Uitspraak van Italo Ferrero op woensdag 12 april 2006 om 23:34:ach man fuck dat kut ajax man.. altijd weer lucky, jammer voor ons dat we geen punt hebben mee genomen uit amsterdam..
fuck ajax
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 23:56:Lastig he, als je met feiten geconfronteerd wordt ?!
Vond jij dat ook toen je verteld werd dat niemand zich een moer om jou en je cluppie interesseert ?
laatste aanpassing
Herinner me trouwens onder Olsen nog een bekerfinale tegen psv. Hoeveel werd dat ook al weer?
5-0
Herinner me onderlinge uitslagen die recenter zijn..
iets met het getal 4 erin...
Who cares...
nee, maakte niet uit he, die 5e en 6 e plek (seizoenen 99/00 en 00/01).
RULING THE DUTCH SOCCERWORLD SINCE 1900
idd, dat van since 1900 moet je er maar gauw bijhalen, want tegenwoordig is het niet veel meer..
laatste aanpassing
Uitspraak van The delicate sound of thunder op donderdag 13 april 2006 om 00:25:afgedwongen geluk noemt men dat
Jodenstreken noemen ze dat!!!!!!!!!!!!!
AFCA
X
X
X
CBS
JODENSTREKEN

X
X
X
CBS
JODENSTREKEN
Uitspraak van The delicate sound of thunder op donderdag 13 april 2006 om 00:25:afgedwongen geluk noemt men dat
Hoe noem je het als je zo verliest?
wat een JODENSTREEK weer 
kut wedstrijd dat dan weer wel
maar wel weer flink gezopen man hehehe
flink wat herrie in de trein gehad haha
toch wel weer mooi om te zien he.. mensen vertrekken al 5 min voor t einde..
komen ze thuis.. en Jan? leuke wedstrijd? nee ze hebben verloren
oh jah? meende dat ze hadden gewonnen
en Jan gaat braaf teletekst kijken

kut wedstrijd dat dan weer wel
maar wel weer flink gezopen man hehehe
flink wat herrie in de trein gehad haha
toch wel weer mooi om te zien he.. mensen vertrekken al 5 min voor t einde..
oh jah? meende dat ze hadden gewonnen
en Jan gaat braaf teletekst kijken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 00:47:toch wel weer mooi om te zien he.. mensen vertrekken al 5 min voor t einde..
Schitterend is dat he
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 00:48:Schitterend is dat he
man ik flikkerde 3 rijen omlaag na de 2-1
jah kel.. alweer van de trap afgeflikkerd hahah
mjah dit keer kon ik er weinig aan doen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 00:52:man ik flikkerde 3 rijen omlaag na de 2-1
Niets gebroken??
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 april 2006 om 00:54:Niet gebroken??
paar blauwe plekken, maar daar voelde ik op dat moment niks van
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 00:55:maar daar voelde ik op dat moment niks van
Goed zo.. Goed blijven zuipen, dat helpt soms..
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 april 2006 om 01:06:Goed zo.. Goed blijven zuipen, dat helpt soms..
ik heb me vandaag best ingehouden
t was meer de adrenaline denk ik
nu smeer ik hem echt
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 13 april 2006 om 01:08:heb die huntelaar nou een elleboog gegeven aan dingsdag? Niet op dat graftalpa zichtbaar....
voetbal van je eigen club weer niet intressant genoeg?
laatste aanpassing
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 13 april 2006 om 01:19:is niet echt boeiend meer he
die club uit 010 zeker?
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op donderdag 13 april 2006 om 01:22:julinee
wat dan?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 01:26:kut neuzen dik mzzl gehad fucking buitenspel grrr maar goed wij geen playoffs dan nek ook geen playoffs maakt een hoop goed
Nou, gelukkig maar
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 april 2006 om 00:14:Zielige hansie
Gaat fietsen clowntje uit woerden
pachtige opmerking, want; 'hoe laat je iemand naar z'n pijpen dansen'!