Onderwerp is dubbel!
Zie "Inter -AJAX" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:27:let maar op we will be back AJAX Hools 4 life
Naam: Dave
Leeftijd: 18
Zo een echte. Ben je zo link dat je het land niet uit mag ofzo?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:27:Helaas, ajax mag er dan wel uitgaan maar we kunnen 1 ding zeggen, we zijn helemaal niet verndert zoals Pisvee ,, let maar op we will be back AJAX Hools 4 life
Kneuzenkermis...
OL is stukken beter dan inter, behalve op jou tv
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:27:maar we kunnen 1 ding zeggen, we zijn helemaal niet verndert zoals Pisvee ,, let maar op we will be back AJAX Hools 4 life
als ze het niet kunnen hebben dat ze verliezen dan zoeken ze altijd wel weer een andere smoes
nu gaan ze het weer op psv gooien dat ze maar met 1-0 hebben verloren ipv 4-0
doet het er nou toe met hoeveel je verliest ze liggen er gewoon uit
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:29:en daarom ben jij nu hier nu thuis of niet? hooligan whaha
hahaha dat zijn de wijze woorden helemaal mee eens kerel.
hij is gewoon een beeldbuis hools supporter
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:30:als ze het niet kunnen hebben dat ze verliezen dan zoeken ze altijd wel weer een andere smoes
nu gaan ze het weer op psv gooien dat ze maar met 1-0 hebben verloren ipv 4-0
doet het er nou toe met hoeveel je verliest ze liggen er gewoon uit
je kunt niet ontkennen dat PSV werkelijk helemaal zoek gespeeld werd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:36:je kunt niet ontkennen dat PSV werkelijk helemaal zoek gespeeld werd
Nee, maar OL speelt ook gewoon een tikkie leuker dan Inter. Inter speelt geheeeeeeel volgens verwachting, geen stap teveel, 1-0 is zat.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:36:je kunt niet ontkennen dat PSV werkelijk helemaal zoek gespeeld werd
Beter door OL in de CL, dan door bijvoorbeeld FC Utrecht in de eredivisie...
1-4......
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:38:Beter door OL in de CL, dan door bijvoorbeeld FC Utrecht in de eredivisie...
1-4......
juist
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:38:je kunt niet ontkennen dat PSV werkelijk helemaal zoek gespeeld werd
Beter door OL in de CL, dan door bijvoorbeeld FC Utrecht in de eredivisie...
och, bij Utrecht werd PSV ook zoek gespeeld
Uitspraak van !! Mensol !! op dinsdag 14 maart 2006 om 22:38:mooie Feyenoord vlag
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:38:Beter door OL in de CL, dan door bijvoorbeeld FC Utrecht in de eredivisie...
1-4......
ik zie liever dat alle ned. ploegen in de CL winnen maargoed
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:29:Naam: Dave
Leeftijd: 18
Zo een echte. Ben je zo link dat je het land niet uit mag ofzo?
whahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:10:Ajax is een penalty onthouden...
Ajax was over 2 wedstrijden beter...
Ajax ligt er onterrecht uit...
"EN AAN HET EIND VAN DE REGENBOOG STAAT EEN POT MET GOUD" !!!
want als je 'n 0-2 voorsprong weggeeft THUIS ben je natuurlijk vet beter als je tegenstander
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:17:ik zie liever dat alle ned. ploegen in de CL winnen maargoed
ik (en mijn portemonnee) ook.
het 1 staat los v/h ander..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:27:Helaas,, let maar op we will be back AJAX 4 life
Blij mensen dak t verandert heb?
Ga jij nou eerst maar die zeekoe van je in bedwang houden voordat je hier komt met je grote muil.
Uitspraak van party4ever4m op dinsdag 14 maart 2006 om 22:36:Nou ja, het zat er gewoon niet in. inter was de betere!!!
Jammer, maar helaas!!!
' Miele, er is geen betere ' !
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 23:23:Ga jij nou eerst maar die zeekoe van je in bedwang houden voordat je hier komt met je grote muil.
hehe
laatste aanpassing
Of je word 3x van de mat gespeeld
3-0
3-0
4-0
En toch door naar de 2e ronde! Das dus echt knap!
Tja, wij hadden het 'grote' FC THUN niet geloot of het huidige Sparta Praag van tegenwoordig...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 22:44:och, bij Utrecht werd PSV ook zoek gespeeld Alleen die lijers slipten nog sneaky weg met de punten.
Als een ware kampioen!
En op de kleintjes wordt je kampioen, dan moet je bijv. geen 2-2 spelen bij RBC...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 08:03:Als een ware kampioen!
En op de kleintjes wordt je kampioen, dan moet je bijv. geen 2-2 spelen bij RBC...laatste aanpassing 15 maart 2006 08:03
Heb je gelijk in, maar daarom mag ik het nog wel oer irritant vinden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 09:43:Heb je gelijk in, maar daarom mag ik het nog wel oer irritant vinden
bepaalde 020ers, das pas oer irritant
Das voor homo's he!
Ja, maar ik weet niet of je 'uit de kast' wil komen, anders zou ik je willen adviseren om;
En omdat 'toppers in concert' ook al in een voor jou bekende lokatie gehouden wordt.
Waar rook is....

![[SF] Trip_O B)](/images/user/159466_3298103.jpg)

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)