Partyflock
 
Forumonderwerp · 862681
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3040, 3839}
je hoort het mensen steets vaker zeggen...
iedereen denkt alleen nog maar aan zichzelf!
daarom moeten wij op pf dat maar een veranderen en elkaar helpen ;)

het gaat als volgt, je typt je probleem en de volgende geeft je een oplossing en verteld dan zijn probleem...
zo kunnen wij elkaar in deze maatschappij elkaar eens een handje helpen :P

mijn probleem is:

dat ik dit weekend met iemand ben gegaan en niet meer weet wie het was...
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 3 april 2006 om 14:41:
Ik weet het wel, het was je moeder


vond dat ze al zo vrolijk was zondag ;)



Uitspraak van Hardcore*wijffie op maandag 3 april 2006 om 14:41:
Als je het niet meer herinnert is het geen probleem


sjah andere mensen kwamen er opeens mee zondag...
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:42:
whaha, dit is echt een goed advies hier kan ik wat mee


alsjeblieft ;)



Uitspraak van Djind. op maandag 3 april 2006 om 14:42:
mijn probleem is werk, solliciteer en zoek me suf, maar resultaat ho maar. (kan ivm zoon alleen parttime)


sjah hebben meer mensen last van op dit moment gewoon op veel sites inschrijven zoals monsterboard.nl ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:40:
waarom praten er mensen als ik me boxen aan zet maar ik heb zelf niks aanstaan


stemmen in je hoofd (y)
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:42:
Denk aan al zijn slechte kanten...laatste aanpassing 3 april 2006 14:42


ja, dat probeer ik ook steeds maar het wil niet echt lukken om hem niet leuk te vinden :(
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 14:44:
veel sites inschrijven zoals monsterboard.nl


been there, done that. Krijg er een punthoofd van. Heb een goede c.v. maar er is haast geen parttime werk te krijgen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:45:
ja, dat probeer ik ook steeds maar het wil niet echt lukken om hem niet leuk te vinden


sjah dan zit er nog maar een ding op goed zoeken op internet kun je mannetjes huren die het voor je oplossen ;)
als iets weg is kun je het ook niet meer leuk vinden :P
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 14:46:
sjah dan zit er nog maar een ding op goed zoeken op internet kun je mannetjes huren die het voor je oplossen
als iets weg is kun je het ook niet meer leuk vinden


whaha nee.. ik moet misschien ook maar gewoon mijn gevoel volgen...
Uitspraak van Djind. op maandag 3 april 2006 om 14:46:
been there, done that. Krijg er een punthoofd van. Heb een goede c.v. maar er is haast geen parttime werk te krijgen.


hum dan is het lastig... dan ben ik bang dat ik je alleen kan helpen door te zeggen succes ;) :aai:
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:48:
whaha nee.. ik moet misschien ook maar gewoon mijn gevoel volgen...


wat is er eigelijk mis met hem?
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 14:49:
wat is er eigelijk mis met hem?


helemaal niks. Maar ik ga over twee week voor 5 maand naar emmen verhuizen voor stage en dan zie ik hem toch nauwelijks meer.. :(
vragen of ie mee verhuist ;)
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 14:52:
vragen of ie mee verhuist


haha, dat gaat niet werken ben ik bang :(

maar het komt wel goed met mij hoor :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:54:
maar het komt wel goed met mij hoor


TUURLIJK! met iedereen kan het goed komen :aai:

nog meer problemen? :P
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 14:55:
nog meer problemen?


jawel hoor :D

Ik heb vrijdag met mn dronken hoofd mensen lopen uitnodigen voor een feest bij mij, maar heb geen idee wie ik heb gevraagd en hoeveel er dus komen :$
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 14:42:
hoe bedoel je kabouters?


hahahah zou het?:P


Uitspraak van Heavy Mental :rot: op maandag 3 april 2006 om 14:44:
stemmen in je hoofd


Nee joh :no: Zo para ben ik nou weer nie :9


hahahah :D misschien is me computer wel gehackt :O
Dankje!
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:56:
Ik heb vrijdag met mn dronken hoofd mensen lopen uitnodigen voor een feest bij mij, maar heb geen idee wie ik heb gevraagd en hoeveel er dus komen


ajoh dat is alleen maar gezellig 2 50l fusten halen en een tap en wat goedkoop dirk drank komt het helemaal goed ;)
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 14:57:
misschien is me computer wel gehackt


ja je heb last van het stemmetjes virus denk...
Ik heb vrijdag met mn dronken hoofd mensen lopen uitnodigen voor een feest bij mij, maar heb geen idee wie ik heb gevraagd en hoeveel er dus komen


datum veranderen en dan die dag gewoon doen alsof je niet thuis bent...
goh komen nog best slimme mensen hier evaring mee? :P
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 15:07:
ja je heb last van het stemmetjes virus denk...


gekkkkk :| nou dat worden slapenloze nachten hoor :|
elke avond veel zuipen heb je er geen last meer van...
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 15:16:
elke avond veel zuipen heb je er geen last meer van...


Dan ben ik dalijk alcoholist :O
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 15:18:
Dan ben ik dalijk alcoholist


begin je toch hier mee :xtc: :lijn:
verhuizen maar wel stieken want anders verhuizen de kaboutertjes mee...
tenzij het het stemmetjes virus is dan moet je een hamer pakken en op je computer slaan tot het ophoud :jaja:
Uitspraak van ~**Es**~ op maandag 3 april 2006 om 15:20:
begin je toch hier mee


ook een optie (is in het begin goedkoper als je computer stuk slaan)

nou mensen kom op met die problemen :P
laatste aanpassing
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 15:22:
kom op met die problemen


Ik moest vandaag de hele dag op een hoogwerker werken, en dat ben je na 8 uur wel zat... dus nu ben ik lichtelijk geïrriteerd en dat vind mijn omgeving niet zo gezellig...


help me :(
hum ik zou als ik jou was even lekker een biertje pakken en rustig bijkomen van je lange en zware werkdag... het kan ook zijn dat het komt doordat je dus zo lang in de lucht heb gezeten het proces van vrolijk worden versnelt dus als je nu een lager punt opzoek ga een uurtje in de kelder zitten misschien helpt het ;) (y)

succes
 
bedankt voor alle goede adviezen :D
tuurlijk meid je bent altijd welkom in Het grote help mekaar nou eens een handje topic...
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 16:31:
tuurlijk meid je bent altijd welkom in Het grote help mekaar nou eens een handje topic...


dankje.. als ik weer problemen heb dan hoor je het wel, en verder zou ik ook proberen advies te geven als dat nodig is :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 april 2006 om 16:35:
dankje.. als ik weer problemen heb dan hoor je het wel, en verder zou ik ook proberen advies te geven als dat nodig is


was iedereen maar zo als jou mensen moeten elkaar helpen in deze maatschappij ;)
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 16:38:
was iedereen maar zo als jou mensen moeten elkaar helpen in deze maatschappij


ik wil altijd mensen wel helpen... ik hou van mensen en kan niet zonder mensen om me heen :D
laatste aanpassing
mooi dus mensen kom maar op met die problemen :P

\
laatste aanpassing
had verwacht dat er meer problemen zouden zijn hier op pf
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 21:17:
had verwacht dat er meer problemen zouden zijn hier op pf


whaha indd.. pf heeft zoveel leden..

Maar goed, hoe minder problemen hoe beter :cheer:
sjah en dan wil je helpen :nee:
 
zoveel goede bedoelingen en niemand die er gebruik van wil maken :O:(
nou dat is mij nieuwe probleem de wereld willen helpen maar niet opgemerkt worden...
 
dat moet je niet als een probleem zien.. je kan trots op jezelf zijn dat jij zoveel voor je medemens over hebt, en de gene die jou goede bedoelingen niet willen zien, die hebben pas een probleem..
nou wordt het wel heel serieus :P
 
Uitspraak van jacko801 op maandag 3 april 2006 om 22:28:
nou wordt het wel heel serieus


whaha ik neem dit topic ook heel serieus :P
oke... ik heb een probleem :P
ik had vanmiddag een tentamen terwijl ik dacht dat ik hem vrijdag had oftewel ik was er niet...
een ding scheelt ik weet me cijfer eerder als de rest... een 1 dus... :S wie heeft hier een goeie oplossing voor :P
 
heb je een herkansing?
ja ÉÉN herkansing ja
 
dan zou ik maar HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed er voor leren gaan!!!
sjah... maja was de bedoeling dat mensen met ander soort problemen kwamen :P
 
haha, dat werkt geloof ik niet... jammer he :(
sjah naja zal nog is willen helpen