Partyflock

Forumonderwerp · 863825
ik heb gehoord..
als je een stuk vlees pakt,en daar speed op legt... dat het helemaal weg vreet.
schrik je wel van als je dat hoort..

ik durft het niet meer te pakken..zeker geen bommetjes meer..

vinden jullie dat geen eng idee ?
laatste aanpassing
is volgens mij niks waar van.
Als dat zo zou zijn dan is na 2 x snuiven je halve neus weg gebrand :)

zou zeggen probeer t!! om t geld hoef je t nie te laten...

nee als het ook zo met ons ging, als met een plak vlees gingen de kilo`s er we heel rap af
Was toch al lang bekend dat drugs over het algemeen rotzooi is.. Weet niet of jij om je heen rottende mensen heb zien lopen die aan de drugs zitte..
nee joh gewoon lekker snuiven je weet tog hoe het is neem ik aan
alles rot op den duur weg dus ja
kwil niks zeggen hoor..
maaruh als je het vaak doet...gaat het er ook heel rap van af :S
Ik heb het wel eens aan mijn hand gehad. :o

Auauauauaw, branden dat het deed! :vaag: :s
nou dan moet je het eens snuiven ik denk dat je het dan helemala niet trekt
Uitspraak van Kim Kwast op vrijdag 7 april 2006 om 12:21:
nou dan moet je het eens snuiven ik denk dat je het dan helemala niet trekt

Moeilijk he, begrijpend lezen. :s

Maar inderdaad, ik ga het zeker niet snuiven. :dood:
wat nou moeilijk mevrouwtje ik weet niks van drugs en wil tog mee praten erover
na een weekendje doorgaan op de speed
is er inderdaad aardig wat vlees weggevreten van je lichaam

het resultaat:
een ingevallen pepbek :yes:
Uitspraak van Kim Kwast op vrijdag 7 april 2006 om 12:23:
wat nou moeilijk mevrouwtje ik weet niks van drugs en wil tog mee praten erover

Meneertje "ik denk dat ik dat mevrouwtje snap maar ik ben te dom :cry:".

Als ik niet snuif, weet ik niet meteen niks van drugs domme doorgesnoven terrorpatient. (n)

Het is niet waar we hebben het wel eens geprobeerd. Dat neemt niet weg dat het zwaare tering troep is je kunt het namelijk zelf maken van huishoudelijke artikelen zoals oa. gootsteenonstopper......
als dat waar zou zijn dat zou ik dus geen ingewanden meer hebben :|

Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 7 april 2006 om 12:14:
is volgens mij niks waar van.
Als dat zo zou zijn dan is na 2 x snuiven je halve neus weg gebrand

Weet zelf niet of het waar is hoor, maar als je tanden in een glas cola legt lossen ze ook geheel op...

Dat betekend nog niet dat na het drinken van cola (ookal drink je het 10 jaar) meteen je tanden uit je bek rotten hoor...:/
ik drink al 21 jaar cola :/
toch leef ik nog en heb ik alles nog :yes:
laatste aanpassing

tuurlijk vreet het wel wat aan je dat komt omdat het chemisch is... maar zo overdreven nee echt niet... dan was ik nu al wel naar de kloten geweest :S

Ik hoorde eigenlijk dat gata leven in je maag en dan daar ruzie gaat zoeken met je lever waardoor eigenlijk heel je lichaam zichzelf afbouwt :S

Dus mense, doe geen speed, das levensgevaarlijk ;)

haha wat een gekke....als je goeie pep heb weet ik wel zeker dat het door je vleesje heen burnt....waarom denk je anders dat je altijd zo`n leeg gevoel in je maag hebt als je pep op hebt......je avondeten is zo weg hoor :P.....maar wie is er dan ook zo dom om ze pep op vlees te leggen kan het beter in je neus doen......

Uitspraak van urben dinie op vrijdag 7 april 2006 om 12:12:
ik heb gehoord..
schrik je wel van als je dat hoort..

ik durft het niet meer te pakken..zeker geen bommetjes meer..

Jeetje zeg dat jij je zo laat beïnvloeden door verhalen die je van mensen HOORT!!

ALS het echt zo zou zijn, dan had jij nu ook niet meer bestaan hoor. Dan was je ook verschrompeld van de bommetjes die je heb gepakt.

Dus denk in het vervolg even logisch na :S

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 13:27:
waarom denk je anders dat je altijd zo`n leeg gevoel in je maag hebt als je pep op hebt......je avondeten is zo weg hoor

ja omdat je stofwisseling sneller gaat werken? net als je hart etc????!!

Je lichaam werkt 10x zo snel, geen wonder dat je honger gaat krijgen niet?
Je verbruikt al je extra's dus vandaar dat je lichaam snakt naar eten/vitamines.

Daarom ben je de volgende dag ook zo brak, omdat je niet kan eten, en je lichaam de extra reserves heeft aangebroken.
laatste aanpassing

boeiende infromatie maar dat was niet de informatie waar naar gevraagd werd volgens mij

Maar het verklaart wel jou domme antwoord.........

doe datzelfde eens met cola

zelfde effect ;)

dus ik zou maar oppassen met cola vanaf nu!
cola vreet je helemaal weg van binnen 8)
whahahahahahahahaha
wat je sommige mensen al allemaal wijs ken
maken:x
vinden jullie dat geen eng idee ?

weet je wat eng is? dat monster onder me bed.

ik heb gehoord..

Idd je hebt gehoord..:S
Ach ja, je moet niet alles geloven wat je hoort he. Als ik dat deed dan waren er al een hoop rare dingen gebeurd in de wereld en ging je overal dood aan.

Speed vreet wel aan je ja. Als ik het heb gebruikt voel ik me heel anders als dat ik doorknal zonder, leeg.

Ik zag laatst wel in de Panorama een artikel met foto's van mensen die verslaafd waren aan ander soort speed (volgens mij was het kristalspeed). Gezichten waren deels verrot en helemaal veranderd, ogen leeg enzo. En dat al na gemiddeld een jaar.
Uitspraak van CrazySexyCool op maandag 10 april 2006 om 17:16:
Ik zag laatst wel in de Panorama een artikel met foto's van mensen die verslaafd waren aan ander soort speed (volgens mij was het kristalspeed). Gezichten waren deels verrot en helemaal veranderd, ogen leeg enzo. En dat al na gemiddeld een jaar.

meth was dat jah

heel iets anders dan de speed zoals wij die kennen
Uitspraak van [PPT] Arjen de :banana: op maandag 10 april 2006 om 18:29:
meth was dat jah

heel iets anders dan de speed zoals wij die kennen

Gelukkig wel zeg!! Vet freaky toch. Krijg er nog de rillingen van als ik eraan denk.

Vraag me af waarom mensen in godsnaam die bende gebruiken, waarschijnlijk wisten ze van tevoren niet dat het zulke gevolgen kan hebben
niet waar... maar coke-hcl en mdma-hcl zijn veel schadelijker... kan misschien wel als de sulfaat van amfetamine-sulfaat gaat reageren met 2 waterstof atomen (h2), dan krijg je h2so4 zwavelzuur ;)
dat wil wel eens door je huid branden heheh
laatste aanpassing

een pil op een stuk vlees vreet zich ook erdoor naar het schijnt, maar er zijn wel heel essentiele verschillen tussen een stuk vlees en een levend lichaam.
Je bloedsomloop zorgt voor opname en verwerking van elke stof die je binnen krijgt, het spul krijgt gewoon de kans niet echt zware schade toe te brengen en de schade die het doet wordt door je lichaam gerepareerd.
Alle toegangen tot je interne (mond, maag, neus, anaal) hebben om te beginnen al een extra aanwezigheid aan bloedsomloop en waarschijnlijk nog andere extra beschermingen(speeksel, maagzuur, slijmen -> allemaal met enzymen die reageren met stoffen om ze af te breken).
Het is je misschien al opgevallen hoe snel een wond in je mond geneest tov een die langst je buitenkant zit.
Die drugs op een stuk vlees toestanden zijn gewoon afschrik verhaaltje vd antidrugs lobby en ik ben er zeker van dat er gewone geneesmiddelen te vinden zijn die hetzelfde gedrag vertonen.
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 7 april 2006 om 12:14:
Als dat zo zou zijn dan is na 2 x snuiven je halve neus weg gebrand

is ie toch ook (gevoel)

wat sjoi ook al zegt, een stuk vlees heeft geen afweer middelen
je (levende) lijf wel

ja zeker stoer :p

heb t wellis gezien bij een vroegere vriendin..
die likte der sleutel af en veel later had ze een aardige plek op der lip..
was echt ranzig om te zien! maar ook wel lache op dat moment :9

nee
Artiest Dox
ik gebruik , maar dat is meestal gwn in het weekend om mij wakker te houden en bezig te houden als ik de hele avond moet staan om te draaie dus boeie wat de neve effecten zijn ik draai er beter door en voel me er goed door dusjah f*ck de mensen die er iets tegen hebben tis (voor alle gebruikers ) ons lichaam en laat ons doen wat wij willen denk eerst aan uw eigen dan aan de rest
dat het vreet aan vlees is iedereen wel duidelijk
maar het gaat niet het hele stuk vlees in 1 sec wegvreten;)
zou niet goed zijn
het klopt wel met dat vlees maar t schrikt mij niet echt af want je moet leven en gek doen en ook met speed kan je oud worde:jaja: kijk maar de Nachtburgermeester van Rotterdam;)
Uitspraak van -TerrorCorps- op donderdag 13 april 2006 om 05:19:
helemaal mee eens

ok dan is het toch noch iemand het met me eens:P (y)
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::­cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::c­heer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::ch­eer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::che­er::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::chee­r::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer­::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:­:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::­cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::c­heer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::ch­eer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::che­er::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::chee­r::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer­::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:­:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::­cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::c­heer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::ch­eer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::che­er: