Onderwerp is dubbel!
Zie "Play offs 23 april. Feyenoord-Ajax." voor eenzelfde onderwerp.
Die is weg volgend seizoen
Ik denk het niet hoor
laatste aanpassing
wat een geweldige man is dat zeg 
Hij zal waarschijnlijk volgend seizoen niet meer in de kuip spelen nu wat ik volledig ken begrijpen want hij heel graag CL spelen en dat kan niet bij feyenoord helaas
Dirk kuijt is een speler die feyenoord lang niet gehad heeft en ik zal van m blijven houden en zou t echt tof vinden als die later nog een keer terugkeerd bij feyenoord en dan misschien meer succes heeft
Hij zal waarschijnlijk volgend seizoen niet meer in de kuip spelen nu wat ik volledig ken begrijpen want hij heel graag CL spelen en dat kan niet bij feyenoord helaas
Dirk kuijt is een speler die feyenoord lang niet gehad heeft en ik zal van m blijven houden en zou t echt tof vinden als die later nog een keer terugkeerd bij feyenoord en dan misschien meer succes heeft
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 18:54:kuyt kan niet tegen ze verlies
Omdat ie jankt kan hij niet tegen zijn verlies?
heel gek...b
Uitspraak van Johan says: op zondag 23 april 2006 om 18:36:whahahaha dacht bij feyenoord alleen echte mannen speelde hahaha
jankerdjesssssssssssssss
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 19:00:Hij heeft zich zelf 100% gegeven voor Feyenoord en dat kan je van meenig 020 speler niet zeggen.(dit siezoen)
Dat is ook maar 1 van de weinige spelers van baggernoord
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 19:00:Hij heeft zich zelf 100% gegeven voor Feyenoord en dat kan je van meenig 020 speler niet zeggen
Bij feyeniets wel ?
hoor ze allemaal nu eens! wij hebben een best goed seizoen gehad! (had beter gekunt) de plee offs waren minder, voor ons was het seizoen voor de plee offs al aan het einde! rust voor ons, 020 kwam net op gang en dan zo blij zijn! dat deze 2 wedstrijden jullie seizoen dan weer goed maakt, nouja, het zij zo 
dat deze 2 wedstrijden jullie seizoen dan weer goed maakt,
Omdat Ajax niets te vertellen had in de competitie!
Nu hebben ze twee x gewonnen van de enige echte club van Nederland, voor de rest hebben ze ook de hele competitie bijna liggen janken!
Enne KUIJT
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 19:13:Nu hebben ze twee x gewonnen van de enige echte club van Nederland, voor de rest hebben ze ook de hele competitie bijna liggen janken!
de wedstrijden die er toe doen winnen we
3-0
2-4
hoor ze allemaal nu eens! wij hebben een best goed seizoen gehad!
en toch WEER niks behaald, ook al waren er geen plee sucks geweest dan had feyenoord nog geen champions league gespeeld....
hoog van de toren blazen heel het seizoen ,2 x van Ajax gewonnen, dvd'tje uitbrengen en nu alsnog 2x verliezen
dat is humor...
kuijt is zeer zekers een hele goede voetballer, maar het is tijd dat hij een andere club zoekt!!!!
maar goed 3-0 & 2-4 is gewoon niks op af te dienen
Uitspraak van Johan says: op zondag 23 april 2006 om 18:36:whahahaha dacht bij feyenoord alleen echte mannen speelde hahaha
jankerdjesssssssssssssss
Dus een echte man mag geen emoties tonen, met welke visie loop jij hier rond op de wereld..
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 18:56:en kwam je niet van een echte ajaxgezinde club als QB...
dus iedereen bij QB is voor ajax.. think again.
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 19:52:Dus een echte man mag geen emoties tonen, met welke visie loop jij hier rond op de wereld..
vraag het ff aan je vriendje legend