Uitspraak van The delicate sound of thunder op donderdag 13 april 2006 om 00:21:All Quit on the western front
'T origineel uit de jaren '30 of die uit de 70's?
heb alle 5 dvd gekregen en hoorde dat ie een top mini serie is!
wie heeft m al gezien en wat vond je dr van?
geloof maar wat er gezegd is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 12:19:Zeer mooie aangrijpende serie
Maar hij is echt aan te raden!
Uitspraak van The delicate sound of thunder op donderdag 13 april 2006 om 00:21:Maar ben nog lang niet klaar
Brotherhood of War.
Band of Brothers is na The Sopranos de beste serie wat mij betreft. Heb 'm ook op dvd.
Uitspraak van The delicate sound of thunder op donderdag 13 april 2006 om 00:21:Maar ben nog lang niet klaar
haha nog niet uitgeshopt dus , heb je trouwnes nog aanraders om te zien ( over WO 1 ).???
Uitspraak van Industrial's Sweetness op donderdag 6 april 2006 om 01:16:Wil nog steeds die tin-box een keer aan de collectie toevoegen, écht een top-serie maar eigenlijk meer een 10uur durende topfilm!
Ein-de-lijk in bezit
Heb de BoB DVD box ... 't is een lange zit om alles achter elkaar te kijken, maar dan heb je ook wel wat 
Ik zou de dvd box er ook wel van willen hebben
Alleen wanneer kijk je zoiets..De afleveringen duren best lang en je moet echt "zin" hebben om zoiets te bekijken.
In ieder geval vind ik het 1 van de beste serie's ooit.. ik keek het bijna elke zondag na reportage en vond het allemaal erg goed gedaan en realistisch om te zien.
De beste, en zieligste, aflevering vond ik dat een paar soldaten een mannelijk concentratie kamp, ergens in de Ardennen geloof ik, ontdekten. Dat was echt heel erg realistisch overgebracht en zo zielig om te zien.. heb toen echt emmers volgejankt bij het zien van die beelden
In ieder geval vind ik het 1 van de beste serie's ooit.. ik keek het bijna elke zondag na reportage en vond het allemaal erg goed gedaan en realistisch om te zien.
De beste, en zieligste, aflevering vond ik dat een paar soldaten een mannelijk concentratie kamp, ergens in de Ardennen geloof ik, ontdekten. Dat was echt heel erg realistisch overgebracht en zo zielig om te zien.. heb toen echt emmers volgejankt bij het zien van die beelden

![Toine [Break Zero]](/images/user/254100_2724042.gif)