Partyflock

Forumonderwerp · 859216

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

[Bron: FR-Fans.nl]

Kanker blijft Feyenoord achtervolgen. Afgelopen zondag werd voor de dochter van Alfred Schreuder, Anouk, één minuut stilte in acht genomen. Het Algemeen Dagblad meldt dat ook de vader van Dirk Kuijt ernstig ziek is. 'Dat we geen tweede meer staan interesseert me echt even geen bal,' zei Feyenoord-aanvoerder Dirk Kuijt. 'Ik zat tot vorige week nog met de titel in mijn hoofd. Dat je die hoop moet laten varen is al een tik en dan krijg je er deze week nog twee overheen.' Kuijt spreekt bewust van twee, want afgelopen week werd zijn vader geopereerd aan slokdarmkanker. De familie heeft te horen gekregen dat zijn situatie uiteindelijk uitzichtloos is.

Met twee onwezenlijke gebeurtenissen vers in zijn hoofd wond Dirk Kuijt zich flink op toen vanuit het Feyenoord-vak na een uur spelen alweer massaal kanker-KNVB en kanker-Van Egmond werd gescandeerd.

Minder hoor :S
en nu voor de mensen die niet bekend zijn 1 min s

Uitspraak van Just JessY:cheer: op dinsdag 21 maart 2006 om 00:36:
en nu voor de mensen die niet bekend zijn 1 min s

zijn vader is niet bekend

:O

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 00:37:

dat boeit niet, maar het is gewoon erg ;) ! ! !

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 00:39:
maar het is gewoon erg

ja

Precies !

weer 1 minuut stilte?

:gaap:

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 00:49:
weer 1 minuut stilte?

jammer dan
zoiets heeft met respect te maken ! ! !

gister is de nicht van de oom van van basten dood gegaan

minuut stilte aub

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 00:57:
gister is de nicht van de oom van van basten dood gegaan

:S

tja klote voor die vader :/

erg voor die man en de familie. beetje stom dat ze dit weer in de media bekend moeten maken, omdat het een bekende voetballer zn vader is komt het in de media :s

er sterven iedere dag veel mensen aan kanker.
dan kraait er geen haan naar

om even duidelijk te maken dat dit nieuws eigenlijk nergens over gaat.
laatste aanpassing
hoorde het vorige week, diep triest iig :-(

een minuut stilte getuigd gewoon van respect en medeleven.
b
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 01:27:
erg voor die man en de familie. beetje stom dat ze dit weer in de media bekend moeten maken, omdat het een bekende voetballer zn vader is komt het in de media

tja de media schrijft niet over kees van 3 huizen verder nee. de media schrijft over mensen die bekend zijn. zoals kuijt.

echt erg voor hem, maar hij kan ook niet verwachten dat nu opeens niemand dat woord meer in de mond neemt. vind ik ook wel erg naif.

Kinderen oke, ouders lekker belangrijk!
kanker is een kloteziekte.... dat gun je niemand dus ook de vader van kuyt niet stelletje aso's...

Uitspraak van Bloemsel op dinsdag 21 maart 2006 om 06:19:
kanker is een kloteziekte.... dat gun je niemand dus ook de vader van kuyt niet stelletje aso's...

(y)

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 00:49:
weer 1 minuut stilte?

:gaap:

Pffff domme boer.

Uitspraak van Just JessY:cheer: op dinsdag 21 maart 2006 om 00:36:
en nu voor de mensen die niet bekend zijn 1 min

idd.:jaja: in december ben ik me schoonvader verloren aan kanker, wil nog wel even doorgaan:S

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 00:37:

nu toch wel, want hij is de vader van

Ik ben het er mee eens dat het erg is en het is gewoon een rotziekte, maar er zijn 100.0000 mensen die dat hebben. maakt niet uit welke leeftijd, laten we dan voor alle mensen 1 minuut stil staan
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 00:17:
Met twee onwezenlijke gebeurtenissen vers in zijn hoofd wond Dirk Kuijt zich flink op toen vanuit het Feyenoord-vak na een uur spelen alweer massaal kanker-KNVB en kanker-Van Egmond werd gescandeerd.

Hij voetbalt hier toch al langer, snaptie 't nog steeds niet :frusty:

Maar inderdaad verrot voor 'm, hoop dat ie wat steun vanuit het publiek mag ontvangen. :jaja:

Staat trouwens nog niet dat er een minuut stilte wordt gehouden, zou ook een beetje lullig zijn voor iemand die nog leeft 8)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 01:27:
erg voor die man en de familie. beetje stom dat ze dit weer in de media bekend moeten maken, omdat het een bekende voetballer zn vader is komt het in de media

Ach, ze schrijven zoveel onzin over iemands privéleven, waarom zouden ze zoiets niet laten weten. Zeker als er bij die gozer gewoon gevraagd wordt hoe erg ie er mee zit dat we ff geen 2e staan...
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 21 maart 2006 om 00:17:
Met twee onwezenlijke gebeurtenissen vers in zijn hoofd wond Dirk Kuijt zich flink op toen vanuit het Feyenoord-vak na een uur spelen alweer massaal kanker-KNVB en kanker-Van Egmond werd gescandeerd

:s
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 21 maart 2006 om 07:58:
Hij voetbalt hier toch al langer, snaptie 't nog steeds niet

Hij snapt het wel

supporters kunnen ook hun bek dichthouden voor 1 keer bij een wedstrijd waar even daarvoor 1 minuut stilte in acht is genomen

zat andere wedstrijden in het jaar waar ze wel met kanker kunnen scanderen

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 21 maart 2006 om 08:14:
Hij snapt het wel

supporters kunnen ook hun bek dichthouden voor 1 keer bij een wedstrijd waar even daarvoor 1 minuut stilte in acht is genomen

Heeft met emotie te maken.
Dat is eruit voor je er erg in hebt, JUIST omdat je er geen bedoeling mee hebt het echt iemand toe te wensen denk je daar niet bij na.
Rot voor hem.. Maar hoeveel mensen hebben er wel geen kanker in Nederland, waar je zo'ie zo niks over hoort.. :\
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 08:35:
Dat is eruit voor je er erg in hebt, JUIST omdat je er geen bedoeling mee hebt het echt iemand toe te wensen denk je daar niet bij na.

stom toch?

je bent met zn allen in het stadion 1 minuut stil voor een kind dat is overleden aan kanker en daarna ga je met kanker schelden.

Ik doe het zelf ook wel eens, maar je moet toch echt weten wanneer je NIET met kanker moet gaan schelden, deze wedstrijd is daar een duidelijk voorbeeld van

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 21 maart 2006 om 09:05:
je bent met zn allen in het stadion 1 minuut stil voor een kind dat is overleden aan kanker en daarna ga je met kanker schelden.

Je moet de daadwerkelijke ziekte en het scheldwoord kunnen scheiden.
Als je iemand kklul noemt bv, wens je het hem helemaal niet toe. Als je dat kan scheiden heb je een stuk makkelijker leven, anders loop je je heel de dag druk te maken want iedereen is wel iemand aan die ziekte verloren.

Maar ik denk dat het een eeuwige discussie is.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 09:11:
Als je iemand kklul noemt bv, wens je het hem helemaal niet toe. Als je dat kan scheiden heb je een stuk makkelijker leven, anders loop je je heel de dag druk te maken want iedereen is wel iemand aan die ziekte verloren.

Klopt.

:no: Dit wens je zelfs de persoon die je ontiegelijk haat niet toe
stom toch?

Heeft toch niets met elkaar te maken, dat snapt ie niet...

Als ik net hoor dat iemand kanker heeft ga ik inderdaad niet roepen 'hey kankerlijer', maar zeggen dat je dat verkankerd vind of er een kankerbui van krijgt, zou ik niet laten...

Ik ben echt niet te stom om op me woorden te letten, maar zeker bij voetbal ga ik me echt niet inhouden :no:

Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 21 maart 2006 om 09:44:
maar zeker bij voetbal ga ik me echt niet inhouden

Teun

hehehe
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 09:11:

:yes:

maar blijft klote voor hem en voor andere die mensen verloren/verliezen aan deze ziekte :(

:respect:

Uitspraak van PARRUK op dinsdag 21 maart 2006 om 10:10:
maar blijft klote voor hem en voor andere die mensen verloren/verliezen aan deze ziekte

:yes:

Heel dom inderdaad...

:jaja:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 10:01:
Teun

hehehe

:[ :D

(y)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 10:39:

Doet niemand hier toch :/

Doet niemand hier toch

oohh nee :D
maarja evengoed mooie uitspraak van bloempie :yes:

Staan anders wel een aantal spottende reacties in, maar goed.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 10:54:
Staan anders wel een aantal spottende reacties in, maar goed.

Ja indd, kinderachtig is dat :)

Verder klote voor Kuijt, maar je doet er zo verdomd weinig aan :(

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 08:35:

Als het je is overkomen praat je wel anders.

+ het feit dat het gewoon achterlijk, kortzinnig, en hypocriet is om voor de wedstrijd een meisje van 6 jr te herdenken die aan notabene aan kanker is overleden om vervolgens een uur later iemand anders hetzelfde toe te wensen, want veel anders is het niet.
Maar goed....eindeloze discussie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 11:20:
om vervolgens een uur later iemand anders hetzelfde toe te wensen, want veel anders is het niet.

ja de KNVB? :vaag: