Partyflock

Forumonderwerp · 859083

Zijn hier nog mensen met een boot?
En wat voor een heb je er en waar ga je altijd varen?
Zeil je of ga je liever voor een speedboot?

Deze staat op me verlanglijstje na het zien van 'the Island'
De Wallypower 118 www.wally.com
Max vermogen 3 x 5600 pk en nog 2 x 370 reserve...verdere specificaties
Kost helaas 16,5 miljoen dollar :(

Als je zelf wat moois hebt, IPV foto's plaatsen gewoon effe een linkje naar het plaatje, dat scheelt weer met laden...
laatste aanpassing

Ik denk dat je je niet hoeft te schamen als je daarmee de haven van Monaco in komt varen...
Maar hij is gewoon mooi, maar wel groot
grootte valt wel mee toch.. heb ze wel groter in sant tropez gezien etc... en heb zelf in makkum gewerkt. vlak naast voormalig amels... waar ze die miljoenenjachten bouwden. minder mooi vormgegeven maar wel groter!
dit jacht is gewoon superstrak!
Ik vind trouwens de Wallysail 94.2 Y3K ook een prachtige boot: :kwijl:

Sorry voor de grote foto's. :flower:
Uitspraak van Purbo op maandag 20 maart 2006 om 21:25:
grootte valt wel mee toch..

Kijk nog 's goed naar die foto met dat meisje erop.. volgens mij is 't toch een aardig schuitje. ;)
Uitspraak van Blijs Blaas op maandag 20 maart 2006 om 21:28:
Kijk nog 's goed naar die foto met dat meisje erop.. volgens mij is 't toch een aardig schuitje

schip is 36 meter!

zo groot is dat niet! naja wel voor pleziervaartuig maar heb ze wel stukken groter gezien!
Uitspraak van Blijs Blaas op maandag 20 maart 2006 om 21:27:
Wallysail 94.2 Y3K

zeker vet jacht!! :jaja:

ik zie een duitse vlag O:)
Uitspraak van Purbo op maandag 20 maart 2006 om 21:30:
zo groot is dat niet! naja wel voor pleziervaartuig maar heb ze wel stukken groter gezien!

Klopt, er zijn idd grotere, maar dan vraag ik me toch af welke leuker is om mee te varen. ;)
Als je alleen al de afwerking van dit ding bekijkt, en de specificaties.. :lief:

* Droomt verder * ;P
Uitspraak van Purbo op maandag 20 maart 2006 om 21:31:
ik zie een duitse vlag

:O

Niet alles is perfect. ;)
Uitspraak van Blijs Blaas op maandag 20 maart 2006 om 21:31:
welke leuker is om mee te varen

Die keus lijkt me niet moeilijk!
vet wakeboard bootje die wallypower, gek!

trekt vast wel leuke hekgolf! beter als die golf achter onze rib tijdens t wakeboarden!

Ik dacht eigenlijk dat het een vrij klein bootje was na het zien van de eerste foto. 60 knopen is wel extreem snel voor zo'n schuit :D
Uitspraak van Purbo op maandag 20 maart 2006 om 21:35:
trekt vast wel leuke hekgolf! beter als die golf achter onze rib tijdens t wakeboarden!

Heb mijn eerste post met foto's van die 118 aangepast, staat er nu 1 tussen met zo'n leuke golf erachteraan. ;)
Uitspraak van Blijs Blaas op maandag 20 maart 2006 om 21:40:
leuke golf

daar spring je wel een big-air mee:woop:
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 21:39:
60 knopen is wel extreem snel voor zo'n schuit

is hele flinke snelheid idd! dat maakt hem ook zo vet!
Uitspraak van Purbo op maandag 20 maart 2006 om 21:44:
is hele flinke snelheid idd! dat maakt hem ook zo vet!

Ding vaart nog op benzine ook volgens mij..? :|
Binnenin alles van Miele en LCD's van Panasonic. Geen rotzooi dus. :nee: :D
laatste aanpassing
wat een meesterlijk ding zeg die Wally 118. Super bruut design. Nog nooit gezien

Koop soms weleens van die miljonairs yacht-magazines, (lekker dromen ;)) daar kijk je ook je ogen uit.
laatste aanpassing

Ghehe, volle tank á 30 mille.
Maar ja de oliesjeik die er in vaart haalt t gewoon uit zn bedrijfsvoorraad ;)

Nog wat fotos :P

Uitspraak van Purbo op maandag 20 maart 2006 om 21:30:
schip is 36 meter!

Wij laten onze boot in de zomer vaak te water in Alblasserdam. Daar naast de 'jachthaven' zit Oceanco, maakt ook van die grote jongens, heb er daar weleens van 80m gezien. Dingen kosten vaak ook zo'n miljoen per meter. En dat is een vanaf hehe

Deze dus:

Aardig gek ding, hoorde van een werknemer dat hij van een oliesjeik was, als kado voor zijn zoon. :D

http://www.oceancoyacht.com

Rinker 232 met mercruiser v 8 7.4 liter motor vanuit Amerika hierheen laten komen
Gaat een heerlijke zomer op het water worden :jaja:
laatste aanpassing
Twenty-Eight => Dat soort boten vind ik echt prachtig! Als ik later het geld ervoor heb, wil ik echt zo'n ding hebben. Alleen is er weinig kans dat ik zoveel geld zal hebben. :(
haha, wie zou dat nou niet willen hebben? Lekker chillen in Monaco enzo. Je hoeft zelf niet te varen aangezien je bemanning hebt (je kan zo'n ding niet eens varen zonder bemanning)

Mja met een prijskaartje van een royale 100 miljoen, is dat alleen weggelegd voor de sjeiken e.d.

Dat brengt mij op het volgende, ik wordt oliesjeik! :D

Maar toch, die wally heerst, is tenminste apart, en springt uit de menigte als je aangemeerd ligt in Monaco ;)
wally video!

Uitspraak van Purbo op dinsdag 21 maart 2006 om 11:12:
wally video!

:kwijl: Goed reclamefilmpje, ik wil er meteen 1 hebben

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 21:39:
Ik dacht eigenlijk dat het een vrij klein bootje was na het zien van de eerste foto.

Ik dacht ook dat ie kleiner was, gewoon een flinke speedboat maar het is meer een speedjacht :D
laatste aanpassing
Uitspraak van Twenty-Eight op dinsdag 21 maart 2006 om 11:05:
Je hoeft zelf niet te varen aangezien je bemanning hebt (je kan zo'n ding niet eens varen zonder bemanning)

En toch zou ik hem dan als "eigenaar" zijnde toch eens flink opentrekken.. :yes: ;)

Met die snelheid kun je sommige jetski's wel voorbij gaan :P
dat interieur van die wally is ook goed vet, je kan ik weet niet hoeveel opstellingen maken.

Binnenin zal overigens alles wel aangepast zijn aan de hoge snelheid die dat ding kan varen. Speciale kasten enzo voor het servies, :D anders vliegt dat door de hele boot heen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 11:22:
Met die snelheid kun je sommige jetski's wel voorbij gaan

60 knopen is zo rond de 110 km/h ofzo. Daar vaar je heel veel boten ermee uit haha. En dat met 36m :D
Damn dat filmpje! :kwijl:
De afwerking van dat ding is gewoon bijna perfect, super!
Die glazen windschermen die uit de vloer omhoogkomen, ook mooi gedaan. :yes:

Ga zometeen 'n bankoverval plegen denk ik. O:) ;p
vergeleken met zo'n gemiddeld superjacht, is het een koopje...
110 voor op het water is echt hard hoor! hoewel ik niet weet hoe je dat beleefd op een 36m schip.

mn buurman heeft een white shark met 2x 225 evinrude en ben daar wel eens mee meegevaren die vaart ongever 135. dan moet je je echt goed vasthouden hoor!
was op boot dusseldorf in februari en daar lag schip van 19 meter geloof ik met een top van 210 km/u das ook hard voor zon bak hoor!
de rib-rubberboot van mijn vader gaat met 100 pk iets van 65 a 70 km/h, en dat voelt al heel snel aan. Laat staan op zo'n bakbeest

spare-rib
ik bedoel type ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 11:18:
Goed reclamefilmpje

:yes:
ik had et alleen iets anders gedaan
muziek: Oochie wally wally oochie bang bang B)
naakte wijven champagne :cheer:
Uitspraak van Purbo op dinsdag 21 maart 2006 om 11:39:
wat voor rib??

Joker Coaster 580 met 100 pk Yamaha 4-takt..
Uitspraak van Twenty-Eight op dinsdag 21 maart 2006 om 18:13:
Joker Coaster 580

nice!
buddy of zitbankje? met bankjes kan je in die jokers niet goed over de punt kijken vind ik tijdens het langzaam varen.. maarja daar zijn ze ook niet voor gemaakt!
Uitspraak van -PieT- op dinsdag 21 maart 2006 om 16:54:
ik had et alleen iets anders gedaan
muziek: Oochie wally wally oochie bang bang
naakte wijven champagne

:D

geile clip was dat haha:D
Uitspraak van Purbo op dinsdag 21 maart 2006 om 18:54:
nice!
buddy of zitbankje? met bankjes kan je in die jokers niet goed over de punt kijken vind ik tijdens het langzaam varen.. maarja daar zijn ze ook niet voor gemaakt!

Buddy, die zowel geschikt is om goed op te zitten als om te staan tijdens ruig water.
Heeft er iemand nog wat extremers kunnen vinden dan die Wally?

Ben wel benieuwd of er nog wat bruters rond vaart dan dat ding.. :O
qua design niet nee, qua grootte, prijs, decadentie, weet ik nog wel wat ja :D
dan krijg je dit soort interieurs enzo...

laatste aanpassing
de grootste ter wereld. 126 meter lang. Het jacht van Paul Allen, de medeoprichter van Microsoft. Van alle gemakken voorzien, helikopter-dek, onderzeeer etc

Garage voor nog een boot :D

Las op internet dat een volle tank zo'n 250.000 dollar is, hehe

voor meer foto's

http://community.webshots.com/album/171052557VyFRDB/0
laatste aanpassing