Partyflock
 
Forumonderwerp · 863618
Goed! Ga er weinig woorden meer aan vuilmaken!
zie onderstaande brief die ik verstuurd heb naar de NS (rover).
Helpt mee als je er heil in ziet (kan ik éíndelijk eens het vuurwerk op AWFS meemaken, anders ben ik dit jaar genoodzaakt om een bommel-ding te melden)

Goedendag,

Via deze weg wil ik graag klagen over het feit dat een groot gedeelte van Noord-Holland (regio 0223,0226,West-Friesland) in het weekend beperkt is in hun stapgedrag.

Zelf woon ik in Den Helder, en ik zou graag eens een avondje willen stappen in Amsterdam? Zaandam,? Castricum? maakt niet uit waar.
Als ik op een zaterdag wil stappen in amsterdam moet ik zorgen dat ik om 0:15 weer op het station sta omdat ik anders mijn laatste trein mis. Betekent dat je ongeveer half12 de kroeg uit mag terwijl het nèt gezellig begint te worden.

U kunt roepen dat ik ook met de auto op stap kan gaan maar ik kan u verzekeren dat ik verre van een BOB ben en zowiezo geen BERT!.

Ik verwacht ook niet dat je elke nacht om het half uur een trein naar dit gat kan pakken, maar een trein die in het weekend (vrijdag,zaterdag) pas om 04 uur (bijvoorbeeld) vanaf A'dam CS vertrekt zou een halve provincie meer uitgaansmogelijkheden bieden.

In verhalen dat een nacht-weekendverbinding niet rendabel zou zijn geloof ik niet.. Vaak de laatste trein gepakt en die zit behoorlijk vol (én het is er gezellig)
Bovendien vind ik dat de NS in bepaalde zaken (zoals dit) de belangen van een bevolkingsgroep boven winst moet stellen.

Ik hoop spoedig van u te horen.

Met vriendelijke groet.

Guido

ps: Ik heb op www.partyflock.nl opgeroepen om mijn idee te steunen, zodat u kunt zien hoeveel mensen belang hebben bij een nachtverbinding.



[


ff knippen en plakken en versturen naar http://www.rovernet.nl/wijsopreis/wor.php?id=2
Uitspraak van Technomania op vrijdag 7 april 2006 om 12:17:
Ik hoor het alweer... Jij moet meer DIMmen ipv DIPpen

DIMmen=Denken In Mogelijkheden
DIPpen=Denken In Problemen!

je absoluut ongeveer best gelijk! Maar er zijn meer wegen naar Rome... Ga gewoon gebruik maken van die BrEeZaH-TAMTAM... óók een oproepje via cu2&TFMF doet wonderen


jij moet relativeren en denken in reeele mogelijkheden, niet iets aanpakken om het aanpakken maar weten waarom je iets doet en waarom je het niet anders zou doen,

gratis tip!


The advisor ;-)
Uitspraak van Technomania op vrijdag 7 april 2006 om 12:21:
jij hebt zeker nog nooit de laatste trein vanaf amsterdam gepakt. AFGELADEN... okeej, bij schagen wordt het wat minder maar die trein moet tóch naar den helder...


het gaat niet om de laatste trein, maar om het nachtnet

Uitspraak van Technomania op vrijdag 7 april 2006 om 12:21:
denk dat een nachttrein nog voller zal zitten omdat de mensen die nu met de auto gaan of Níet gaan nu met de trein zullen gaan.


overtuig de ns, maar ik weet haast wel zeker dat die je precies hetzelfde gaan zeggen.
 
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 12:19:
omdat die treinen niet afgeladen zullen zijn. ga je ooit met het reguliere nachtnet tussen de grote steden met minimaal 10x zoveel bereik?


Nee want ik wordt gedwongen met de auto naar feesten te gaan (n) omdat ik geen andere mogelijkheid heb (openbaar)

Hoe vaak gaan die treinen bij jullie dan...ik heb het over 1 trein die om 4 uur vertrekt vanuit 020 naar 0223
Uitspraak van actief op vrijdag 7 april 2006 om 12:25:
Nee want ik wordt gedwongen met de auto naar feesten te gaan omdat ik geen andere mogelijkheid heb (openbaar)


het klinkt hard, maar daar heeft de ns dus echt geen boodschap aan.

Hoe vaak gaan die treinen bij jullie dan...ik heb het over 1 trein die om 4 uur vertrekt vanuit 020 naar 0223


vanaf de laatste 1x in het uur tot en met 4 uur.
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 12:28:
het klinkt hard, maar daar heeft de ns dus echt geen boodschap aan.


denk idd niet dat de NS vrijwillig een nachtrein inzet.
misschien maar wat ministers aanschrijven?
 
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 12:28:
het klinkt hard, maar daar heeft de ns dus echt geen boodschap aan


nee maar een beetje ondernemer zou een plan waarbij die WINST draait wel toejuichen
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 12:28:
vanaf de laatste 1x in het uur tot en met 4 uur.


ik dus niet
Uitspraak van actief op vrijdag 7 april 2006 om 12:42:
nee maar een beetje ondernemer zou een plan waarbij die WINST draait wel toejuichen


winst met grote letters zullen ze echt niet draaien. een trein laten rijden kost veel geld. zeker een nachttrein. op die treinen zijn echt geen twee conducteurs aanwezig maar meer. alles voor de veiligheid. en een machinist en alle toeslagen voor het overig personeel. je hoeft geen economie gestudeerd te hebben om te weten dat een nachttrein als deze niet rendabel is.

op die boeg moet je het ook niet gooien. je kan beter de noodzaak benadrukken, want bij de ns zijn ze heus niet op een hun achterhoofd gevallen.
laatste aanpassing
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 12:47:
winst zullen ze echt niet draaien. een trein laten rijden kost veel geld. zeker een nachttrein. op die treinen zijn echt geen twee conducteurs aanwezig maar meer. alles voor de veiligheid. en een machinist en alle toeslagen voor het overig personeel. je hoeft geen economie gestudeerd te hebben om te weten dat een nachttrein als deze niet rendabel is.

op die boeg moet je het ook niet gooien. je kan beter de noodzaak benadrukken, want bij de ns zijn ze heus niet op een hun achterhoofd gevallen.


z'n trein zou wel degelijk winst kunnen draaien maar dan vooral je nadruk leggen dat die mensen om ergens te komen eerst gebruik moeten maken van de regulieren dienstregeling,

en die inkomsten hadden ze anders nooit gehad!!! dus met dat in he achterhoofd houdend zou z'n trein wel degelijk rendabel kunnen zijn!



The advisor ;-)
 
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 12:47:
winst met grote letters zullen ze echt niet draaien. een trein laten rijden kost veel geld. zeker een nachttrein. op die treinen zijn echt geen twee conducteurs aanwezig maar meer. alles voor de veiligheid. en een machinist en alle toeslagen voor het overig personeel. je hoeft geen economie gestudeerd te hebben om te weten dat een nachttrein als deze niet rendabel is.


Daarom had ik het ook over een kaartje + nachttoeslag zodat het WEL rendabel is
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 12:50:
z'n trein zou wel degelijk winst kunnen draaien maar dan vooral je nadruk leggen dat die mensen om ergens te komen eerst gebruik moeten maken van de regulieren dienstregeling,


dan beperk je juist alleen maar. en over het algemeen gaan mensen die heen gaan ook weer terug.

Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 12:50:
en die inkomsten hadden ze anders nooit gehad!!! dus met dat in he achterhoofd houdend zou z'n trein wel degelijk rendabel kunnen zijn!


wie gaat er uit van inkomsten? kans om winst te draaien is niet erg groot.

ik wens jullie allemaal veel succes. als je hier goed mee doorgaan kom je de muur van de ns zelf wel tegen, dan praten we wel verder. de hofpleinlijn is ook altijd redelijk gevuld en is even onrendabel.

en dat is dan alleen het financiele plaatje. laten we het nog maar niet hebben over een ander bezwaar van de ns: alle ellende die de nachttrein met zich meebrengt.
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 12:58:
dan beperk je juist alleen maar. en over het algemeen gaan mensen die heen gaan ook weer terug.


dat zeg ik toch?



The advisor ;-)
Uitspraak van actief op vrijdag 7 april 2006 om 12:52:
Daarom had ik het ook over een kaartje + nachttoeslag zodat het WEL rendabel is


als je de prijs weer verhoogt, haakt er sowieso al weer een groep af.
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 12:59:
dat zeg ik toch?


nee je wil de nadruk leggen. daar sluit je andere groepen weer mee uit. als je zoiets wil starten, moet je dat zo breed mogelijk doen, anders is het sowieso een verloren zaak.
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 13:01:
nee je wil de nadruk leggen. daar sluit je andere groepen weer mee uit. als je zoiets wil starten, moet je dat zo breed mogelijk doen, anders is het sowieso een verloren zaak.


zo breed mogelijk? ooit van een doelgroep gehoord? als je reklame maakt doe je dat toch niet zo breed mogelijk maar richt je je tot een specifieke doelgroep,

en de doelgroep in deze kwestie zijn de mensen die graag in amsterdam e.o. willen stappen en liever niet met de auto gaan!

en het voordeel voor de ns in deze is dus dat de mensen eerst gebruik moeten maken van de regulieren dienstregeling voordat ze gebruik kunnen maken van de nachttrein,

dus het "heen" kaartje is een extra inkomsten voor de NS, omdat die mensen anders met de auto of zelfs niet waren gegaan!

maar dat lijkt mij logisch!



The advisor ;-)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 13:08:
zo breed mogelijk? ooit van een doelgroep gehoord? als je reklame maakt doe je dat toch niet zo breed mogelijk maar richt je je tot een specifieke doelgroep,


ja duh mij hoor je toch niet zeggen dat de bejaarden die naar lekker weg in eigen land hebben geluisterd, gebruik moeten maken van het nachtnet.

de doelgroep lijkt me sowieso duidelijk. maar in die doelgroep wil jij juist beperkingen op leggen. door je te richten op diegenen die al heen zijn gegaan. en dan ben je echt verkeerd bezig.
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 13:14:
de doelgroep lijkt me sowieso duidelijk. maar in die doelgroep wil jij juist beperkingen op leggen. door je te richten op diegenen die al heen zijn gegaan. en dan ben je echt verkeerd bezig


nee suffert, ik zeg alleen dat de mensen die gebruik zullen maken van de nachtdienst waarschijnlijk ook gebruik amken van de regulieren dienstregelign,

ze moeten toch eerst op de plaats van bestemming komen niet?

snap je het nu?


The advisor ;-)
 
Artiest The Abaddon
Wij namen altijd de nachtbus terug...
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 13:19:
nee suffert, ik zeg alleen dat de mensen die gebruik zullen maken van de nachtdienst waarschijnlijk ook gebruik amken van de regulieren dienstregelign,


nee dat is boeiende info, sufferd


waakschaap ;)
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 14:04:
nee dat is boeiende info, sufferd


geen boeiende info?

ben jij nou zo dom of ik nou zo slim


als die mensen gebruik maken van de regulierdienstregeling om op hun plaats van uitgaan te komen is dat op dat moment toch een inkomstenbron die ze anders mis waren gelopen?

zeker wel boeiende info mbt winstberekening van een eventueele nachtrein!



The advisor ;-)
Uitspraak van actief op vrijdag 7 april 2006 om 12:52:
Daarom had ik het ook over een kaartje + nachttoeslag zodat het WEL rendabel is


als dat al nodig is...
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 12:50:
z'n trein zou wel degelijk winst kunnen draaien maar dan vooral je nadruk leggen dat die mensen om ergens te komen eerst gebruik moeten maken van de regulieren dienstregeling,


:) ook dat

nu op de site van de regering gekeken en nu vraag ik mij af welk ministerie ik moet hebben... Verkeer&Waterstaat of ontwikkelingshulp (aangezien het om oa denhelder gaat).

flink aan het brainstormen! dit gaat goedkomen. Desnoods duik ik in bed met jorritsma om mijn doel te bereiken!
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 14:11:
als die mensen gebruik maken van de regulierdienstregeling om op hun plaats van uitgaan te komen is dat op dat moment toch een inkomstenbron die ze anders mis waren gelopen?

zeker wel boeiende info mbt winstberekening van een eventueele nachtrein!


anders gaan ze toch wel terug.


misschien is dit wat voor jou (Y)

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004002606793
Uitspraak van Technomania op vrijdag 7 april 2006 om 14:24:
Desnoods duik ik in bed met jorritsma om mijn doel te bereiken!


denk eerder veenman (Y)

Uitspraak van Technomania op vrijdag 7 april 2006 om 14:24:
ontwikkelingshulp (aangezien het om oa denhelder gaat).


8)
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 14:33:
anders gaan ze toch wel terug.


misschien is dit wat voor jou

http://www.nl.bol.com/is-bin/I ... BOL_OWNER_ID=1001004002606793


als ik jouw was zou ik hem lezen want je snapt er werkelijk waar geen ruk van!

trouwens, waarom zou ik als "bachelor en master of economics" die dummy serie moeten lezen?

om nieuwe invloeden op te doen? wellicht wat inspiratie?

maar jij zou de basis princiepes nog wel kunnen gebruiken inderdaad!


The advisor ;-)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 14:48:
"bachelor en master of economics"


die naam is al duurder dan mijn hele salaris?
vraagje advisor? is u dyslectisch?
Uitspraak van Technomania op vrijdag 7 april 2006 om 14:56:
die naam is al duurder dan mijn hele salaris?
vraagje advisor? is u dyslectisch?


nee doe 4 dingen tegelijk, bellen, partyflocken, faxxen en kwartaalcijfers op orde aan het brengen daarnaast ben ik met me hoofd in het weekend en me vingers "spreken" wel eens voor hun beurt



The advisor ;-)
laatste aanpassing
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 14:59:
nee doe 4 dingen tegelijk, bellen, partyflocken, faxxen en kwartaalcijfers op orde aan het brengen


gozert, dat soort dingen moet je aan een vrouw overlaten. die schijnen multi-tasking te zijn.
Uitspraak van Technomania op vrijdag 7 april 2006 om 15:02:
gozert, dat soort dingen moet je aan een vrouw overlaten. die schijnen multi-tasking te zijn


vrouwen kosten ook 4 keer zoveel geld!

en rijk worden is niet moeilijk, maar blijven wel!


The advisor ;-)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 14:48:
maar jij zou de basis princiepes nog wel kunnen gebruiken inderdaad!


haha (Y) maar goed dat jij niet aan het roer staat van de ns..

reis je uberhaupt ooit weleens met de trein? volg je de ontwikkelingen van de ns? want dat je economische inzicht is niets, dus waar baseer je al je nonsens op?
laatste aanpassing
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 15:09:
haha maar goed dat jij niet aan het roer staat van de ns..

reis je uberhaupt ooit weleens met de trein? volg je de ontwikkelingen van de ns? want dat je economische inzicht is niets, dus waar baseer je al je nonsens op?laatste aanpassing 7 april 2006 15:11


ik heb nix met de NS, gelukkig niet! maar goed je weet wat ze zeggen,

de beste stuurlui staan aan wal!

maar jij spreekt over nonsens, maar ik heb nog nergens een duidelijk uitleg gezien waarom het nonsens zijn behalve dat jij het er niet mee eens bent, maar om nou feiten te baseren op meningen is mijn inziens niet meer van deze tijd,

dus kom met een gegronde dosis azijn, of houd lekker je muil en maak ga verder met je plastic zak!


The advisor ;-)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 15:22:
maar jij spreekt over nonsens, maar ik heb nog nergens een duidelijk uitleg gezien waarom het nonsens zijn behalve dat jij het er niet mee eens bent, maar om nou feiten te baseren op meningen is mijn inziens niet meer van deze tijd,


noem dat een duidelijke uitleg. praat eens met veenman, die lacht je uit in je gezicht.

maar om nou feiten te baseren op meningen is mijn inziens niet meer van deze tijd


waarom doe je dat dan :s? feit is dat het huidige nachtnet (met een veel groter bereik) niet rendabel is en een last voor de ns. het enige wat jij doet is koffiedik kijken. puur kijkend op de huidige situatie heeft het geen levensvatbaarheid. waarom zou de ns dan in iets veel kleiners gaan investeren. kunnen ze ook gelijk een stadslijn aan leggen in kapelle in zeeland (Y)

Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 15:22:
de beste stuurlui staan aan wal!


:yes:

Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 15:22:
ik heb nix met de NS, gelukkig niet! maar goed je weet wat ze zeggen,


dat blijkt.


Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 15:22:
dus kom met een gegronde dosis azijn, of houd lekker je muil en maak ga verder met je plastic zak!


insgelijks.
laatste aanpassing
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 15:28:
waarom doe je dat dan ? feit is dat het huidige nachtnet (met een veel groter bereik) niet rendabel is en een last voor de ns. het enige wat jij doet is koffiedik kijken. puur kijkend op de huidige situatie heeft het geen levensvatbaarheid. waarom zou de ns dan in iets veel kleiners gaan investeren. kunnen ze ook gelijk een stadslijn aan lessen in kapelle in zeeland


huidige nacht net neem dat eens onder de loep?

op hoeveel tussengelegen station stopt die? zijn dat geen innercities die keihard doorreizen? eerlijk gezegt kan ik me daar ook wel van voorstellen dat die geen nut hebben, want welk publiek heeft er baat bij om zaterdag nacht van amsterdam naar eindhoven te gaan? ik ken ze niet


Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 15:28:
noem dat een duidelijke uitleg. praat eens met veenman, die lacht je uit in je gezicht


als jij me introduceert want ik ken die man niet...
en of hij me uitlacht zien dan nader


The advisor ;-)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 15:32:
huidige nacht net neem dat eens onder de loep?

op hoeveel tussengelegen station stopt die? zijn dat geen innercities die keihard doorreizen? eerlijk gezegt kan ik me daar ook wel van voorstellen dat die geen nut hebben, want welk publiek heeft er baat bij om zaterdag nacht van amsterdam naar eindhoven te gaan? ik ken ze niet


je hebt er echt de ballen verstand van he. het nachtnet gaat niet eens naar eindhoven. in een eerdere post heb ik alle stations opgenoemd waar de trein stopt. die trein rijdt alleen in de randstad en stopt alleen in grote steden.

Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 15:32:
als jij me introduceert want ik ken die man niet...


:frusty: advisor ?????
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 15:48:
je hebt er echt de ballen verstand van he. het nachtnet gaat niet eens naar eindhoven. in een eerdere post heb ik alle stations opgenoemd waar de trein stopt. die trein rijdt alleen in de randstad en stopt alleen in grote steden.


ohjee, bij wijze van spreken gappie, maar zoals je zelf al zegt die trein stop alleen in grote steden

lijkt mij niet nuttig, en evrander voor de rest niets aan het voorbeeld!


Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 15:48:
advisor ?????


nee jij kent de hele wereld bij naam?




The advisor ;-)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 15:51:
ohjee, bij wijze van spreken gappie, maar zoals je zelf al zegt die trein stop alleen in grote steden

lijkt mij niet nuttig, en evrander voor de rest niets aan het voorbeeld!


nee het is nuttig om de trein vanaf rotterdam via amsterdam naar utrecht bij elk station te laten stoppen. dan kan je beter wachten tot het middag is en een intercity nemen (Y) buiten dat is het anders helemaal onrendabel.

Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 15:51:
nee jij kent de hele wereld bij naam?


je kent de directeur niet van naam, je reist nooit met de trein, je kent het nachtnet totaal niet en toch zo'n stellige mening. knap hoor (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 16:03:
je kent de directeur niet van naam, je reist nooit met de trein, je kent het nachtnet totaal niet en toch zo'n stellige mening. knap hoor


maar wel een onderbouwde mening :)
Uitspraak van Technomania op vrijdag 7 april 2006 om 16:09:
maar wel een onderbouwde mening


dat iemand zegt wat je wil horen, betekent nog niet dat het goed onderbouwd is. deze kerel ging er zelfs van uit dat er nachtnet is in eindhoven :S
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 16:03:
nee het is nuttig om de trein vanaf rotterdam via amsterdam naar utrecht bij elk station te laten stoppen. dan kan je beter wachten tot het middag is en een intercity nemen buiten dat is het anders helemaal onrendabel.


ja? oke je woont in plaats A maar omdat plaats A tussen de grote Steden B En C ligt moet je met de auto naar naar stad A omdaar te stappen...

zou de trein snachts ook in Plaats A stoppen waar hij toch langsrijd maar niet stopt, zou je met de trein gaan!

maarja de NS raast liever met lege treinen langs stations dan daar gebruik van te maken,

ik heb geleerd handel is handel, en soms meot je ergens wat meer in stoppen om ergens anders weer meer eruit te kunnen halen!

maar dat princiepe gaat aan jouw voorbij aangezien jij je liever bezig houd met het googlen van namen van directeuren die er niet toe doen, aangezien NS geen privaat bedrijf is en die "veenman" dus alleen een uitvoerende functie heeft en geen bestuurlijke..



The advisor ;-)
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 16:11:
dat iemand zegt wat je wil horen, betekent nog niet dat het goed onderbouwd is. deze kerel ging er zelfs van uit dat er nachtnet is in eindhoven


als voorbeeld :(... *zucht*
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 16:11:
betekent nog niet dat het goed onderbouwd is. deze kerel ging er zelfs van uit dat er nachtnet is in eindhoven


gast het is gewoon puur een voorbeeld wat maakt het dan uit waar die trein stopt?

ga jij even lekker elke foute komma, punt en een combinatie van die twee zoeken,

kom eerst eens met gegronde azijn ipv van vage namen te noemen die er niet toe doen en het nachtnet uit je hoofd te leren,

de eerste die daar van kan leven meot nog geboren worden



The advisor ;-)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 16:12:
maarja de NS raast liever met lege treinen langs stations dan daar gebruik van te maken,


reistijd wordt wel 5 minuten langer per station, maar idd zonde om er geen gebruik van te maken.
Bovendien bestaan de treinen al, ligt het spoor er al en is er personeel.DIe paar Wattjes die een trein nodig heeft en 10 man personeel kost niet zoveel :)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 16:12:
maarja de NS raast liever met lege treinen langs stations dan daar gebruik van te maken,

ik heb geleerd handel is handel, en soms meot je ergens wat meer in stoppen om ergens anders weer meer eruit te kunnen halen!


handel is handel precies. en dat is de reden dat die trein niet stopt in die gehuchten. tijd is geld en in treinenland is tijd heel erg kostbaar. waarom denk je dat de ns enkele stations sluit? niet omdat het er zo druk is hoor.

maar dat princiepe gaat aan jouw voorbij aangezien jij je liever bezig houd met het googlen van namen van directeuren die er niet toe doen,


haha :respect: ik lach me echt kapot. elke gemiddelde randdebiel kent de directeur van de ns wel kent omdat deze om de zoveel tijd in de krant staat.

Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 16:14:
kom eerst eens met gegronde azijn ipv van vage namen te noemen die er niet toe doen en het nachtnet uit je hoofd te leren,

de eerste die daar van kan leven meot nog geboren worden


zucht zucht zucht

de meest basale kennis missen en zo'n grote bek hebben over iets waar je nada verstand van hebt (Y) iemand die dat wel heeft azijnpisser noemen, maar inhoudelijk komt er niks zinnigs uit je mond.
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 16:25:
haha ik lach me echt kapot. elke gemiddelde randdebiel kent de directeur van de ns wel kent omdat deze om de zoveel tijd in de krant staat.


deze vergelijking is prachtig had het niet mooier kunnen verwoorden...




The advisor ;-)
he als het maar niet inhoudelijk wordt voor je (Y)

gelukkig kan je nog wel lachen om het feit dat zelfs de algemen randdebiel jou ontstijgt :)
laatste aanpassing
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 16:30:
gelukkig kan je nog wel lachen om het feit dat zelfs de algemen randdebiel jou ontstijgt


gelukkig hoef ik me daar inderdaad niet mee te vergelijken nee...



Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 16:30:
he als het maar niet inhoudelijk wordt voor je


naja wat jij wilt, volgens mij ben jij alleen nog maar ongegronden afwijzingen gekomen en verleg je het een naar het ander, daarnaast houd jij je liever bezig met het speuren naar taalfouten en het sparen van kauwgumplaatjes (of waar die plaatjes ook bij zaten, voordat je daar weer over begint)


The advisor ;-)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 16:36:
gelukkig hoef ik me daar inderdaad niet mee te vergelijken nee...


naja wat jij wilt, volgens mij ben jij alleen nog maar ongegronden afwijzingen gekomen en verleg je het een naar het ander,


:aai:

Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 16:36:
daarnaast houd jij je liever bezig met het speuren naar taalfouten en het sparen van kauwgumplaatjes (of waar die plaatjes ook bij zaten, voordat je daar weer over begint)


:respect: haha. Als ik werkelijk al jouw taalfouten moest gaan opsommen, was deze topic te druk geworden. Maar fijn dat je in ieder geval in het laatste geval wel gelijk hebt. Ze zaten namelijk bij de kauwgum. (Y)
Uitspraak van waakschaap op vrijdag 7 april 2006 om 16:42:
Maar fijn dat je in ieder geval in het laatste geval wel gelijk hebt. Ze zaten namelijk bij de kauwgum


een eerlijk is eerlijk, ze waren best cool!

maar dat doet is af van het feit, dat jij met geen enkele gegronde afwijzing bent gekomen!

en dan kan je me wel troosten maar dat geeft alleen maar aan, dat je er verder niet tegeninkan gaan anders had je dat zeker gedaan!



The advisor ;-)
Uitspraak van The advisor op vrijdag 7 april 2006 om 16:46:
maar dat doet is af van het feit, dat jij met geen enkele gegronde afwijzing bent gekomen!


het staat nog steeds als een huis, ondanks het windje. dus. tenslotte was jij diegene die over de randzaken begon.
laatste aanpassing
net bericht gehad van rover
From: "Rover Noord Holland noord" <nhn@rovernet.nl>

Cc: <klachten@rovernet.nl>
Sent: Friday, April 07, 2006 4:42 PM
Subject: stappen


> Guido,
>
> Het is een bekend probleem. We hebben het er wel eens met de NS over gehad.
> Het antwoord is dan altijd dat het niet rendabel is en onveilig. Er zal
> misschien een
> veiligheidsman op moeten komen, en de trein rijdt leeg terug, en dat is
> allebei niet
> gunstig voor een voordelig tarief.
> Aan de andere kant zou je dan wel de reizigers met de nachtbus Alkmaar en
> HHW mee kunnen
> nemen, en kun je de bus misschien opheffen.
>
> Als je respons krijgt op
> je oproep, zou je dan ook kunnen informeren hoeveel geld men voor een
> nachtkaartje over heeft Amsterdam Den Helder ?
>
>
> groet,
> Ludolf Maat
> Rover NHN