nou DeeJay.. je hebt aardig wat boekingen staan 

Tjah.. om bij de grote organisatie's aan de bak te komen is haast niet te doen denk ik... daar gaat idd jaren overheen.. of je moet iets speciaals brengen.. Het gaat tegenwoordig niet alleen om het kunnen draaien.. het moet commercieel aantrekkelijk zijn.. dat is helaas de harde waarheid..
Tjah.. om bij de grote organisatie's aan de bak te komen is haast niet te doen denk ik... daar gaat idd jaren overheen.. of je moet iets speciaals brengen.. Het gaat tegenwoordig niet alleen om het kunnen draaien.. het moet commercieel aantrekkelijk zijn.. dat is helaas de harde waarheid..
nou DeeJay.. je hebt aardig wat boekingen staan
Ja dat gaat wel lekker he
Maar wat ik zeg ben nu bijna 4 jaar bezig he, met ups en downs. Draaien zal altijd mijn verslaving blijven. Maar je moet het tegenwoordig niet doen om ergens te komen, want ze hebben idd het liefst een commercieel aantrekkelijk iemand.
Dus misschien als ik een D-cup neem en me haar blondeer dat ik zomaar kans maak om op masters te staan
Nee bedankt dan liever niet
En het allerbelachelijkste wat ik ooit gelezen heb is dat dj zijn niet meer speciaal is, alsof je dj's heb die het zijn om speciaal et zijn
Gewoon schijt aan hebben en doorgaan. Want dat geeft resultaat. Oftewel waar een wil is is een weg en de meeste 'dj's' die ik ken en nu nog steeds niet echt op een groter feest hebben gestaan zijne r gewoon mee gestopt omdat het ze ff neit meezit....
Dat zijn de wannebe's want die doen het om er te staan en niet om wat ze doen. maar ach dat scheelt weer concurrentie.
Zo wat een verhaal, maar goed bedoel alleen maar te zeggen tegen iedereen die net begint doe je ding en doe het elke keer beter, heb schijt aan negatief commentaar (want laten we wel stellen we zijn nederlanders he en die kunnen zeiken als de beste), commentaar hebben ze altijd. Maar gebruik dat als motivatie
nou haha dat was het dan echt hoor...
Uitspraak van Snauzi Peitsch op donderdag 16 maart 2006 om 16:44:2 decks plus mixer, en plaatje in en uit mixen is niks aan nee.
is ook leuk maar inderdaad je heb gelijk het kan altijd spannender
Uitspraak van Xipe Totec op donderdag 16 maart 2006 om 20:48:Jij kickt erop om uitgelachen te worden?
Daarom sta ik ook op jouw feeszie toch
Uitspraak van Schiffmeister op donderdag 16 maart 2006 om 22:56:produceren is wel veeeeeeeeeel leuker hoor....
Daar kan ik me wel in vinden ja haha
Dj zijn is niet meer spannend.
ga is heel snel je mond spoelen of ga beschamend in een hoek staan!!
Uitspraak van Schiffmeister op donderdag 16 maart 2006 om 22:56:produceren is wel veeeeeeeeeel leuker hoor....
tis beide vet..
Uitspraak van actief op donderdag 16 maart 2006 om 22:57:Daar kan ik me wel in vinden ja haha
ik ook
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 22:43:appels met peren vergelijken nietwaar
Maken en draaien bedoel je?
Dat is zeker waar.