Uitspraak van skoebenakkie op woensdag 7 juni 2006 om 09:15:sun city, da wordt elke nacht een eindje lopen of een taxi pakken. mar die kosten toch bijna niks...
Lopen kan ook leuk zijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 juni 2006 om 09:26:Lopen kan ook leuk zijn...en het kost er inderdaad bijna niks...
ligt er aan. de lazur is best te doen, mar als je naar de orange wil zou ik wel een taxi pakken
Ben er van de Zomer geweest in bulgarije. (Sunny beach).
Ik ben al op een hele hoop feest plekken op vakantie geweest, maar Bulgarije was toch echt verruit het gekste van allemaal. Je kan er alles flikken. Mocht er nog iemand gaan de "Phenix" (scandinavische tent) is een aanrader, tegenover de "Las Palmas".
In tegenstelling tot andere landen word je ook niet zomaar uit je appartement getrapt. Je kan bijna alles flikken gewoon....
Ik ben al op een hele hoop feest plekken op vakantie geweest, maar Bulgarije was toch echt verruit het gekste van allemaal. Je kan er alles flikken. Mocht er nog iemand gaan de "Phenix" (scandinavische tent) is een aanrader, tegenover de "Las Palmas".
In tegenstelling tot andere landen word je ook niet zomaar uit je appartement getrapt. Je kan bijna alles flikken gewoon....