Uitspraak van Evil Homer op woensdag 26 april 2006 om 18:39:Aad de mos
whahahhaa Aad gek....
ik heb nog een handtekening van aad... kopen?!?!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 26 april 2006 om 18:38:Die staat op het verlanglijstje van de neuzen
niet lullen over dingen waar je geen verstand van heb
Uitspraak van MCBS!!! krijgt een kleine op woensdag 26 april 2006 om 20:13:evenaren doet het toch niet nog een keer
nee die kans is klein maar waarom weg gaan zolang het goed gaat ik zou het wel weten als ik hem was
Uitspraak van MCBS!!! krijgt een kleine op woensdag 26 april 2006 om 20:23:omdat ie anders volgend seizoen na 5 verlies wedstrijden weer ontslagen word, je weet toch hoe dat gaat daar.
ja maar kdenk dat als tie de CL wint (wat ik hoop) dat hij wel wa krediet heeft
maar goed het spektakel gaat beginne adiossss
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:42:jammer dat trainers zo weinig krediet krijgen.. vooral blind
Euhm ik weet niet hoor, maar er zijn volgens mij maar weinig (zoniet GEEN) trainers geweest die zoveel krediet hebben gehad als Blind dit seizoen.
Er zijn trainers voor veel minder al de deur uitgetrapt bij Ajax.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 13:36:Laat het bestuur maar opstappen![]()
directeur van ajakkus jij ?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 april 2006 om 14:03:directeur van ajakkus jij ?
wat klets je?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 14:04:wat klets je?
is geen geklets ,is een vraag
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 11:17:edward sturing
Die gaat maar naar de Marine
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 april 2006 om 14:06:is geen geklets ,is een vraag
Vraag es normaal dan, misschien geef ik dan serieus antwoord
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:17:Vraag es normaal dan, misschien geef ik dan serieus antwoord
wat ik probeer te zeggen met mijn vraag is
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 april 2006 om 15:36:wat ik probeer te zeggen met mijn vraag is dat jij daar geen zeggenschap over heb en de f side die nu acties op touw aan het zetten is ook niet
Pfff en waarom dan niet???
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 april 2006 om 15:36:wat ik probeer te zeggen met mijn vraag isdat jij daar geen zeggenschap over heb
en de f side die nu acties op touw aan het zetten is ook niet
denk dat als het niet aan het publiek lag Blind allang eruit was geschopt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:39:Pfff en waarom dan niet???
let maar op mijn woorden
en de bedreigingen uiten tegen het bestuur helpt al helemaal niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:41:denk dat als het niet aan het publiek lag Blind allang eruit was geschoptlaatste aanpassing 27 april 2006 15:41
Klopt... Ik heb hier ook altijd gezegd dat het niet aan blind lag.. Blind moet blijven gewoon
Laat dat kut bestuur maar opstappen. Om te beginnen die bal van een jaakke.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:41:denk dat als het niet aan het publiek lag Blind allang eruit was geschopt
.meer websites van je cluppie doornemen
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 27 april 2006 om 15:42:en de bedreigingen uiten tegen het bestuur helpt al helemaal niet
Hehe, ook niet als ze over de auto van jaakke beginnen

![[Roy]](/images/user/38535_2602424.jpg)