Uitspraak van inactief op zondag 9 april 2006 om 14:21:In een discotheek is nou niet echt stiekem te noemen he
nou??
gaat toch nie vertellen dat je niet weet wat een darkroom is???????
leg jij het anders effe uit dan?
komt zeker niet vaak buiten....????
wel buiten, niet bij een darkroom
Maar wil niet zeggen dat k nooit sex heb gehad op n feest of in n discotheek
ik ben ook nooit in een darkroom geweest hoor
so dont be ashamed.
je hebt ook duistere ruimtes boven de discotheek
theoretisch of het practische gedeelte....
het practische gedeelte kan ik me wat bij voorstellen
maar begin maar met uit leggen
ik ben één en al oor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 21:38:ik ben ook nooit in een darkroom geweest hoor
so dont be ashamed.
je hebt ook duistere ruimtes boven de discotheek
Haha you are right heb paar maanden in en boven een discotheek gewoond... Verdieping waar k alleen zat had er al 6
laatste aanpassing
aha.... dus daar ben je wel geweest.....
ik ben ook niet van gisteren hoor
ben oschuldig en ontken alles!!!!
ik ook , zeeker als ik slaap
Haha you are right heb paar maanden in en boven een discotheek gewoond... Verdieping waar k alleen zat had er al 6 Als k alle donkere opslag ruimtes meega tellen dan denk k dat k toch wel het record darkrooms heb gehad haha
das niet eerlijk, dan woonde je er, de kunst is het er te doen als je niet die mogelijkheid van wonen hebt
Uitspraak van watje van katoenik ben te lelijk voor sexop dinsdag 11 april 2006 om 22:48:
op ieder potje past een deksel.....
Uitspraak van crazy_demon op woensdag 12 april 2006 om 00:01:je vond et wel lekkah???
ik laat me niet zomaar aanraken als je dat denkt..
het was heerlijk en spannend zo 'stiekem'
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 00:14:ik laat me niet zomaar aanraken als je dat denkt..
Dat denk k ook nie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 april 2006 om 10:36:Stiekum is altijd geil
Zeker weten, die spanning dat je betrapt kan worden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 01:53:maaar k geef ze geen ongelijk lache tog?
Keer wat anders toch?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 01:53:an je vertelle dat er genoeg mensen aan het sexe zijn
jij dan???