Partyflock

Forumonderwerp · 863046
http://video.google.com/videoplay?docid=4454423686791361608&q=materazzi&pl=true

Materazzi, the Dirtiest Defender

wat een gek zeg :P
en geeneens een gele kaart gekregen in die wedstrijd.
Ik heb nog een Pietro Vierchowod in mijn geheugen staan :-) - kent iemand hem nog ?
mzzz... zegt me niets eigenlijk :P
ook zo'n smeerzak dan? :P
Nwoah, google hem maar eens :-)
Zo, die gozer spoort echt voor geen meter. Kan me nog wel de wedstrijd tegen Feyenoord herinneren dattie Kalou he-le-maal de vernieling in probeert te schoppen. Die gast moeten ze gewoon bannen uit het veld. Levensgevaarlijk door zijn onkunde in het voetbal.

Ik hou van hard spel, maar wel fair. Dit zijn gewoon aanslagen.
ja die pakte die joduh goed :P

:respect:

Materazzi.. heerlijke viespeuk, net als Fräser vroeger :respect:
tsja als je niet kan voetballen dan ga je maar trappen he :S

snap niet dat die gozer geen schorsing voor een jaar heeft gekregen na het bekijken van de beelden :S
Vind hem in dat filmpje echt super irritant trouwens, niemand doet oook wat terug!
mooie kerel die materazzi
Uitspraak van Nino/Mara op dinsdag 4 april 2006 om 19:32:
niemand doet oook wat terug!

dat snap ik nou ook van geen kant :S
en gewoon nix krijgen hey haha wa een overtredingen volgens mij ging tie niet 1 keer voor de bal haha

vuile smeerlap is t :[

ze zouden hem eens de doodschop moeten geven :jaja:
hebben ze er weer wat bij te voegen bij zijn andere filmpies 8)
laatste aanpassing

Hahaha en die kop daarna.. "najaaa.. ik doe niks!"

:respect:
Uitspraak van Taq op dinsdag 4 april 2006 om 18:39:
Ik heb nog een Pietro Vierchowod in mijn geheugen staan - kent iemand hem nog ?

Zeker, heeft o.a. bij Juventus en AC Milan gespeeld.
Spijkerharde verdediger!

Henk Fräser :respect:
En wat dacht je van die andere verdediger van Inter, Sinisha Mihajlovic!!!!! Ook zo'n zwijn.

neuh Gatusso is wel hard, meer niet smerig..
Ja okey...das misschien het betere woord dan :)
WK 1982, West duitsland tegen Frankrijk, Harold Schumacher tegen Batiston, die kreeg niet eens geel!!!

Mooie elleboog weer vandaag.. hehe..
Wat een vent, en maar doen oftie onschuldig is

het gaat zo ver bij deze sloper dat je er spontaan :respect: voor gaat krijgen ook nog. Het is wel een pro hoor, want hij komt altijd goed weg. Sorin de slachtoffer van vandaag is zelf ook een buffeltje hoor en the matrix(materazzi)probeerde revenge te halen met de elleboog, want was het sorin niet die een penal bij the matrix probeerde te versieren??:)

Ja die Materazzi... :s Die gast zal IK nou wel eens een keer hard onderuit willen halen en 'mn een gebroken been willen schoppen. Irritant figuur. En dan ook iedere keer weer na zoiets de vermoorde onschuld spelen... :p

:respect: M A T A R A Z Z I :respect:

:woop:

smeerbliksem Masserati :respect:

Triest figuur die materazzi. :nee:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 03:04:
Die gast zal IK nou wel eens een keer hard onderuit willen halen en 'mn een gebroken been willen schoppen.

Die kans zou je alleen niet krijgen want voor die tijd heb je al een elleboog op je jukbeen 8)

Materazzi :yes:
jammer dat ie het een paar weekjes geleden niet zo erg deed. toen had ie er van mij wel hier en daar een paar mogen uitdelen.

Dat is juist de kracht van een echte prof. Je krachten alleen gebruiken als het echt nodig is 8)
laatste aanpassing

hij was bang voor Rosenberg

heb ooit is ergens gelezen dat hij in een maffia-familie opgegroeit!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 09:05:
hij was bang voor Rosenberg

ja die duw die hij gaf was wel dik ouwe, hij had hem er een tik bij moeten geven 8) dan had ie zeker vrienden gemaakt in de voetballerij B)
Kan me vorig seizoen nog een wedstrijd herinneren dat ie ook de meest smerige overtreding maakte:

Weet niet meer tegen wie 't was: een speler schermt de bal af , die bijna uit is. Komt materazzi, BAF vol bij die gozer op ze kuit.. Echt smerig was dat..

en dat van gisteren ook weer, smeerlap!!!!

Schorsen voor 't leven, laat m lekker kickboxen ofzo

Uitspraak van [PT2]Sentech op woensdag 5 april 2006 om 09:33:
Weet niet meer tegen wie 't was: een speler schermt de bal af , die bijna uit is. Komt materazzi, BAF vol bij die gozer op ze kuit.. Echt smerig was dat..

Haha klopt, en er dan nog met geel vanaf komen, elke keer weer. Echt onvoorstelbaar..:D
Dat mensen kunnen genieten van Materazzi.. :nee:
Totdat ie een keer tegen jullie clubje staat..
O nee, dat komt niet zo vaak voor dat feyenoord of utrecht CL speelt.. :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 09:54:
en er dan nog met geel vanaf komen, elke keer weer

Ja precies, die gozer zou allang voor 't leven geschorst moeten zijn. Zou m niet eens opstellen als ik trainer was van Inter.

Als ik die Sorrin was geweest had het me niks uitgemaakt of ik nou voor een jaar of langer geschorst werd; Ik had hem het licht uit z'n ogen geslagen

Uitspraak van TimmisT op woensdag 5 april 2006 om 10:00:
Totdat ie een keer tegen jullie clubje staat..

Is al gebeurd en als ik me goed herinner hoekte hij toen Kalou neer.
Maakte niet uit want wij wonnen WEL van Inter over 2 wedstrijden :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:06:
Als ik die Sorrin was geweest had het me niks uitgemaakt of ik nou voor een jaar of langer geschorst werd; Ik had hem het licht uit z'n ogen geslagen

Daarom ben jij ook geen profvoetballert waarschijnlijk.

Uitspraak van [PT2]Sentech op woensdag 5 april 2006 om 10:00:
Zou m niet eens opstellen als ik trainer was van Inter.

Daarom ben jij ook geen toptrainert waarschijnlijk.

mischien een idee om Bouhaouzan (of hoe je het ook schrijft) van Sparta er ff op los te laten met zo'n tackle die die op Niels Kokmeijer toen maakte :D dat zal hem is leren :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 10:06:
Is al gebeurd en als ik me goed herinner hoekte hij toen Kalou neer.

Sterker zelfs, hij trapte Kalou in zijn noten..:D