Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 23:34:whahahah echt niet
wat nah met juh echt niet trut
ECHT WEL
Uitspraak van actief op vrijdag 2 juni 2006 om 11:37:wat nah met juh echt niet trut
ECHT WEL
wij zijn lief
Uitspraak van Haagsuh Pibbuh op vrijdag 2 juni 2006 om 18:09:agag gaat egt weer nerges over he
zoals altijd hahaha
daarom
Uitspraak van Haagsuh Pibbuh op vrijdag 2 juni 2006 om 18:09:agag gaat egt weer nerges over he
zoals altijd hahaha
je moet tog wat he
ik ga vanavond naar de bios de film silent hill
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 18:48:je moet tog wat he gaan jullie nog wat doen het weekend
ik ga vanavond naar de bios de film silent hill
ahh die wil ik ook zienn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 19:01:ahh die wil ik ook zienn
ja hij lijkt mij ook gaaf
je hoort wel hoe die is geweest
heb trouwens de excorcist of emily rose op dvd besteld os dat wat ?
volgens mij spel ik het niet goed maar je begrijp welke ik bedoel tog
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 19:19:heb trouwens de excorcist of emily rose op dvd besteld os dat wat ?
ja viel tegen.. vond ik hoor
Uitspraak van actief op zondag 4 juni 2006 om 08:53:the shaggy dog lijkt me lachuh
ja daar zga ik een voorstukkie van
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 juni 2006 om 19:07:nooit van gehoort gaattie over dan?
over een man die in een hondenlichaam terecht komt en andersom
hehehee lijkt me wel grappug
had ook dat voorstukkie gezien
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 20:26:gaan jullie zaterdag naar backdraft ??
geen zin
Uitspraak van actief op donderdag 8 juni 2006 om 12:03:Uitspraak van MISS SABJUH op woensdag 7 juni 2006 om 20:26:
gaan jullie zaterdag naar backdraft ??
geen zin
nah ikkuh wel al een maand niet op stap geweest
Uitspraak van actief op donderdag 8 juni 2006 om 17:54:hoezo ben je eigelijk nie naar loco geweest dan sabjuh?
ik moest werken plus dat ik liever niet buiten den haag ga stappen tenzij het voor een groot feest is
Uitspraak van actief op donderdag 8 juni 2006 om 18:55:nah t was best wel een groot feestje
en zo ver is t tog nie joh van dh
de asta is dichterbij
en heb ook niet zoveel centjes ben aan het sparen wil verhuizen
had jij trouwens nog een fiets ? me broertje heeft er 2 nodig