Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:27:ja van s wist ik, maar eerst zien dan geloven
Toni M geet toch niet haha en btw ga gewoon met een vriendin naar dat feesie hoor lekkere line-up 10 min rijden ps, dat jullie uberhaupt druk maken wie er komt pfff
:boeksie: voor maik hehe
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 00:00:Toni M geet toch niet haha
Zo nou gaan die Arnhemmertjes al elkaars stoere verhaaltjes verklappen.....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:21:pas op schum ,heb je tony fontata ,zie ook dat ze allemaal naar emporium gaan ,kan leuk worden dan ,als ik er tog maar 1 herken he oefffffffffffffffff
jij moet je rustig houden he
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 00:00:btw ga gewoon met een vriendin naar dat feesie hoor lekkere line-up 10 min rijden ps, dat jullie uberhaupt druk maken wie er komt pfff
Ik maak me daar om niet druk Sem hoor, jij mag komen, je bent me nog bier verschuldigd hahaha! En geen Palm jongen, ik wil echt bier!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 21:20:de haren op me reet nog nie ,ze mogen wel gewoon dood gaan ,dat mag altijd ,ja tog schum hahaha
hahaha
gr die groningen
ze hadden je nog 10 jaar in die groningse cel moeten laten zitten boeruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 05:08:rot op naar je eigen topic..stelletje kknekkers
Kut he!! Whahahaha
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 15:25:Ja ik zag het net, beter. Ga zo door haha!!
ook allemaal anti rfa hier zo
hahahha
nek ook leuke overwinning op die friesen
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 15:33:ook allemaal anti rfa hier zo
hahahha
nek ook leuke overwinning op die friesen
Zo helpen we mekaar een beetje toch? Jullie anti fries en wij anti vites. Maar ondertussen staat het wel ff 2-0 jongen haha!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 17:30:verdiend verloren kut instelling
ben je eerlijk ja oldschoole
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 17:45:ben je eerlijk ja oldschoole
Dat zie je toch? Of ken j nie lezen?
Cheers
Uitspraak van Urbanstyler op donderdag 6 april 2006 om 13:54:Dat zie je toch? Of ken j nie lezen?
Cheers
slim opgemerkt
kereltje
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 16:14:altijd grotemond maar daar blijft het meestal bij
hooren jullie het is van een ander hahahahahahah
stumpers
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 21:07:Denk aan je hart
of wat aan je hart hehe
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 20:56:Daarom kwamen ze vandaag overal langs
Verklaar je nader....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 01:15:genoeg verklaard.
Yo mate......Ernem the best!