| Betreft: | evenement: Anger feeling, zaterdag 11 maart 2006 om 20:00 |
precies... was niet echt iets speciaals te doen..
maar ik hoorde achteraf dat het maar saai was geweest daar, dus ben blij dat ik niet door de kou helemaal naar meerssen ben gelopen
maarre nikske..
tuurlijk wel boos doen over dat het afgelast is.. Die sul Fer moet gewoon niet op de laatste dag voor het feest dat feestje af gaan lasten..
maar ik hoorde achteraf dat het maar saai was geweest daar, dus ben blij dat ik niet door de kou helemaal naar meerssen ben gelopen
maarre nikske..
Uitspraak van »./ Zwiik.nl * op dinsdag 14 maart 2006 om 15:31:niet sow boos doen allemaal over dat het feestje was afgelast..!!
tuurlijk wel boos doen over dat het afgelast is.. Die sul Fer moet gewoon niet op de laatste dag voor het feest dat feestje af gaan lasten..
als fer zijn feest nu weer aflast dan plan ik andre feestjes want ik heb geen zin meer om te wachten op een feest en dan het laatste moment te horen krijgen dat het is afgelast en de hele avond wat thuis te zitten dan kon ik ook na een ander feest gaan ofzo als die het nu weer aflast dan kom ik niet meer naar zijn feestjes
schande fer
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 maart 2006 om 15:08:als fer zijn feest nu weer aflast dan plan ik andre feestjes want ik heb geen zin meer om te wachten op een feest en dan het laatste moment te horen krijgen dat het is afgelast en de hele avond wat thuis te zitten dan kon ik ook na een ander feest gaan ofzo als die het nu weer aflast dan kom ik niet meer naar zijn feestjes schande fer
helemaal met je eens..
uiteindelijk naar lang zoeken zijn we dan maar weer gaan zuipen in regina, maar dat is ook niet alles
En toch zie ik het zo weer gebeuren dat al die andere feestjes van Mr. Furry ook afgelast worden..
Uitspraak van »./ Zwiik.nl * op woensdag 15 maart 2006 om 15:40:Jaja maar we weten helemaal niet zeker of fer het schuld is tog??
tuurlijk wel, het is zeker fer zijn schuld
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 07:50:Eieren gooien op Mr. Furry's Huisje
dat ik daar zelf nog niet opgekomen was