Partyflock
 
Forumonderwerp · 869446
­ Nederland
Kon er helaas niet bij zijn. Vorig jaar wel mijn Koninginnenacht in de HMH gevierd.

Hoe was de Armadanight in HMH met Armin van Buuren en Markus????
Wilde er ook bij zijn, maar was al bij Armin Only en TE, dus ISOS 5 release party gaat voor mij voor! Weet iemand of dit is uitgezonden?
Heb me goed vermaakt, lekkere muziek, goeie sfeer en vooral niet te druk, gewoon gezellig!

Maar had wel wat meer aankleding op het feest verwacht, heb bijvoorbeeld geen laser gezien... Tiesto deed dit vorig jaar volgens mij stukken beter..

Ik krijg steeds meer het idee dat Armin van Buren een soort Low-budget Tiesto is.
Armin Only was hier het perfecte voorbeeld van.... (Ik vond dit een goedkope imitatie van Tiesto in Concert) Jammer dat een DJ die internationaal zo bekend is, hier de nodige steekjes laat vallen!

Maar genoeg geklaagd! Was zeker de moeite waard ff langs te gaan (gratis binnen gekomen ļ) HMH blijf ik een top locatie vinden!

Hier wat foto-tjes die ik gemaakt heb:











laatste aanpassing
Geen klachten... allen dat bier word je zo vaag van... wel een heel vet feestje weer!!! en straks in Leiden weer!!!!
Was een leuk feestje. :)
Wat draait die goser geweldig zeg , niet alleen Armin maar Markus Shultz kan er ook wat van !
En mooie visuals, alleen de lichtshow kon wat beter.
laatste aanpassing
Uitspraak van Yoast op zaterdag 29 april 2006 om 08:12:
allen dat bier word je zo vaag van...

En toch smaakt dat Heineken bier best goed daar ;)
Werkzaam bij Partyflock
gezellige sfeer, niet te druk, goede plaatjes gehoord, maar zoals eerder vermeld, vond ik de aankleding en het ontbreken van laser toch wel een minpuntje.

:)
Artiest Mike G
Uitspraak van **Tim** op zaterdag 29 april 2006 om 13:25:
gezellige sfeer, niet te druk, goede plaatjes gehoord, maar zoals eerder vermeld, vond ik de aankleding en het ontbreken van laser toch wel een minpuntje.

Dat is bij Armada jammer genoeg altijd zo , ben hier niet geweest dus zal er niet over oordelen maar bij Armin Only miste ik dat ook al.
Zeker omdat ze toen een buitenpodium binnen geplaats hadden had toen voor mij ook wel wat nieuws mogen zijn.

Maar de dj sets waren goed lees ik wel en daar gaat het tenslotte om. Maarja geen laser:(.
 
Uitspraak van Save Planet Exit op zaterdag 29 april 2006 om 08:58:
Wat draait die goser geweldig zeg , niet alleen Armin maar Markus Shultz kan er ook wat van !
En mooie visuals, alleen de lichtshow kon wat beter.

nou inderdaad zeg :respect:

de aankleding was inderdaad minimaal :/
was mijn 1e keer in de HMH, wat een mooie locatie zeg.
Super geluid was er ook, perfect gewoon!

je hebt wat gemist MvB ;)
laatste aanpassing
 
vond het een gezzelig zweertje!
aardig mensen de muziek was super
+mensen waar ik mee was

thnxs allemaal voor deze nacht
 
en nu is het maar wachten op de livesets, als die gaan komen, hoop het wel :D
Wat een heerlijke avond weer. Armin en Markus draaiden het dak er weer af :D Die bass in de HMH is zoo strak, niet normaal meer, beste lokatie die er is. Ik heb weer zoveel bekenden gezien en gesproken. Freddy, Jacqueline, Marcel, Peter, Justin, Ramona, het was weer erg gezellig met jullie :)
Enige minpuntje was het ontbreken van lasers, dat mis ik op Armada feesten toch wel.
 
Was weer een topfeest :D
Toch moeten ze wel een MC er in gooien. Maakt het net wat ff meer af.
Hmmmmmm het was geweldig!!!!

Ben zwaar aan t nagenieten nu :yes:

De muziek was top (op Dekay nam, die vond ik wat minder) de zaalindeling+ dj booth: perfect!
Lasers.. sja, als ze er zijn is het vet, maar is voor mij geen must.

Verder heel veel lieve oude en nieuwe bekenden, vooral van pf, ontmoet... echt super ! :lief:
Ik kon in ieder geval m'n knuffeldrang aardig bevredigen ;)

Verder was alles weer top geregeld, zoals we dat van de HMH gewend zijn.
Bij ingang konden wij zo doorlopen (half 11) en verder ook nergens wachttijden, dat maakt t allemaal nog net ff leuker!

Kortom: supernachtje!
 
Artiest Bert Klein
Jammer dat ik er door vaderschapsverplichtingen niet bij kon zijn.
Ik was er ook graag bijgeweest!
Maar goed.......je kunt ook niet alles.
Wie weet......volgende keer.
ik heb mij zeker goed vermaakt! veel beter dan verwacht!

er waren veel bekende die er ook altijd op de boot bij waren en dat maakte het gezellig!
 
Wat was dit weer een geweldige nacht. Loop nu nog voor mijn gevoel op 2 melkflessen, zo erg ben ik uit mijn dak gegaan. Armin was echt briljant, Matthew lekker als opwarming, Markus 1ste uur erg voorspelbaar en 2de uur ook weer geweldig. SUPER FEEST!!!!!
 
hahaha, melkflessen, hoe herkenbaar :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 10:20:
hahaha, melkflessen, hoe herkenbaar

Geen last van gehad. Wél van een zere/stijve nek :/
Ik moet m'n hoofd ook s gewoon stil houden!
Het was een zeer geslaagd feest,
miste alleen de lasers en de aankleding was erg matig,
verder was Armin super.
 
hahaha :D
ik was gister nog ff bij Toasters in Rotterdam, ook een dance feestje, maar dat trokken mn beentjes niet echt meer :D
Maar het was genieten he, vrijdag?
Nu moet je maar vaker mee ergens heen hoor!

:cheer:
 
het was zeker genieten! :yes:
zelden zo los gegaan :kwijl:
Markus :respect:

ga zeker wel vaker ergens mee naar toe hoor :D
Wel jammer dat mn vaste stapmaatje in een zware despressie is geraakt een paar jaar geleden, we gingen veel feesten af samen. Mn vaste vriendengroep is voor geen meter into dance in zn algemeen. Ja voor een uurtje :/
Ben er een beetje uit, maar toen vond ik Jenny :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 11:01:
Ben er een beetje uit, maar toen vond ik Jenny

(y)
Maar nu ook mij en Peter, en Justin en alle anderen...
 
:yes:
vond het echt leuk jullie te ontmoeten :D

heb lang niet iedereen gesproken, begreep echt niet wie nou wie was en wie bij wie hoorde :D
Iedereen leek elkaar wel te kennen op een gegeven moment :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 11:27:
Iedereen leek elkaar wel te kennen op een gegeven moment

Niet "leek"
Het is een heel leuke gezellige groep zo bij elkaar.
 
:yes:
Uitspraak van bloesem op zondag 30 april 2006 om 10:43:
Geen last van gehad. Wél van een zere/stijve nek

.. mijn schouders :S

*doe je armen dan ook eens naar beneden*

:D


Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 11:01:
ga zeker wel vaker ergens mee naar toe hoor

:cheer: (k)
super feest! heerlijk muziek. had het wel drukker verwacht, maar dat mocht de pret niet drukken..vond wel dat na 5 uur dat er veel irritante mannen liepen die zwaar naar de klote waren.
markus draaide echt super (y) vond wel jammer dat we geen afscheid namen van armin, hij pakte zijn koffers en ging weg.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 14:12:
de aankleding was inderdaad minimaal
was mijn 1e keer in de HMH, wat een mooie locatie zeg.
Super geluid was er ook, perfect gewoon!

Is niet verrassend, je betaald toch een stuk minder dan bij Tiesto. Bij Tiesto betaal je 45 euro voor een ticket en bij Armada 35 euro, Tjah dan kan er bij Tiesto eenmaal nu iets meer af. Maar kom zeg wat maakt een laser uit, De muziek veranderd er niet door. Een MC die een dj aankondigd die hoort wel gewoon aanwezig te zijn, om een dj normaal te kunnen te kondigen en mensen beetje in vervoering te brengen aan het begin van een set moet er een MC aanwezig zijn, snap niet dat daar niet voor gekozen is. Bij een club van 100 man heb je nog een MC, waarom dan niet op een Armadanight van 4000 man. Alleen aankondigen is voldoende.

Afijn dat maakt niet uit, over het algemeen was het gewoon top.
laatste aanpassing
Artiest LarryD
Het was erg lekker!!!!!!!!!!!!
Uitspraak van LarryD op zondag 30 april 2006 om 13:09:
Het was erg lekker!!!!!!!!!!!!

:yes:
Het was geweldig !
Geweldig!!! Echt een heerlijke nacht... :yes:

Muziek was top, veel leuke luitjes leren kennen, heerlijk!! ;-)
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 30 april 2006 om 13:02:
Maar kom zeg wat maakt een laser uit, De muziek veranderd er niet door.

Vind het toch wel iets extra's brengen en voor een feest van zo'n caliber hoort het er echt wel bij, HMH zonder laser:(.

En zo duur hoeft het niet te kosten:
http://www.dmxlaser.nl/verhuur.html
De sfeer was echt super goed. Heerlijk staan dansen, hoewel ik de muziek vond tegen vallen. Ik miste echt de Armin sound, lekker zweven...Ik was er al een beetje bang voor. Vorige Armada Night in de melkweg was ook niet zo super. Vervelend is dat veel mensen alleen voor Armin komen en dus echt suf met een biertje in hun hand stil staan te wachten tot hij komt... beetje jammer...:(
Geluid was super. Lasers zeker gemist. Super gezellige groep.
Eerste keer HMH en ik hoop niet de laatste...:)
Hey wijfie, leuk je eindelijk dan toch te hebben gezien (y) Tot gauw!!
 
Wat n supernachtje weer,heerlijk.was n goed opwarmertje voor koninginnedag:P:P
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 30 april 2006 om 13:02:
Maar kom zeg wat maakt een laser uit, De muziek veranderd er niet door.

ben ik het niet mee eens :no: Een laser voegt zoveel toe aan de gaafheid van een feest, dat maakt een feest helemaal af!

Had echt nooit verwacht dat er geen laser zou zijn, vond ik echt onwijse tegenvaller! :( :( :( :( :(

Verder heeft de sfeer, de mensen en uiteraard de muziek een hoop goed gemaakt. :)


Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 10:14:
Loop nu nog voor mijn gevoel op 2 melkflessen

haha! :) ik ben keihard uitgegleden over die stomme slingers en finaal op mijn bek gegaan... en door mijn enkel heen. Liep dus gister door de stad met elastieken beentjes en een mega ei op mijn enkel...AU!! :S
 
Uitspraak van Go op zondag 30 april 2006 om 19:23:
haha! ik ben keihard uitgegleden over die stomme slingers en finaal op mijn bek gegaan... en door mijn enkel heen. Liep dus gister door de stad met elastieken beentjes en een mega ei op mijn enkel...AU!!

Dat doe je ook netjes dan. Die slingers lagen er inderdaad best hinderlijk bij, zeker aan het einde toen ze lekker plakkerig waren geworden van het bier enz.
Vond het zelf ook erg geslaagd, goede sfeer en zeker gezellig. Maar moet wel zeggen dat trance mij minder pakt als een paar jaar terug en ben daarom ook wat minder enthousiast. Alleen het begin van Armin vond ik echt super, daarna was het niet echt mijn ding meer. Vond Matthew's set en Markus set vetter!

En de HMH is gewoon de toplocatie van Nederland :respect:
Maar het was met laser idd nog wat vetter geweest, maar verder ga ik niet zitten mierenneuken :D

Uitspraak van Hamerling op zaterdag 29 april 2006 om 14:07:
ik ben benieuwd naar de tracklists

Armin draaide zeker 80% van z'n nieuwe compilatie.
Markus draaide veel platen die hij op Trance Energy ook draaide. Maar goed, platen als Open Your Eyes en Without You Near blijven altijd goed :)
Matthew Dekay draaide heerlijk uplifting, ik vond Armin zelf een ietsje pietsje te eentonig. Wel echt mooie platen gehoord, maar ik verwachte er meer van.

Markus begon heerlijk maar ik vond hem juist een beetje minder worden na de eerste 6/7 platen. Hij gooide er in het begin 5 bekende nummers tegenaan.

Ik ben zelf tegen half 7 weggegaan dus Without you near gemist helaas.

Ik snap het laser gezeur en MC gezeur niet zo.
Ik vind MC's zelfs irritant worden, en de lasers heb ik totaal niet gemist.

Wat iemand al zei, je betaalde 35 euro, en bij Tiësto straks 45, das 10 euro x 5000 man, daar kun je een aardig lasertje voor aanschaffen dacht ik zo.

Ik vond de lichtshows erg mooi en heb me zeer vermaakt mety alleen de schermen. Ik ben al vele malen (8 tot 10 x) in de HMH geweest, het zag er top uit!

Het sfeertje was wel echt super. Ik heb veel meer nuchtere mensen gezien dan bij Tiësto laatste keer (3 Dec) dus das wel fijn, niet mensen die alleen maar strak staan van de pillen en bij het minste of geringste al uit hun dak gaan.

Dit was zeker voor herhaling vatbaar. Super!
Uitspraak van Kimmsallabimm op maandag 1 mei 2006 om 03:01:
Ik heb veel meer nuchtere mensen gezien dan bij Tiësto laatste keer (3 Dec) dus das wel fijn, niet mensen die alleen maar strak staan van de pillen en bij het minste of geringste al uit hun dak gaan.

Waar wij stonden niet hoor :) ik vond het juist erger dan bij Tiesto.
 
ach ja, grootste deel is stik vd kaart. Vind het niet erg, deed vroeger zelf niet anders :D
Ieder zn ding he :flower:
Het was echt een mooie nacht. Dekay, Armin, Markus, allemaal echt sterk. Echt alle tracks die ik wilde horen kwamen langs !! Sfeer was ook echt top, en het was niet stampvol. En dat geluid van de HMH doet het hem wel weer...
Zo dan ik ben ontwaakt :yes:.

Absoluut leuk feest gehad, :respect: Alle mensen van flock :respect:. Super gezellig iedereen wel effe gesproken (Y).
Geluid was goed. Sfeer was helemaal oke :respect:. Drinken halen plassen was allemaal geen probleem.
Armin draaide lekkere set al moet ik zeggen dat ik wat opbouw miste. Maar amrin zeker lekker gedraaid. Echt vernieuwend vond ik het niet, had er misschien wat meer van verwacht. De aankleding vond ik zeker beneden de maat, waar waren de lasers???? Uber commercieel feest met die seat op het scherm. Vind dat in de main zaal absoluut niet kunnen, sponsoren tuurlijk maar zo groot in beeld in de main zaal :no:. Later werden de beelden in de main echt super :respect: maakte weer een hoop goed :yes:.

Rond drie uur gingen we nog maar effe een joint draaien, effe eruit :smoke: draaien en weer terug. Komen er twee security's aan en zeggen tegen mij dat het niet mag. Binnen zien ze het door de vingers, maar in de ring eromheen mag het niet :s. Gaat ook weer helemaal nergens over, wanneer komen ze nou eens met een duidelijke ja of nee. Ik kon er dus vrijwillig afstand van doen en anders moest ik mee naar buiten naar de politie en zou ik er een bekeuring voor krijgen :frusty:. Waar gaat het over, amsterdam soft drugs stad nummer 1 :no:. Heb er dus maar afstand van gedaan en zag het in de gele afvalbak verdwijnen :no:.

Rond 04.45 ringting huis vertrokken i.v.m. werk.

Lekker losgegaan :bounce: Lekker feest gehad

:respect: The people :respect: Super sfeer :cheer:


EDIT*****

Armin Van Buuren - Live @ Queensday Party, Museumplein Amsterdam (29.04.2006)

http://www.sendspace.com/file/unzot5

Duke (Y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Het was echt een geweldig feest! :D Supersterke sets en een overdonderend geluid, werelds!