Partyflock

Forumonderwerp · 867582
iedereen gaat tegenwoordig naar het buitenland op (zomer)vakantie...

zijn er nog wel mensen hier die in eigenland lekker op vakantie gaan ?
heb het niet over met een hele groep naar centerparcs ...
maar bv ook naar andere bungalow's in nederland met z'n 4tjes of 2tjes ?

ik hoef niet per see naar het buitenland om het naar me zin te hebben in de zomervakantie ....

een villa huren voor een week met een sauna en alles d'r op en d'r aan ergens in nederland vind ik ook (y)

wat vinden jullie ??
Uitspraak van inactief op vrijdag 21 april 2006 om 15:28:
Ik hoop er het beste van

Ze noemen het niet voor niks "klein Zwitserland" daar ;)

Ik zou eigenlijk helemaal niet gaan dit jaar,omdat we een voor en achtertuin moeten "maken" en dat kost een hoop geld !

Toen kreeg ik van mijn ouders 5 dagen Texel kado,dus daar ga ik heen met mijn vriend en broertje en zijn vriendin!

Dus ik blijf in NL,maakt mij niet uit...heb toch vliegangst en hou niet van hitte :nee:
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 21 april 2006 om 18:02:
ik ook

ik kom overal in O:)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 00:10:
Dus ik blijf in NL,maakt mij niet uit...heb toch vliegangst en hou niet van hitte

hittes zijn ook vreselijk :S :no:
Hmz ik weet het nog niet wat ik doe met de zomer
heb geen vriendin meer dus heb alle vrijheid om te gaan en te staan waar ik wil... Denk dat het toch wel weer Kroatië wordt.. Ga 29e ook heen met de auto, me tomtom is nu net aan het uitrekenen hoeveel kilometer et is :P

En anders wordt het 3 weken camping bij de vinkeveense plassen, altijd leuk :)
Uitspraak van Beertjuh op zaterdag 22 april 2006 om 01:51:
Denk dat het toch wel weer Kroatië wordt..

kan ook leuk zijn ...? :/

Uitspraak van Beertjuh op zaterdag 22 april 2006 om 01:51:
En anders wordt het 3 weken camping bij de vinkeveense plassen, altijd leuk

ja toch (y)

dat is leuk voor een weekendje weg maar ik zou nooit met mn vakantie in nl willen blijven, heb al een hekel aan nl....
buitenland is gewoon veel leuker en mooier :yes:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 21:00:
heb al een hekel aan nl....

ik hou van nederland (L)
laatste aanpassing

Toen kreeg ik van mijn ouders 5 dagen Texel kado

Texel altijd leuk :yes: daar heb ik zo ongeveer 10 jaar lang mn zomervakantie gehouden :D

Uitspraak van GABBERWIJF op maandag 24 april 2006 om 13:55:
ik hou van nederland

:yes: ik ook.
kan idd leuk zijn alleen jammer dat t hier soms zulk rotweer is als je naar het buitenland gaat naar ergens waar je wel weet dat het warm is dan ga ik liever daar naar toe :jaja:..
In de zomer is het in Nederland leuk genoeg. Lekker met vrienden op het terras en allerlei leuke festivals af. Ik zie niet echt een reden om geld uit te geven om dan naar het buitenland te gaan. Ik ga liever weg in de winter, wanneer het hier kutweer is. Doe mij maar wintersport.
Uitspraak van Brambo82 op woensdag 26 april 2006 om 11:58:
In de zomer is het in Nederland leuk genoeg. Lekker met vrienden op het terras en allerlei leuke festivals af. Ik zie niet echt een reden om geld uit te geven om dan naar het buitenland te gaan. Ik ga liever weg in de winter, wanneer het hier kutweer is. Doe mij maar wintersport.

kijk ... :) ... das nou ook een goed idee (y)