Partyflock

Forumonderwerp · 859724

welkom bij het soepkippen forum/topic

Voor de echte soepkippen onder ons

Hier kun je je ei kwijt of leggen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 23:33:
Bij mij kun je je ei kwijd

Waar wil je hem hebben????

doe maar in de pan

Uitspraak van Tarzoentjuhh op woensdag 22 maart 2006 om 23:33:
doe maar in de pan

hoe wil je hem hebben ????

Met eierdooier en dan dubbelgebakken???
of toch liever gekookt!!! kan met mij alle kanten op!!!!
maak ik er een omeletje van!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 23:37:
kan met mij alle kanten op!!!!

ik ga het liefst voor de verkeerde kant

Uitspraak van Gwennetjuhh op woensdag 22 maart 2006 om 23:37:
maak ik er een omeletje van!

Wil je er ganering bij????
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 20:41:
welkom bij het soepkippen forum/topic

Voor de echte soepkippen onder ons

Hier kun je je ei kwijt of leggenlaatste aanpassing 22 maart 2006 21:05

je opent een soepkippen topic en je heet zelf schildpad:/ HmmmmO:)

Uitspraak van ***Puppy*** op woensdag 22 maart 2006 om 23:41:
Hmmmm

Tja das haar onder koffer naam!!!!

Maar geloof mij tis een ras echte soep kip!!!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 23:41:
Wil je er ganering bij????

Ik zie dat jij ook al onder de garnering zit. is dat lekker?
ik kom uit een ei.. :bloos:

Uitspraak van Tarzoentjuhh op woensdag 22 maart 2006 om 23:43:
Ik zie dat jij ook al onder de garnering zit. is dat lekker

tis anders ...... !!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 23:46:
tis anders ...... !!!

dan denk ik er nog even over na, ga nu slapen en dromen over garnering bij mijn soepkipei

waar zijn julie allemaal?
word erg ongeduldig!!!

laatste aanpassing

je mag hier je ei kwijd
nou wisten jullie dat groningen 3- 2 gewonnen hadden van ajax hahahha
en nog zwaar verdient
laatste aanpassing

Werkzaam bij MBF Dance Events
Artiest {SHOWLIST artist 38441, 48465}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 00:01:
waar zijn julie allemaal?
word erg ongeduldig!!!

wat dacht je van naar bed:S

ga niet naar bed

Uitspraak van inactief op donderdag 23 maart 2006 om 02:18:
wat dacht je van naar bed

haha bed???????????? nu nog jeetje een echte soepkip gaat er al heel vroeg uit!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 11:21:
haha bed????????????

zullen we hem er nu nog wel inhouden dan?
denk....denk.....
nou vooruit!!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 14:13:
zullen we hem er nu nog wel inhouden dan?
denk....denk.....
nou vooruit!!!!

Oke dan voor deze keer ............ slecht hoor een echte soepkip is zijn rust nodig!!!!:yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 15:38:
slecht hoor een echte soepkip is zijn rust nodig!!!!

een echte soepkip moet lang trekken :)

Uitspraak van Tarzoentjuhh op donderdag 23 maart 2006 om 15:58:
een echte soepkip moet lang trekken

Een echte soepkip laat zich trekken ...........

Lang leve de soepkippen club he.. haha..

Kip aan de kook

Een kok plukt de veren van een kip en stopt hem in een pan met water. Hij vergeet alleen het vuur aan te steken. Na een kwartier klimt de kip uit de pan, wandelt naar de kok, en zegt boos: "Of je steekt nu het vuur aan, of je geeft me mijn veren terug, want ik barst hier van de kou!"

ha ha ha ha

Nee dank je

Kippen
Wat is het toppunt van een horrorfilm??
Kippen die naar een grill-oven zitten te kijken

laatste aanpassing

Twee kippen rennen voor een haan uit.
Kakelt de ene kip tegen de andere:
"Niet zo vlug!Hij is niet zo jong meer!"
gekook eitje vind ik het lekkerst;)

Moet je eens naar luik gaan naar de markt, daar heb je eerst levende soepkippen, dan kale soepkippen en daarna soepkip, lekker soeppie of gebraden kip..is dat niet het toppunt van de soepkippen!!

Pok pokkkkkkkkkkk:woop:
laatste aanpassing

hahahaha angel :respect:

KOMT TIE!!!

Een boer heeft 200 kippen. Om die kippen eieren te laten leggen, moeten de kippen wel even flink tussen de poten gepakt worden en daar heeft hij natuurlijk wat hanen voor nodig, dus gaat hij naar de veemarkt op zoek naar een aantal geschikte hanen. Daar aangekomen, gaat hij op zoek. Op een gegeven moment komt hij bij een kraampje waar hanen verkocht worden en vraagt aan de verkoper of hij een aantal hanen te koop heeft om zijn 200 kippen even hard te nemen. "Wel," zegt de verkoper, "ik heb hier 1 haan en die haan pakt al jou kippen in 5 minuten." De boer twijfelt, maar betaalt toch 5000 gulden voor de haan, met garantie nog wel, hij denkt: "Wat wil ik nog meer?" Thuis aangekomen, denkt hij nog waar hij aan begonnen is, maar goed, hij neemt de haan onder zijn arm en loopt ermee naar het kippenhok, doet de deur open en gooit de haan het kippenhok in. Nou, je mag het geloven of niet, maar die haan naait alle kippen in 5 minuten tijd, de veren vliegen in het rond en noem maar op. Waarop de haan het hok uit rent en ineens plat op zijn rug gaat liggen met zijn pootjes omhoog. De boer denkt: "Wat krijgen we nou weer!" En loopt naar de haan toe en zegt: "Wat maak je me nou! Ga je nu al dood?"
Waarop de haan antwoordt: "Ssssssssssst! Zie je die havik daar? Als die naar beneden komt, pak ik die ook nog even!"

V: Welke zijn de 4 lievelings dieren van een vrouw?
A: Een nerts(voor om haar schouders)
Een jaguar (om in te rijden)
Een stier (voor in bed)
En een ezel (die er voor gaat werken).

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 13:45:
A: Een nerts(voor om haar schouders)
Een jaguar (om in te rijden)
Een stier (voor in bed)
En een ezel (die er voor gaat werken).

zie geen kip:/

FOUT!!!!!
STRAFPUNT!!!

Een boer gaat in de dierenwinkel een nieuwe haan kopen. De eigenaar meldt dat hij nog één haan over heeft, maar dat deze ontzettend geil is. De boer vindt dat niet zo erg want hij heeft voor vannacht in ieder geval een haan nodig.

Zodra de boer die nacht de haan loslaat, wipt de haan alle kippen, eenden en ganzen. De boer loopt verschrikt naar de haan toe en waarschuwt deze dat hij rustig aan moet doen, omdat anders de kans bestaat dat hij zich dood neukt. De haan haalt zijn schouders op en begint zelfs met de zwanen van de gebuur.

De volgende dag komt de boer terug op zijn erf en ziet de haan voor dood op het veld liggen, de gieren draaien zelfs al rondjes boven de haan. De boer loopt naar de haan toe, geeft deze een schopje en zegt: "Zie je wel dat jij je dood neukt ik heb je nog zo gewaarschuwd." De haan doet een oog open en fluistert: "Stil, ik geloof dat ze naar beneden gaan komen."
laatste aanpassing

ene kip tegen de andere: ik heb vannacht zulke hoge koorts gehad dat ik een gekookt ei heb gelegd!

De kinderen van een lagere school krijgen les over moraal. Ze krijgen als opdracht thuis aan hun ouders te vragen een verhaal te vertellen waaraan een moraal hangt. Wanneer ze terug in de klas komen, mogen ze vertellen wat ze gehoord hebben.

Mieke vertelt : "Mijn ouders zijn kippenboeren, ze hebben een legbatterij. Op een dag hadden ze in de auto een mand eieren staan. Ze reden over een grote bobbel in de weg, waardoor de eieren braken". De moraal luidt : "wees zeer voorzichtig met fragiele voorwerpen".

Elsje vertelt : "Mijn ouders hebben ook een kippenboerderij, maar zij kweken kuikentjes. Op een dag hadden ze wel twintig eitjes. Ze verwachtten dus ook twintig kuikentjes. Ze verzorgden de eitjes heel goed, maar er zijn er maar vijftien van uitgekomen". De moraal luidt : "Tel je kuikentjes pas als ze uitkomen".

Dan vraagt de juf aan Anneke : "En hebben je ouders ook een verhaal verteld?" "Ja", antwoordt Anneke, "mijn papa heeft verteld over zijn zus :Tante Annie. Ons tante Annie woont in Amerika en is daar bij het leger. Ze is piloot bij de luchtmacht en heeft meegevochten in Desert Storm. Op een dag werd haar vliegtuig geraakt en moest ze springen. Het enige dat ze bij had was een fles whisky, een machinegeweer en een zakmes. Terwijl ze aan haar parachute bengelde, dronk ze de fles whisky leeg, dan was ze die al kwijt. Toen ze beneden kwam, werd ze omsingeld door wel zeventig Irakezen. Ze pakte haar machinegeweer en schoot er vijftig van neer. Toen waren haar kogels op. Met haar zakmes kon ze er nog vijftien doden, toen brak het mes af. De vijf laatste heeft ze met haar blote handen gedood.
De juf kijkt Anneke ontdaan aan en vraagt na enige stilte :"En heeft papa u ook een moraal bij dat verhaal verteld ?"
Anneke antwoordt :"Jazeker, je blijft best uit de buurt van tante Annie als ze gezopen heeft."
Een Nederlander komt thuis uit dienst en laat aan zijn moeder zien wat hij daar allemaal geleerd heeft. Hij pakt zijn pistool en schiet zo zijn naam in het plafond. Hij gaat naar buiten, pakt een handgranaat, haalt de pin eruit en gooit hem zo in het kippenhok. Met een grote knal gaat de hele boel de lucht in.

"Prachtig jongen," zegt zijn moeder, "alleen jammer dat je vader het niet meer kan zien."
"Hoezo?" vraagt hij. "Die was net de kippen aan het voeren."
2 domme blondjes gingen helpen in de boerderij.
Een haan zei tegen hen DOMME KIPPEN
Een stier zei DOMME KOEIEN
En zo ging het maar verder...
Uiteindelijk waren ze rond en hadden alle dieren iets gezegd.
En het ene blondje vroeg aan het andere: "Maar waarom zeggen die beesten dat?"
Waarop het andere antwoordde: "Geen idee, wij zijn toch niet dom??"

Een boer heeft een papegaai in een kooitje. Op een ochtend komt de boer de kamer binnen: staat het deurtje van de kooi open. Papegaai weg. De boer gaat op zoek, maar kan hem nergens vinden. Totdat hij bij het kippenhok komt..... Daar is die papegaai bezig alle kippen een beurt te geven. Die papegaai heeft het naar zijn zin: van kip op kip op kip op kip... De boer stormt naar binnen, grijpt de papegaai en zegt: "Zeg, wat gaan we nou beleven? Als je dat nog 1 keer flikt, dan scheer ik je helemaal kaal. Begrepen?" "Begrepen," zegt de papegaai. De volgende ochtend komt de boer weer de kamer in: weer het kooitje open en de papegaai verdwenen. De boer loopt naar het kippenhok. En ja hoor, daar is die papegaai weer bezig, van kip op kip op kip op kip... De boer pakt de papegaai en zegt: "Het kan me niet schelen dat er vanavond een feest is... Ik heb je gewaarschuwd: nou scheer ik je helemaal kaal. Vanavond ga je op de piano zitten, en als de gasten binnenkomen zeg je alleen maar: 'dames rechts, heren links, dames rechts, heren links...' Begrepen?"

Zo gezegd, zo gedaan. Die avond zit de papegaai poedelnaakt op de piano, en als er mensen binnen komen zegt hij: "dames rechts, heren links, dames rechts, heren links..." Komt er opeens een kale vent binnen. Zegt de papegaai: "Dames rechts, heren links, kippenneukers op de piano!!"

:gaap: tokkerde TOK!!!das wel veel lezen voor zo'n oud kippie hoor pfffff:/

Een boer had een nieuwe haan gekocht. De oude haan gaat direct naar de nieuwe en zegt: "ik ben blij dat g'er zijt, maar zoudt ge ook nog een paar kippen voor mij over willen laten?" Waarop de jonge haan: "Nee, ik ben hier nu heer en meester en alle kippen zijn voor mij!" Daarop zegt de oude haan: "dan heb ik een ander voorstel; we doen een loopwedstrijd. Als gij wint, moogde alle kippen hebben, als ik win krijg ik er ook een paar. Maar ik ben al oud, dus wil ik een paar meter voorsprong." De jonge haan gaat direct akkoord.

De oude haan begint te lopen, en wat later begint ook de jonge haan te lopen... Recht achter de oude haan. Op dat moment komt de boer het erf op met z'n tweeloop en schiet de jonge haan dood. "Godverdoeme," zegt hij, "da's nu al de vierde homofiele haan da'k gekocht heb dees maand!!"

:D
Er rijdt een vrachtwagenchauffeur over de weg met achterin een lading kippen en in de cabine een papagaai. Even later staat er een meisje te liften. Ze mag mee, maar de chauffeur vraagt meteen:" Neuken?" Het meisje zegt nee. "Niet neuken eruit." Even later weer een liftster. "Neuken? Niet neuken eruit." Even later weer een liftster en die papagaai meteen: "Neuken, niet neuken eruit." Die chauffeur denkt dat moet ik mooi niet hebben en doet die papagaai achterin. Even later moet de wagen stoppen en een agent zegt:" Er valt om de tien meter een kip uit u wagen." De chauffeur loopt naar achteren en hoort de papagaai zeggen:" Neuken? Niet neuken eruit."
Uitspraak van inactief op woensdag 22 maart 2006 om 22:02:
Nee echt niet..gers man!!!

hehe jij bent ook een mopie:kusje2:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 13:45:

he niet zo van die lange teksten joh ;p;p :hug:

Een man belt minister Veerman.
Ja hallo, ik wil hier even een geval melden
van tientallen dode kippen."
Oh nee toch! Waar bevindt u zich?
Bij de poelier!!

Een man zit negen jaar alleen op een onbewoond eiland. Hij leeft van wortels, knollen en regenwater. Op een morgen ziet hij een beeldschone vrouw aan komen varen, schrijlings gezeten op een ton.
"Hoelang ben je al op dit eiland?" vraagt de vrouw.
"Negen jaar. Helemaal alleen", zegt de man hees.
"Dat zal ik je eens iets geven wat je in geen jaren gehad hebt..."
De man kijkt verwilderd naar het vat en zegt: "Je wilt toch niet beweren dat daar kippensoep in zit

Er zijn diepvriskippen en dooikippen ,
maar echte kipp'n zijn dooie kipp'n
aha dus hier zitten jullie de hele tijd :[

diepvrieskippen prefereer ik het liefst

heb je langer wat aan ja

en ijsje en vlees, wat wil een mens nog meer