.

Maar het gaat mij om de enorme prijsstijging !! Waarom in 2 jaar tijd 2 keer zo duur ? Zo goed gaat het niet met het gemiddeld nederlands gezin.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:32:
mop ik weet dat je het zwaar heb gehad vandaag met al die duivelse verleidingen, maar probeer toch een beetje lief te doen ok?
anders kom je maar naar onze praatgroep

Dat is zo, sorry dat ik niet lief ben geweest :( je ziet me zo

Uitspraak van Fruitcake op woensdag 3 mei 2006 om 16:34:
Waarom in 2 jaar tijd 2 keer zo duur ? Zo goed gaat het niet met het gemiddeld nederlands gezin.

Omdat Nederland een kutland is met een klote regering die geldgeil is.. daarvoor moeten wij bloeden :)

daar.. je antwoord

Uitspraak van Fruitcake op woensdag 3 mei 2006 om 16:35:
Dat is zo, sorry dat ik niet lief ben geweest je ziet me zo

tis je vergeven :aai:
de volgende sessie begint om 17.00
tot zo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 16:38:
Omdat Nederland een kutland is met een klote regering die geldgeil is.. daarvoor moeten wij bloeden

daar.. je antwoord

En zo is het !!