ghehe leg ffkes uit dan...
da sgiet
sgiet
ffkes
sgiet
Uitspraak van lost-in-time-ue.nl op vrijdag 7 april 2006 om 23:10:Ja precies die weten er wel flink wat pk's uit te krijgen
In dat opzicht meer respect voor de ingenieurs van de Veyron! Die hebben ook veel pk's uit een motor, maar dan betrouwbaar.
Ow... ik dacht dat je bedoelde dat jappen goed zijn in extreem tunen. 
Uitspraak van lost-in-time-ue.nl op vrijdag 7 april 2006 om 23:10:flink wat pk's
laatste aanpassing
In dat opzicht meer respect voor de ingenieurs van de Veyron! Die hebben ook veel pk's uit een motor, maar dan betrouwbaar
veel pk's uit wat voor n motor....
1001pk uit 8liter vind ik niet bijzonder..en dan met 4 turbo's...
mijn 2liter motor doet 175pk per liter....en de teller staat al op 242000km...dus...
moet ik die veyron nog zien halen...
laatste aanpassing
Jou auto is ook niet uit de fabriek gekomen met 175 pk per liter, maar heeft 'maar' 102 pk per liter (bron: autoweek, dus als het niet klopt, zeg het maar).
De Veyron heeft dan al 125 pk per liter. Met de opgegeven 1001 pk, wat zelfs meer schijnt te zijn.
Dat is hetzelfde als mijn G40, die ook 125 pk per liter heeft.
De Veyron heeft dan al 125 pk per liter. Met de opgegeven 1001 pk, wat zelfs meer schijnt te zijn.
Dat is hetzelfde als mijn G40, die ook 125 pk per liter heeft.
laatste aanpassing
@scully...weet ik wel....
enne...toen mijn cosworth motor bij Cosworth uit de fabriek kwam had ie tussen de 280-300pk...
maar ford vond dat teveel...en daarom hebben ze t teruggebracht naar 220pk...(alleen ik vond dat te weinig...en nu nog..
..)
en geloof niet alles wat autoweek plaatst...want mijn auto had niet standaard 204pk...ik heb de 4wd versie..
ik zeg alleen...1000pk is veel...maar niet voor een 8liter motor...
enne...toen mijn cosworth motor bij Cosworth uit de fabriek kwam had ie tussen de 280-300pk...
maar ford vond dat teveel...en daarom hebben ze t teruggebracht naar 220pk...(alleen ik vond dat te weinig...en nu nog..
en geloof niet alles wat autoweek plaatst...want mijn auto had niet standaard 204pk...ik heb de 4wd versie..
ik zeg alleen...1000pk is veel...maar niet voor een 8liter motor...
laatste aanpassing
Uitspraak van cossie 4x4 op zaterdag 8 april 2006 om 18:46:ik zeg alleen...1000pk is veel...maar niet voor een 8liter motor...
Je bekijkt het van de verkeerde kant. 1000 pk uit een 8 liter is sowieso wel veel... de Viper heeft iets van een 7.3 en 500+ pk bijvoorbeeld. Dat zijn amerikanen dus dat telt niet echt, maar om zo'n blok betrouwbaar te maken kost heel wat meer technologische kennis dan alleen zoveel mogelijk vermogen eruit halen en dat maakt het juist zo bijzonder!
dan zeg ik nog steeds.....1000pk uit een 8liter met 4 turbo's is niet veel voor zo'n motor...
ik zei dat mijn motor 350pk leverd met een 2liter...en een turbo uiteraard...en de teller staat al op 242000km...
dus kan ik zeggen dat ie betrouwbaar is...
en niet met een verhaal komen van..."de jouwe is opgevoerd"....so what....toch staat die 242000 er....daarom zeg ik...dat moet ik die Veyron nog zien te halen..
ik zei dat mijn motor 350pk leverd met een 2liter...en een turbo uiteraard...en de teller staat al op 242000km...
dus kan ik zeggen dat ie betrouwbaar is...
en niet met een verhaal komen van..."de jouwe is opgevoerd"....so what....toch staat die 242000 er....daarom zeg ik...dat moet ik die Veyron nog zien te halen..
1000 pk is ook de opgegeven waarde. De Veyron schijnt
meer te hebben. Misschien haalt ie de 250.000 op de teller ook wel. Wie zal het zeggen? Ik denk dat degene die zo'n ding kan betalen er wel een beetje lak aan heeft of zo'n auto zo'n kilometerstand kan halen. Daar komt bij, dat jij je auto waarschijnlijk altijd fatsoenlijk warm rijdt, uit laat lopen etc.
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 9 april 2006 om 10:04:De Veyron schijnt meer te hebben
waarom geven ze dat dan niet op?Hoe meer hoe "beter"lijkt mij?
Uitspraak van [BJ] scully op zondag 9 april 2006 om 10:04:1000 pk is ook de opgegeven waarde. De Veyron schijnt meer te hebben. Misschien haalt ie de 250.000 op de teller ook wel. Wie zal het zeggen? Ik denk dat degene die zo'n ding kan betalen er wel een beetje lak aan heeft of zo'n auto zo'n kilometerstand kan halen. Daar komt bij, dat jij je auto waarschijnlijk altijd fatsoenlijk warm rijdt, uit laat lopen etc.
het ging er toch niet om of de eigenaar er schijt aan heeft....het ging om de betrouwbaarheid....
Als je standaard al een wat sneller autotje hebt,
dan is eerst stylen niet verkeerd,
maar dan ook niet meer dan het bovengenoemde
Als je met een 1.4 of wat dan ook eerst gaat zorgen dat ie er als een sraaljager uit ziet
en dan nog moet bedenken dat ie toch sneller moet worden,
dan zeg ik....
kansloos!
dan is eerst stylen niet verkeerd,
maar dan ook niet meer dan het bovengenoemde
andere velgen,beetje verlagen,auto strakker maken ( bumpers in de zelfde kleur spuiten oid )
Als je met een 1.4 of wat dan ook eerst gaat zorgen dat ie er als een sraaljager uit ziet
en dan nog moet bedenken dat ie toch sneller moet worden,
dan zeg ik....
kansloos!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 19:34:Met al dat "tupperware" op je auto geplakt worden de looks niet beter
Maat wel de pk's
Monsterbumper alleen al goed voor 10 pk.
Jij snapt het duidlijk niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:10:Maat wel de pk's
Monsterbumper alleen al goed voor 10 pk.
Jij snapt het duidlijk niet![]()
hmzz misschien heb ik ook wel 140 pk door mijn k&n ipv de standaard 120 + een origineel alfa sierstuk op de uitlaat, dan haal ik wel de 150 pk
Uitspraak van D.E.N.N.I.S. op woensdag 3 mei 2006 om 22:46:hmzz misschien heb ik ook wel 140 pk door mijn k&n ipv de standaard 120 + een origineel alfa sierstuk op de uitlaat, dan haal ik wel de 150 pk
Overdag met je koplampen aan en je hebt 160pk










![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)





