Partyflock

Forumonderwerp · 857092

Onderwerp is dubbel!

Zie "Inter -AJAX" voor eenzelfde onderwerp.

Doe hier je voorspellingen en wat je nog meer kwijt wil wat te maken heeft met deze wedstrijd :D

ik denk 1-2
ik denk 0-1
1-1 jammer genoeg
laatste aanpassing

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
0-0

Ik heb goede hoop :yes:

dubbel

1-2 :bier:
2-2

Dan verlengen en in de laatste minuut van de eerste verlenging scoort ajax door snoei hard schot van roseberg.

:cheer: :cheer: :cheer:
0-6 :/

ik durf niks te zeggen over deze wedstrijd, aan de ene kant heb ik er wel vertrouwen in maar aan de andere kant ook weer niet :D iig zenuwen zat al :S
Spelen we nu alweer bingo..:cheer: ?

Uitspraak van M0L op maandag 13 maart 2006 om 15:06:
0-6

Dromen zijn bedrog...

2-0 voor inter...
anders lees je ff verder dan je neus lang is :S
Uitspraak van M0L op maandag 13 maart 2006 om 15:09:
anders lees je ff verder dan je neus lang is

dan moeten de 020-ers heeeeel ver lezen

Uitspraak van TheDon op maandag 13 maart 2006 om 15:06:
Spelen we nu alweer bingo.. ?

nee

had dan geen uitslag gezet...eerst een uitslag zetten..en dan zo een tekst eronder...klopt niet echt...

en 6 nul tegen een italiaanse tegestander is niet bepaald reeél

Uitspraak van M0L op maandag 13 maart 2006 om 15:06:
iig zenuwen zat al

Je bent niet de enige ouwe.

0-1

hopelijk winst voor Ajax :D

1-2 :bier:

0-4 Por Favor
0-3 :lief:

1-3
1-2

Vanavond is het zover

Rosales denk er het zijne over:

Dat Juan Sebastian Veron meedoet is volgens zijn landgenoot Mauro Rosales een flinke meevaller voor Inter vanavond. "Inter met Veron is een veel beter Inter, maar ik acht ons niet kansloos." Ajax moet in Milaan winnen of met minstens twee goals gelijkspelen.

Rosales maakte voordat hij in 2004 naar Ajax kwam al onderdeel van de Argentijnse selectie. In 1999 zag hij vanaf de reservebank in de Amsterdam Arena toe hoe Argentinië gelijkspeelde tegen Oranje. “Ik weet het nog goed. Batistuta scoorde kort voor tijd 1-1 in de Arena. Voor mij was de oefentrip naar Nederland een enorme ervaring. Ik stond zo maar tussen alle grote Argentijnse spelers op het trainingsveld. Ik kan je verzekeren dat ik, bijvoorbeeld, zeer onder de indruk was van de verschijning en de manier van spelen van Veron."

De grote favoriet vanavond is voor Rosales Inter. “Inter heeft een ervaren ploeg. Dat kon je in de thuiswedstrijd heel goed zien. De eerste helft tastten ze de wedstrijd af. In de tweede helft schakelden ze ons spel over de flanken uit om vervolgens het spel en de wedstrijd naar hun hand te zetten. Dat is bijzonder knap en lukt ons nog niet. We spelen nog te veel wedstrijden, waarin we de ene helft minder goed spelen dan de andere helft."

“We moeten uitgaan van de eerste helft tegen Inter en de tweede helft tegen PSV. Toen speelden we namelijk goed verzorgd aanvallend voetbal. In Milaan moeten we daar op vertrouwen. Dan dicht ik ons kansen toe.”

Ik hoop echt op 0-1, of 1-2... Zou behoorlijk wat goed maken dit seizoen :)
Maar ben bang dat Inter te sterk is :(
0-1 :cheer:
Schijtitalianen zullen net genoeg scoren als nodig is, scoort Ajax niet doen hun het ook niet.
Scoort Ajax er 2 scoren hun er 3 .....

Het word ongetwijfeld lastig scoren met 11 man in de verdediging :|

Als we kijken naar de wedstrijd in Amsterdam tegen Inter, speelde Ajax goed. Maar er is bij Ajax een probleem: Ze kunnen de voorsprong niet vasthouden. Toch hoop ik van harte dat ze winnen tegen die Italianen.

Ik denk 1-2
2-2

de zenuwen zitten der al aardig in :S
dat we aan voetballen toe komen heb ik zeker vertrouwen in..
maar dat we 90 min ( en blessuretijd o:) ) de 0 houden wordt weer verdomd moeilijk

ik hoop dat we in de laatste minuten 0-1 0f 1-2 what ever gaan maken..
als we maar winnen :bier:

kom op gvd :D

:lief: AFCA :lief:

AFCA Can't be stopped :D
Ik zeg.... Inter Va' fa' un culo!
1-2:jaja:

:cheer:

1-2, we pakken ze!
Cruz rood, Huntelaar de MAN!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 18:37:
Cruz rood,

die had vorige keer al rood moeten krijgen de hufter :@

maar huntelaar zal zich idd opnieuw bewijzen dat die weer kan scoren tegen een club als deze :D

0-1 :Cheer:
de tyfus wat ben ik zenuwachtig :[
we winnen vanavond in milaan met 0-2
Denk 1-1^o)