Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 14:48:Whehehehe Neuzen staan ook 1-0 achter
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 14:53:tot vorig jaar nog nooit over az of voetbal gehoord, succes supporter. Enne...als we het toch over neuzen hebben
Ow god ineens zijn natuurlijk alle az'ers succes supporters
Nee, maar jij wel.
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 14:53:tot vorig jaar nog nooit over az of voetbal gehoord
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 20:15:word tijd die castelen een schop naar het 2e krijgt, dan winnne we die play off crap wel
Mis je gelijk een hoop assist en goals.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 maart 2006 om 20:18:Mis je gelijk een hoop assist en goals.
Vind het dit seizoen wel tegen vallen met Castelen
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 maart 2006 om 20:20:Vind het dit seizoen wel tegen vallen met Castelen
Zijn cijfers zijn een stuk beter dan vorig jaar, maar hij had nog veel meer moeten scoren.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 09:42:Dat recht heeft hij he, want zelf doen ze het gruwelijk goed.
dat laatste is zeker waar
maar dat die er dan recht op heb om hier te komen, ben ik het niet met je eens...
Alhoewel we ook wel iemand moeten blijven houden die ons vreselijk doet lachen
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:16:nog gegaan gister
NEE MAN was voor mij te vroeg
ben gisteren naar de stadt geweest !!!
een maat ging wel hoorde van hem ze waren
aangekomen op station 2 straten verder gelijk
hele peletons M.E.
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:22:gelijk op de bus weer naar huis
hahaha ja had ik van tevoren wel kunnen vertellen
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 10:29:hahaha ja had ik van tevoren wel kunnen vertellen
daarom ook ging ik niet
heb rellenjassen gezien bij foot locker
van nike zwart met caphachon binnenzak en
2 zakken voor 39,99
Uitspraak van Enlouquecido op maandag 20 maart 2006 om 10:37:goedkoop .. halen die shit
cker wete !!!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 maart 2006 om 14:08:kanker
Wil je niet met die enge ziektes in een Feyenoordtopic schelden
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 maart 2006 om 18:26:Wil je niet met die enge ziektes in een Feyenoordtopic schelden
Dat woord zal ik nooit gebruiken, zelfs niet tegen een kakkerlak
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 20 maart 2006 om 21:04:Dat woord zal ik nooit gebruiken, zelfs niet tegen een kakkerlak
Netjes