Partyflock

Forumonderwerp · 865566

Als je een relatie hebt en het zit voor je gevoel helemaal goed na hoe lang vinden jullie normaal dat je gaat samenwonen en aan kinderen gaat beginnen?

Ben 21 en heb samen met Kuiltje87 een kleine, helaas zijn we nu uit elkaar en heb ik mijn kind al 5 dagen niet gezien. hij is op 06-01-2006 geboren. hoop zo ontzettend dat ik hem weer snel zal zien. Kuiltje87 wilt rust en dat kan ik begrijpen maar laat me dan wel mijn zoon zien...

Groetjes Draes

Uitspraak van xzonx op vrijdag 21 juli 2006 om 19:40:
Ik kan moeilijk begrijpen dat je na een paar maanden al (gepland) kinderen krijgt.
Als je 5/6 maanden bij elkaar bent dan ken je elkaar echt nog niet goed genoeg om kinderen te nemen denk ik/vind ik.

Maar das mijn mening voor de mensen die er anders over denken

dat ben ik op zich wel met je eens, maar als het een ongelukje is kun je niet meer zo snel terug...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 21:14:
dat ben ik op zich wel met je eens, maar als het een ongelukje is kun je niet meer zo snel terug...

:jaja: dat is waar, dan is het idd een andere situatie. :D

zekers :d

Uitspraak van Laakie :bier: op donderdag 13 april 2006 om 16:50:
Ik zou geen kinderen nemen in deze verrotte maatschappij

deze uitspraak is zo cliche

Wanneer je er allebei pas klaar voor bent :yes: Kan bij de één sneller zijn dan bij de ander..:)
Als je er klaar voor bent.

Ik ben er al bijna klaar mee. :-)

Samenwonen wel.. kinderen niet
Uitspraak van Laakie :bier: op donderdag 13 april 2006 om 16:50:
Ik zou geen kinderen nemen in deze verrotte maatschappij :jaja:

Kijk daar is tenminste s over nagedacht!! ;)

Waarom samenwonen?
Als het goed zit zit dat het ook zonder bij elkaar in huis te zitten toch?!!
Twee keer gedaan, maar is niet echt iets voor mij!
Uitspraak van SuUsKe op dinsdag 25 juli 2006 om 21:14:
Waarom samenwonen?

Nou het word op een gegeven moment een beetje vervelend, om steeds je schoonouders om je heen te hebben.
kinderen neem je niet
die krijg je

werd mij laatst gezegd ;-)
Als het goed voelt, waarom zou je het dan niet doen :)

Ik ga nu iets meer dan 4 maand met m'n :lief: Alleen ken ik hem al bijna 10 jaar, dat maakt ook nog een groot verschil.

Ik denk dat zo gauw we er financieel toe in staat zijn het heus wel zo snel mogelijk gebeuren gaat.
Als je een relatie hebt en het zit voor je gevoel helemaal goed na hoe lang vinden jullie normaal dat je gaat samenwonen en aan kinderen gaat beginnen

ieder voor zich , Ik ben in overleg gewoon gestopt met de pil , en we hadden zoiets we zien wel wannneer het komt ...kan jaren duren kan maanden duren ....

maar bij ons was het dus binnen 2 maand raak ..(beide keren)
laatste aanpassing

we woonde al samen dat ons dochtertje werd geboren..we willen alleen nu groter wonen want we wonen nu wel erg klein.
laatste aanpassing

Dat besef je helemaal voor jezelf toch ? Ligt er maar net aan wat voor relatie je hebt, of jullie dicht bij elkaar wonen, en hoe jullie toekomst plannen zijn.

Ik zelf ben al gaan samenwonen na anderhalf jaar. Mijn vriend woonde in Amsterdam, ik in Rotterdam (best een grote reis afstand dus).
Op een gegeven moment hadden we er samen genoeg van om elkaar alleen in het weekend te kunnen zien, of soms 2 weken niet als de een een weekendje op familie bezoek was.
We konden niet zonder elkaar en dat beseffen we nu , ook nu we samenwonen, nog steeds maar al te goed.
Mijn relatie is een stuk verbeterd sinds ik samenwoon, en ik zou echt niet zonder mijn partner kunnen.. alhoewel ik natuurlijk wel wat dingetjes van mijn "thuis" mis.

Kinderen ? Nu nog niet in ieder geval.
Wanneer wel, weet ik niet en ga ik ook niet berekenen.
Dat zie ik vanzelf allemaal wel , maar voorlopig in ieder geval nog even niet.
Uitspraak van xzonx op woensdag 26 juli 2006 om 20:56:
Nou het word op een gegeven moment een beetje vervelend, om steeds je schoonouders om je heen te hebben.

Ja oké daar kan ik me levendig iets bij voorstellen....
Gelukkig woon ik op mezelf, dus sowieso geen last meer van!

ik woonde na een maand samen en kinderen zal nog geen twee jaar duren.... :D
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 18 juli 2006 om 20:21:
mn vriend en ik gingen na 1 maand al samenwonen
en na 9 maanden was ik zwanger.....we zijn nu alweer vandaag 19 maanden samen

Die jongen heeft weinig keuze denk ik zo als je van iedere Jaap die je tegenkomt met de pil stopt :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 15:29:
Als je een relatie hebt en het zit voor je gevoel helemaal goed na hoe lang vinden jullie normaal dat je gaat samenwonen en aan kinderen gaat beginnen?

na hoelang voelt het goed?

Denk dat je wel heel erg moet kunnen relativeren tussen gevoel en verstand
wel alle voors en tegens goed afwegen en niet stekeblind van liefde erin stappen :)

En ja das een waarschuwing, anders eindig je net als ik B)
en that's nasty :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 17:55:
ik woonde na een maand samen

:| pfoe...

Ik deed het na een jaar ongeveer wegens de afstand, 6 jaar en 2 kinderen later waren we elkaars grootste vijand en kon ik m wel doodschoppen
zo zie je maar : suprise surprise , wees nooit ergens zeker van !

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 20:27:
zo zie je maar : suprise surprise , wees nooit ergens zeker van !

zeker weten!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 21:03:
zeker weten!

(K)

b)
flauw he

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 21:42:
flauw he

ja zeker weten
Samenwonen is een grote stap maar kinderen krijgen is een nog grotere stap.. :yes: :yes: :yes:
Je moet het beide alleen echt doen/willen als je je partner door en door kent
Dat kan bij de 1 sneller zijn als bij de ander
laatste aanpassing

dat geeft je gevoel van zelf aan, zorg wel dat je bij samenwonen en en een kindje van komt het ´´gedeeld ouderlijk gezag aanvraagt´´

doe je dit namelijk niet, heb je als vader geen poot om op te staan.
en kun je geen wettelijke dingen zonder je vriendin voor het kind regelen.

daar moet zij altijd haar goedkeuring voor geven wil het rechtsgeldig zijn.

Mijn vriend en ik gingen na een jaar samenwonen. We kenden elkaar wel al 4 jaar. We waren het zo zat elke keer op en neer te reizen om elkaar te zien aangezien we niet zo heel dicht bij elkaar woonden. Op een gegeven moment was ik alleen nog maar bij hem en nooit meer in mijn eigen appartementje. Ik zat voor noppes huur te betalen. Toen hadden we zoiets van we willen zo graag bij elkaar zijn dan gaan we er ook voor! Inmiddels wonen we anderhalf jaar samen en ik heb er geen moment spijt van gehad. Onze relatie is er alleen maar beter door geworden :lief:
En kinderen, die komen er waarschijnlijk nooit, hoewel, zeg nooit nooit... :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 15:32:
dat voel je. is geen tijd aangeboden. alle 2 aanvoelen of je er klaar voor bent.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 00:51:
doe je dit namelijk niet, heb je als vader geen poot om op te staan.
en kun je geen wettelijke dingen zonder je vriendin voor het kind regelen.

bij ons is niets geregeld maar denk je dat ik mijn 2 kids weg zou houden van hun vader :no:

dan doen alleen slechte mama's ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 14:35:
bij ons is niets geregeld maar denk je dat ik mijn 2 kids weg zou houden van hun vader

dan doen alleen slechte mama's

zijn allebei je kids an dezelfde papa dan??
bij ons is niets geregeld maar denk je dat ik mijn 2 kids weg zou houden van hun vader

Je ene kind is niet eens van René en heeft zijn biologische Pa nog nooit ontmoet ???

Als je het allerbij wil kan het direct wel maar ik zou het doen als ik vast werk heb en geld heb ....

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op zaterdag 29 juli 2006 om 11:32:

:yes:

alleen de donoren verschillen :D

Eigen keuze

Mij in ieder geval NIET gezien! Hoe uitzichtloos kan het leven dan zijn zeg :/

mijn 2 kids

Kids :/
Haha wat een grap Stefje !
Die ene is van één of andere junk zoals jij hem zelf noemt...
En de ander is van René.

Wanneer je er klaar voor bent.
me vriend woont sinds vandaag bij ons in huis :D
na 1 maand al samenwonen :| jezus mina

vind ik wel echt bizar :vaag: ken je elkaar echt nog niet goed :nee: tenzij je al jaren vrienden bent ofso,...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 juli 2006 om 20:27:
na hoelang voelt het goed?

Denk dat je wel heel erg moet kunnen relativeren tussen gevoel en verstand
wel alle voors en tegens goed afwegen en niet stekeblind van liefde erin stappen

En ja das een waarschuwing, anders eindig je net als ik
en that's nasty

idd goed nadenken. ken je elkaar al echt? want als je samen woond kom je ineens achter al zijn/haar vervelende gewoontes. en kinderen dan moet je denk ik niet meer hevig verliefd zijn. je hebt een stuk minder tijd voor elkaar en dat is juist wat je wil als je super verliefd bent.
en het vraagt veel van je relatie een kind.

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 juli 2006 om 20:22:

alleen de donoren verschillen

:lol:
laatste aanpassing

Wanneer je er beide klaar voor bent en de kans doet zicht voor moet je het zeker doen!!!
Ik ben 19mnd met mijn vriend en woon er al ruim 5 samen, ik heb er nog geen moment spijt van gehad (L)
En de kinderen... die komen vanzelf wel als we daar klaar voor zijn....