Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 18:25:nou durf wel hoor moes even lekker eten dat moet ok gebeuren jullie zijn echt jaloers haha en ik babry mooi compliment want wel een barby zonder rotzooi op ze gezicht haha
Hier kan toch niemand ook maar een touw aan vast knopen ??
Anders ga je Birect even een cursus "hoe maak ik mij duidelijk" Bi de Loi volgen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 18:25:jullie zijn echt jaloers haha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 18:27:jaloers op wat??
Ja precies ik ben echt niet jaloers op jou hoor
ze heeft vast 1x in een dronken breezah bui een tong zoen gehad van een wijf en nu is ze bi
Ja stoer he
NOT
whehehehehe
Uitspraak van -Catwoman- op woensdag 22 maart 2006 om 18:33:Anders ga je Birect even een cursus "hoe maak ik mij duidelijk" Bi de Loi volgen8)
Whahahahahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 18:38:haha echt om te lachen niet normaal wat een reacies
Tsjah ze lachen je uit en jij vind het lachen
Jij spoort echt niet
we lachen om jou! jouw dommigheid, jouw blondheid!!
*edit* niet alle blondjes zijn dom
Precies
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 18:52:ja typ verkeerd soms en te snel maar ga er beter op letten
Bij elke tekst past je wel aan
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 18:25:echt jaloers haha en ik babry mooi compliment
jarloers whah gek op jou whha
nederlands echt benedenpeil is??
Uitspraak van [DH]Tsjah ze lachen je uit en jij vind het lachenHaagse Chickie DeLuxe
[DH] op woensdag 22 maart 2006 om 19:23:
wou ik net zeggen

![[DH] b) Haagse Chickie DeLuxe b) [DH]](/images/user/159338_1064644.gif)