Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:13:idd riagg werk ik en kom er dus iedere dag
ahhhh ahhhh mag ik bij je komen ??? en mag ik dan ook zo'n broek van je ??? of hebbe ze die nie daar?? ik hoop t eg heel erg
laatste aanpassing
Uitspraak van harmkedaar gaat t om... lol hebben in t levenjelle op maandag 20 maart 2006 om 18:12:
lijkt me moeilijk als niets je boeit
Uitspraak van harmkekun je wel gebruiken jajelle op maandag 20 maart 2006 om 18:13:
gebruik jij maah n Tarzan ...
Uitspraak van harmkeo fijnjelle op maandag 20 maart 2006 om 18:31:
ja wel n sterk ge-aderde dan he !!!! of ken je dat nog niet hebbe?
Uitspraak van harmkewow wat een intresse ga liever schaap neuken ofzojelle op maandag 20 maart 2006 om 18:37:
nee..ik had jou in mn gedachte...met n gordijn om enzo...lijkt me wel geil
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:46:Hee maarre... hoe heeft ie nou op je sms gereageerd?????
hij heeft ook liever n bloemetjesgordijn
Uitspraak van harmkemaar heb t wel bekeken hier, zal zo ff iets serieus' gaan doenjelle op maandag 20 maart 2006 om 18:47:
aaaaaahhhhh.... jammer zeg
Het was net zo gezellig hier!
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:46:Hee maarre... hoe heeft ie nou op je sms gereageerd?????
Ben toch wel erg benieuwd namelijk....
ik zie m morgen
Uitspraak van harmkeik zie m morgenjelle op maandag 20 maart 2006 om 18:49:
vergeet m niet aan te doen he ....
is eg n advies..dus nie para gaan reageren
hoe weet jij dat nu weer, heb je m toch stiekum gebeld
ik heb zn nr niet... maar weet gwn alles
laatste aanpassing
Uitspraak van harmkeik zie m morgen en dan gaan we ff ergens wat drinken enzo...maar misschien valt ie ook wel tegen, ken m nog nie zo goed.jelle op maandag 20 maart 2006 om 18:49:
nou geregeld toch?
Laat je ons ook nog ff weten hoe het is afgelopen??
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:50:wij allemaal meedenken en dan vind je het ineens niets meer..
denk dat we ook naar t raigg moeten...misschien dat we t dan allemaal snappe
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:52:denk dat we ook naar t raigg moeten...misschien dat we t dan allemaal snappe
dat krijg je he van dat PF'en
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:50:vergeet m niet aan te doen he ....
is eg n advies..dus nie para gaan reageren
jezus omdat jij schizo bent ben k nog nie meteen para,
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:50:nou geregeld toch?
Laat je ons ook nog ff weten hoe het is afgelopen??
dan stuur k je wel ff pb'tje haha...
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:50:ja hallooooooooooooooooooooooooooo, vind je m nou leuk of nie?
wij allemaal meedenken en dan vind je het ineens niets meer..
jezus als dat wat jij hebt gedaan op dit forum mee denken is....gvd hey
en iemand die ik leuk vind, hoef k toch nie perse goed te kennen
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:54:dat krijg je he van dat PF'en
ja zou t ??? ga je ook mee dan?
Uitspraak van harmkejezusjelle op maandag 20 maart 2006 om 18:55:
ben je gelovig?? je blijft strooien met jezeus...
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:52:denk dat we ook naar t raigg moeten...misschien dat we t dan allemaal snappe
er valt immers nix te snappen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:55:ben je gelovig?? je blijft strooien met jezeus...
jezeus heb dat woord nie eens 1x gebruikt
Uitspraak van harmkeer valt immers nix te snappenjelle op maandag 20 maart 2006 om 18:56:
nee...snap ik
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 19:05:ik vin mezelf nogal aardig NIET serieus eigeluk
dus je meende t niet van dat bloemetjesgordijn
ik dacht even dat ik er altijd leuk uit zag, maar nee hoor t was niet serieus bedoeld
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 19:07:dus je meende t niet van dat bloemetjesgordijn
jaaaaa...dat wel natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 19:07:ik dacht even dat ik er altijd leuk uit zag, maar nee hoor t was niet serieus bedoeld
nah uhhhh....vooah je 18 jaar vin ik dat jij er goed uitziet
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 18:55:ja zou t ??? ga je ook mee dan?
nah... ik probeer mezelf nog een beetje in toom te houden na het zien van bepaalde topics....
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 19:13:nah... ik probeer mezelf nog een beetje in toom te houden na het zien van bepaalde topics....
je hep nog gelijk ook
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 19:14:gelukkig maar, dacht even dat k mn bloemetjesgordijn weer terug in de kast moest hangen
je ken m wel gwn in de kast hangen natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 19:19:je ken m wel gwn in de kast hangen natuurlijk
ja ik slinger m natuurlijk niet door mn kamer heen, dat zou zonde zijn..
maar ik bedoelde voorgoed terug de kast inO:)
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 19:22:maar ik bedoelde voorgoed terug de kast in
tja...je hebt n lekkah bekkie....dus doe m maar wel voorgoed de kast in ... is ook n advies... maar misschien dat met jouw koppie alles wel goed staat....ik weet t niet
Uitspraak van harmkeik vind iemand leuk, ma heb g1 idee wat hij van mij vind...jelle op maandag 20 maart 2006 om 17:31:
hoe ga ik dit in hemelsnaam aanpakken, ofzo?!
Kindertelefoon
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 19:24:tja...je hebt n lekkah bekkie....dus doe m maar wel voorgoed de kast in ... is ook n advies... maar misschien dat met jouw koppie alles wel goed staat....ik weet t niet