| Betreft: | evenement: Anger feeling, zaterdag 11 maart 2006 om 20:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 11:09:welke cafe was dat dan Rich?
Check This Out :
https://partyflock.nl/location/5746
Leuke tent
raving gaat nix worden kerel... heb een feestje van het werk, en zonder mij is er daar toch nix aan 
Me ouwe waren op de één of andere manier trouwes ook niet zo blij als ik naar raving zou gaan, dus dat gaat helaas niet door
addicted to bass ga ik ff voor kijken, zal denk ik wel gaan..
ik laat nog wat weten..
Me ouwe waren op de één of andere manier trouwes ook niet zo blij als ik naar raving zou gaan, dus dat gaat helaas niet door
addicted to bass ga ik ff voor kijken, zal denk ik wel gaan..
ik laat nog wat weten..
Uitspraak van »./ Zwiik.nl * op maandag 5 juni 2006 om 21:29:Jah Tim.. was je ook nog op stap geweest met je werk of niet??
En hoe gaat ie met Romy en jouw??
ik wel ja... extreeeeem gezopen gek, echt niet normaal.. ik kreeg steeds maar weer gratis bier, en Jack Daniels Black Label
Tussen mij en Romy gaat het naar omstandigheden redelijk.. we komen er wel samen uit hoor
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op dinsdag 6 juni 2006 om 10:41:we komen er wel samen uit hoor
dat geloof ik zeker
Uitspraak van Da HaRdCoRe MaNiAc op dinsdag 6 juni 2006 om 10:41:Tussen mij en Romy gaat het naar omstandigheden redelijk.. we komen er wel samen uit hoor
dat hoop ik in ieder geval... er is weer zoveel gebeurt allemaal..