Partyflock
 
Forumonderwerp · 857551
 
ik ben helemaal lijp van auto filmpjes, getuned welliswaar
nou heb ik me halve pc ermee vol staan en me favorieten bij video google search onderhand ook wel

ik was benieuwd of er meer mensen zijn die dit ook verzamelen en hier iets willen posten ik trap af

http://video.google.com/videoplay?docid=-8023352807713677963&q=audi
 
om weer ff on topic te blijven ...

http://video.google.com/videoplay?docid=4688489543551834347&q=supra


rap supra'tje:P
hehe :D http://video.google.com/videoplay?docid=8153669995635983380&q=v12
 
Uitspraak van XXlerator op zondag 19 maart 2006 om 04:00:
hehe :D http://video.google.com/videoplay?docid=&q=v12


vet bakkie maar wat is het merk? vw?
Artiest {SHOWLIST artist 12757, 34038}
buggati veyron ;)

1000 PK plus :)
 
pittig:P
standaard he :D

komt geen tuning of shit aan te pas :D
 
zoiets had ik idd akl erges gelezen m aar de auto zelf nog nooit gezien
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 10:16:
vet bakkie maar wat is het merk? vw?


:/
R33 met 1300 pk:
http://www.exvitermini.com/movies/896run.mpg
 
supra 1520 pk:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3067584215086768920&q=supra

skyline met inmiddels 1600 pk:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1823956582093353436&q=skyline
 
m5 turbo met meer als 1100 pk

http://www.filecabi.net/video/blazin-bimmer.html
laatste aanpassing
Komop Bart Bugatti Veyron wat voor merk is dat nou?

13,2 liter v16 motor goed voor 1001 pk en een officiele topsnelheid van 407 km/h.

Maar der is alweer een snellere wagen, de Salleen S7 twin turbo met performence upgrade ook goed voor 1000 pk ofzo en de top was nog niet officieel maar de bouwers hadden al 411 km/h gehaald.
Uitspraak van Lemx op maandag 20 maart 2006 om 19:45:
Komop Bart Bugatti Veyron wat voor merk is dat nou?

13,2 liter v16 motor goed voor 1001 pk en een officiele topsnelheid van 407 km/h.


Nou... dat is Bugatti... een merk met een royaal verleden in de autosport!

Het is trouwens een 8,0 l W16.

Als je bewijs hebt over die Saleen lees ik dat graag, want ik geloof niet dat zo'n auto veilig blijft bij 360+

Overigens kun je de 400 in de Bugatti alleen halen als je de achterspoiler iets doet. Weet niet meer precies wat dat was, maar dat was op Top Gear.

Die Saleen heeft ook achterwiel aandrijving dus verwacht ik dat je met zoveel kracht beter 4wiel aandrijving kunt hebben, wat de Bugatti heeft.
Uitspraak van Chris :rot: op maandag 20 maart 2006 om 20:09:
Overigens kun je de 400 in de Bugatti alleen halen als je de achterspoiler iets doet. Weet niet meer precies wat dat was, maar dat was op Top Gear.


dat gebeurt automatisch wat ik begrepen heb :)
Uitspraak van Lemx op maandag 20 maart 2006 om 19:45:
Komop Bart Bugatti Veyron wat voor merk is dat nou?

13,2 liter v16 motor


Zeg dan niks (y)

Uitspraak van Chris :rot: op maandag 20 maart 2006 om 20:09:
Het is trouwens een 8,0 l W16.


Met 4 turbo's.
Uitspraak van Chris :rot: op maandag 20 maart 2006 om 20:09:
Als je bewijs hebt over die Saleen lees ik dat graag, want ik geloof niet dat zo'n auto veilig blijft bij 360+


Inderdaad.

Uitspraak van Chris :rot: op maandag 20 maart 2006 om 20:09:
Overigens kun je de 400 in de Bugatti alleen halen als je de achterspoiler iets doet. Weet niet meer precies wat dat was, maar dat was op Top Gear.


Je hebt 2 sleutels, waarvan 1 'high performance sleutel' die je naast de bestuurdersstoel in een speciaal contactslot moet doen en alleen dan moet/kan je in 1 keer doorrijden naar de 390+.
Ook een leuk weetje: die motor levert aan de krukas 3000 pk en er gaat dus 2000 pk verloren aan aandrijving en kloeling (y) En in praktijk blijkt dat de meesten meer dan 1100 aan de wielen leveren.
1.3 power

http://www.polotreter.de/galerie/videos/video2005mix.wmv

http://jorglogan.m5t.de/Polo/Videos/3.-5.Gang.wmv

http://videos.streetfire.net/search/ITB/0/8291E470-3C25-40AF-93BD-5F5A94E5EFFE.htm
Alleen die 2e vind ik vet (van scully)

Uitspraak van Oscar L. op dinsdag 21 maart 2006 om 15:52:
Ook een leuk weetje: die motor levert aan de krukas 3000 pk


Waar heb je dat gelezen/gezien?
Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 21 maart 2006 om 19:59:
Waar heb je dat gelezen/gezien?


Ik heb het laatst gelezen in een technisch vakblad, maar weet niet meer welke.
laatste aanpassing
Volgens mij zeg je het net verkeerd... pk = zoveel kW
kW = zoveel Joule
Er wordt dus heel veel energie gedissipeerd/verloren, maar dat kun je niet pk noemen.
Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 21 maart 2006 om 23:09:
Volgens mij zeg je het net verkeerd... pk = zoveel kW
kW = zoveel Joule
Er wordt dus heel veel energie gedissipeerd/verloren, maar dat kun je niet pk noemen.


Nee, ik denk dat jij het verkeerd interpreteert. Kijk, aan de krukas levert het blok 3000 pk, en het blok levert gewoon 2000 in tot aan de wielen. Dat heeft te maken met vermogen wat het kost om het blok te koelen. En alle mechanische verliezen in het aandrijftraject.

Je mag het ook terug rekenen naar Watt als je wilt, maar ik geef het alleen maar in pk's, om te laten zien wat zo'n blok voor verliezen heeft.
laatste aanpassing
Hij is trouwens begrend op een bepaalde snelheid omdat anders de banDen zouden wegfikken.. :|
laatste aanpassing
http://video.google.com/videoplay?docid=6466091768483203233&q=lancia
http://video.google.com/videoplay?docid=-1238654982393200624&q=lancia
http://video.google.com/videoplay?docid=-8188638654121431773&q=lancia
http://video.google.com/videoplay?docid=4143726943206141939&q=lancia
http://video.google.com/videoplay?docid=4143726943206141939&q=lancia
wat toch een geweldig geluid heeft zo'n lancia S4 :p
Uitspraak van HaJee op woensdag 22 maart 2006 om 02:14:
Hij is trouwens begrend op een bepaalde snelheid omdat anders de banen zouden wegfikken..


Dat geloof je toch zeker zelf niet. Hij is alleen met een 2e sleutel op topsnelheid te brengen (zoals eerder vermeld). En dat is alleen uit veiligheidsoverwegingen.
laatste aanpassing
*banden,

En natuurlijk geloof ik dat anders zou ik het toch niet posten slimme
Klinkt als een jankende walvis :S
Uitspraak van HaJee op woensdag 22 maart 2006 om 13:30:
En natuurlijk geloof ik dat anders zou ik het toch niet posten slimme


Ten eerste zijn er speciale banden ontwikkelt voor de Veyron (dus alleen voor de Veyron) en ten tweede: Hoe kunnen banden volgens jou "wegfikken"?
Uitspraak van HaJee op woensdag 22 maart 2006 om 13:30:
En natuurlijk geloof ik dat anders zou ik het toch niet posten slimme


hij wel ja...

zelf ben je het quablijkelijk niet :|

Uitspraak van Oscar L. op woensdag 22 maart 2006 om 16:05:
Hoe kunnen banden volgens jou "wegfikken"?


leg dat even uit idd... "slimme" :Z
Wie o wie heeft het streetrace filmpje van een Honda Civic die een Viper eruit blaast???

Zat vette audio bij... vooral in de verte als ze schakelen!
Uitspraak van Welluk...?! op donderdag 23 maart 2006 om 00:34:
Wie o wie heeft het streetrace filmpje van een Honda Civic die een Viper eruit blaast???

Zat vette audio bij... vooral in de verte als ze schakelen!


die zwerft ergens op www.streetfire.net rond :)
zal ff kijken voor je of kijk zelf even ;)
Wat heeft vuur nodig? Zuurstof, een ontbrandingstempateratuur en iets dat brand. Voilá, tjonge jonge.
Volgens mij hebben jullie het allemaal fout. Volgens mij was het zo dat het blok was begrensd en theoretisch 3000 pk aan de krukas zou kunnen hebben.
Uitspraak van HaJee op donderdag 23 maart 2006 om 17:21:
Wat heeft vuur nodig? Zuurstof, een ontbrandingstempateratuur en iets dat brand. Voilá, tjonge jonge.


en jij denkt dat als ze een auto produceren ala een paar miljoen dat ze er sjinshit banden ondergooien?

doe even normaal man :S

Die banden alleen al zijn zowat duurder dan een gemiddelde kleine auto!!!
En waarom zouden ze zo duur zijn?
Omdat ze speciaal ontwikkeld zijn voor de Veyron...

Trouwens,dan zouden er bij de F1 toch regelmatig auto's moeten uitvallen met "opgefikte" banden!!!

Dat heet slijtage (Y)
Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 23 maart 2006 om 17:59:
Volgens mij hebben jullie het allemaal fout. Volgens mij was het zo dat het blok was begrensd en theoretisch 3000 pk aan de krukas zou kunnen hebben.


Jij hebt het fout en als je het topic nou eens doorleest (y)

Uitspraak van Oscar L. op dinsdag 21 maart 2006 om 23:22:
Kijk, aan de krukas levert het blok 3000 pk, en het blok levert gewoon 2000 in tot aan de wielen. Dat heeft te maken met vermogen wat het kost om het blok te koelen. En alle mechanische verliezen in het aandrijftraject.


En dat is een feit.
Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 23 maart 2006 om 17:59:
Volgens mij was het zo dat het blok was begrensd en theoretisch 3000 pk aan de krukas zou kunnen hebben.


Bij 100% rendement?
Ik had vandaag een leuk primeurtje op mijn stage:

De nieuwe Jaguar XK8 convertible. En ja ik heb er ook in gereden B) Het is onze nieuwe demo.















En er komt ook nog een 'R' :9
laatste aanpassing
Werk jij toevallig in Hilversum???
Nee ik loop stage bij de Jaguar garage in Heemskerk, langs de A9.
 
weer ontopic :)

:

http://video.google.com/videoplay?docid=1150514210519456892&q=supra
Uitspraak van Oscar L. op donderdag 23 maart 2006 om 20:01:
Nee ik loop stage bij de Jaguar garage in Heemskerk, langs de A9.


aha...woon namelijk welgeteld 3 keer rollen bij Jaguar Kroymans vandaan (ook ferrari) :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 maart 2006 om 21:24:
http://video.google.com/videoplay?docid=&q=supra


gevalletje paal in de broek :kwijl:
 
http://www.metacafe.com/watch/88644/mazda_rx_3_triple_turbo/
Die is oud.
 
1 krukas van de Bugatti Veyron weegt 32 kilo.

Onzinnige info maar wou het toch ff kwijt.

Me broer was op stage in Wolfsburg toen die auto ontwikkeld werd en hij heeft er behoorlijk veel van meegekregen toen der tijd