| Betreft: | evenement: In Qontrol, zaterdag 15 april 2006 om 21:00 |
Uitspraak van [WBS] Joker.one op zondag 16 april 2006 om 10:38:Hoe draaide TOA?
Voor mij de beste set van de avond
Verder vond ik het feest niet echt spectaculair.
Uitspraak van JP Energyflash op zondag 16 april 2006 om 08:17:Video's:
klik 1
klik 2
klik 3
mooie filmpjes
Hmm, was wel een redelijk feestje! Kwam zelf niet echt los, maar er werd over het algemeen lekker gedraaid.
Schranz in de hardcore zaal
En dan t moement dat Promo richting hardcore ging. Bike was daar echt verassend!
Main, vlotte en redelijk uptempo hardstyle
Toch kan ik hier niet echt meer op loos...
Op de terug weg een vreemde reis met de NS; vertraging, een trein die niet meer verder rijd, zonder dat het in het spoorboekje staan, in slaap vallen van TIC TAC, terwijl ik daar juist wakker van moest blijven, enz enz...
Schranz in de hardcore zaal
Main, vlotte en redelijk uptempo hardstyle
Op de terug weg een vreemde reis met de NS; vertraging, een trein die niet meer verder rijd, zonder dat het in het spoorboekje staan, in slaap vallen van TIC TAC, terwijl ik daar juist wakker van moest blijven, enz enz...
Scot Project 
Superfeestje weer hoor!!
Voor mij de eerste keer dat ik schranz 'op lokatie' hoorde.. Sven Wittekind, wat een SUPERHEERLIJKE set zeg!! Echt té gruwelijk! Rude Awakening daarna beetje tegenvaller, maar het tweede deel van zijn setje was ook om te vlammen zo heerlijk
!
Daarna nog even bij Bike gekeken, maar op de een of andere manier ging de hardcore er niet zo in bij mij.. Daarna de mainzaal ingedoken, en daar eigenlijk niet meer weggeweest (ja nog ff een half uurtje voor Nosferatu, maargoed toch was de main beter).
Donkey Rollers, heerlijk! En alles daarna ook wel
. Wat trouwens ook wel gruwelijk vet was haha, die enorme knallen met dat vuurwerk
. Ik stond een smsje te sturen naar wat maten om ze terug te vinden.. Opeens die knallen, ik ging bijna tegen de vlakte van de schrik
. En zo'n beetje iedereen om mij heen, héle strakke actie van Q!!
Verder idd dat gezever met die treinen, maargoed.. Lekker met een flinke groep de tram ingegaan op centraal, geen controleur meer gezien.. Moeten ze die treinen maar niet laten botsen
. Dus we waren er lekker op tijd. En op de terugweg zelfs 1e klas gezeten, dus ook daar geen problemen
.
Balen trouwens dat de tijd weer zo té snel ging.. Ben nu een uurtje thuis, maar heb echt al teringheimwee.. Wat doen we daaraan?
Voor mij de eerste keer dat ik schranz 'op lokatie' hoorde.. Sven Wittekind, wat een SUPERHEERLIJKE set zeg!! Echt té gruwelijk! Rude Awakening daarna beetje tegenvaller, maar het tweede deel van zijn setje was ook om te vlammen zo heerlijk
Daarna nog even bij Bike gekeken, maar op de een of andere manier ging de hardcore er niet zo in bij mij.. Daarna de mainzaal ingedoken, en daar eigenlijk niet meer weggeweest (ja nog ff een half uurtje voor Nosferatu, maargoed toch was de main beter).
Donkey Rollers, heerlijk! En alles daarna ook wel
Verder idd dat gezever met die treinen, maargoed.. Lekker met een flinke groep de tram ingegaan op centraal, geen controleur meer gezien.. Moeten ze die treinen maar niet laten botsen
Balen trouwens dat de tijd weer zo té snel ging.. Ben nu een uurtje thuis, maar heb echt al teringheimwee.. Wat doen we daaraan?
zo te lezen heb ik weer een feestje gemist!!! 
KUT
jammer dat ik dat heb gemist
maar ja, op ground zero zijn ze weer aanwezig!!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 10:50:Hoe draaide TOA?
Voor mij de beste set van de avond veel eigen werk; Antichrist, Fire & Blood, Oscilation Overthruster etc...
KUT
jammer dat ik dat heb gemist
maar ja, op ground zero zijn ze weer aanwezig!!!!
laatste aanpassing
Onverwachts een erg leuke nacht gehad! Altijd lekker om een gratis feestje te hebben, 3 minuten lopen vanaf je huis
.
Vooral in de techno gestaan. Speedy J
. Echt een heerlijke set! Verder British Murder Boys ook
gedraait. CHOCOMEL
!!!
Jammer dat de gangen vol hangen met lasers en er in elke zaal lasers zijn behalve in techno.
Verder ook nog wel ff in mainstage geweest. Hardstyle is niet meer mijn muziek, maar het was de ideale manier om weer s ouderwets te feesten met de mensen waar k vroeger altijd naar de feesten ging.
Geslaagd feest
PS: Roze beenwarmers vind k nog steeds niet mooi
Vooral in de techno gestaan. Speedy J
Verder ook nog wel ff in mainstage geweest. Hardstyle is niet meer mijn muziek, maar het was de ideale manier om weer s ouderwets te feesten met de mensen waar k vroeger altijd naar de feesten ging.
Geslaagd feest
PS: Roze beenwarmers vind k nog steeds niet mooi
laatste aanpassing
Vond het al met al een zeer geslaagd feest.Na meerdere keren rai viel het me zeker mee.Hardcore zaal weinig sfeer, dus ik ben maar tussen de zalen door gestuiterd.Heb weinig stil gestaan, iets wat ik teveel zag bij mensen om me heen... erg zonde.. in ieder geval
stonden wel meer mensen stil..
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 april 2006 om 13:59:Valt me op dat iedereen het over die superset van Sven wittekind heeft, maar bijna de hele zaal stond stil
de zaal was ook alles behalve vol... heb het idee dat veel mensen hem nog niet kennen
Absolutly fuckin GREAT!
Normaal 100% hardcore/ terror. Maar die zaal was ronduit k*t. Slecht geluid en ontzettend baggere (veel te laag tempo en absoluut bijna geen monotome bass, is wel lekker zo nu en dan) platenkeuze.
Main was heerlijk! Je kon op een rustig tempo staan hakken/ stampen en af en toe (bv bij Donkeyrollers (
MC DV8 ) en Dana en Duro) heerlijk hard door gaan. 
Heb een nieuwe bijnaam: duracelkonijntje. Zo relaxed was het gewoon!
Om 5 uur beslote om maar eventjes mn benen rust te geven, die waren al bezig vanaf 22:00 uur.
De mensen waren echt super... aardig en grappig (mannen een beetje een plaat voor hun kop als het ging om versieren
) erg partyminded
.
Mijn eerste In Qontrol.... volgende keer zeker WEER!
Ps: respect voor de toiletdame van de toiletten bij de ingang. Die heeft eventjes eigenhandig (erg grof, erg goed!) een kerel en een meid uit elkaar gerukt op de plee. Ik zou dat echt niet durven...
Normaal 100% hardcore/ terror. Maar die zaal was ronduit k*t. Slecht geluid en ontzettend baggere (veel te laag tempo en absoluut bijna geen monotome bass, is wel lekker zo nu en dan) platenkeuze.
Main was heerlijk! Je kon op een rustig tempo staan hakken/ stampen en af en toe (bv bij Donkeyrollers (
Heb een nieuwe bijnaam: duracelkonijntje. Zo relaxed was het gewoon!
Om 5 uur beslote om maar eventjes mn benen rust te geven, die waren al bezig vanaf 22:00 uur.
De mensen waren echt super... aardig en grappig (mannen een beetje een plaat voor hun kop als het ging om versieren
Mijn eerste In Qontrol.... volgende keer zeker WEER!
Ps: respect voor de toiletdame van de toiletten bij de ingang. Die heeft eventjes eigenhandig (erg grof, erg goed!) een kerel en een meid uit elkaar gerukt op de plee. Ik zou dat echt niet durven...
laatste aanpassing
Uitspraak van JP Energyflash op zondag 16 april 2006 om 08:17:Video's:
klik 1 http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=inqontrol_video1_jp_phono.mpg[/url]
klik
klik 3laatste aanpassing 16 april 2006 08:36
Weet iemand welke plaat er gedraaid wordt bij filmpje 1 ?? Klinkt wel goed namelijk
laatste aanpassing
Was wel vet feestje! 
Alleen jammer dat ik wel redelijk moe was voordat het feest begon... Dat was voor mij de grote domper...
Maar voor de rest was het wel goed geregeld enzo. Genoeg wc's. En het geluid in de Main zaal was echt goed!!!
Zuiver en hard 
Alleen vond ik de hardcore zaal niet echt geweldig. Dat schranz in het begin vond ik toch echt wel grappig voor een keer. Is weer ff iets anders.
Alleen het geluid in de producers vision zaal vond ik waardeloos
En het gevoel dat je de avond vierdaagse heb gelopen is natuurlijk minder...
Alleen jammer dat ik wel redelijk moe was voordat het feest begon... Dat was voor mij de grote domper...
Maar voor de rest was het wel goed geregeld enzo. Genoeg wc's. En het geluid in de Main zaal was echt goed!!!
Alleen vond ik de hardcore zaal niet echt geweldig. Dat schranz in het begin vond ik toch echt wel grappig voor een keer. Is weer ff iets anders.
Alleen het geluid in de producers vision zaal vond ik waardeloos
En het gevoel dat je de avond vierdaagse heb gelopen is natuurlijk minder...
Ik vond de main echt super! lekker knallen daar 
Ik heb me weer super vermaakt.
Vooral de main had dit jaar veel beter / harder geluid als alle andere feesten die ik tot nu toe in de Rai mee heb gemaakt.
Sfeer was ook super
ook hier stak de main met kop en schouders boven de rest uit.
Technozaaltje was wel leuk, maar het is toch niet helemaal mijn ding, wel vette aankleding daar trouwens
Hardcore was wel leuk, maar het valt me op dat er juist daar niet helemaal los werd gegaan. Geluid was ook iets minder daar geloof ik.
Prodcuers vision was ook erg lekker. Scot Project was wel dik OK. En hardstyle masterz was helemaal toppie.
Op de main waren o.a. Dana, Duro en Charly Lownoise voor mij de sterren van de avond
Testlab was ook wel okay, het is wel; een pluspunt dat je nu ook bij de main in de buurt kan zitten
Al met al een super feest
Trouwens, geens last gehad van eenrichtingsverkeer, ik ken de rai inmiddels als mijn eigen broekzak, dat is wel handig
Vooral de main had dit jaar veel beter / harder geluid als alle andere feesten die ik tot nu toe in de Rai mee heb gemaakt.
Sfeer was ook super
Technozaaltje was wel leuk, maar het is toch niet helemaal mijn ding, wel vette aankleding daar trouwens
Hardcore was wel leuk, maar het valt me op dat er juist daar niet helemaal los werd gegaan. Geluid was ook iets minder daar geloof ik.
Prodcuers vision was ook erg lekker. Scot Project was wel dik OK. En hardstyle masterz was helemaal toppie.
Op de main waren o.a. Dana, Duro en Charly Lownoise voor mij de sterren van de avond
Testlab was ook wel okay, het is wel; een pluspunt dat je nu ook bij de main in de buurt kan zitten
Al met al een super feest
Trouwens, geens last gehad van eenrichtingsverkeer, ik ken de rai inmiddels als mijn eigen broekzak, dat is wel handig
matig...t werd pas om 4u (in de hardcore zaal) echt leuk...zonde van me geld...volgend jaar ga ik dus duielijk niet 
ja idd...daar stond ik ook ff van te kijke
Uitspraak van NikeAirMaxClassics op zondag 16 april 2006 om 14:56:trouwens erg onbegrijpelijk dat je elke keer 50 cent moest betalen om naar het toilet te mogen en dat een flesje water 4 euro moet kosten
ja idd...daar stond ik ook ff van te kijke
Goed vermaakt! Werd over het algemeen lekker gedraaid, gezellige mensen gesproken, vooral tijdens Sven Wittekind
Duro goed bezig geweest, Alpha Twins ook, maar de man van de avond was voor mij toch echt Scot Project. Wat heb ik daar lekker staan springen zeg
Beetje jammer dat ik op een gegeven moment de kluissleutel ben kwijtgeraakt en dus een nieuwe moest zien te regelen
Gelukkig snel vergeten en ook de laatste twee uur lekker doorgebeukt. Aankleding was ook dik in orde en het geluid viel mij, vooral in de main, ook reuze mee, ben toch wel wat anders gewend van de RAI. Niet eens verdwaald dit jaar, ook wel het vermelden waard haha
Heb me weer uiterst vermaakt
Jammer dat het zo groot was zodat we niet alles konden bekijken maarja daar is weinig aan te doen!
Veel leuke mensen gezien en gewoon een geweldig nachtje met me maatjes gehad
Jammer dat het zo groot was zodat we niet alles konden bekijken maarja daar is weinig aan te doen!
Veel leuke mensen gezien en gewoon een geweldig nachtje met me maatjes gehad

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)